TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Om welk uur zullen de trein reizigers arriveren in't station van Hasselt Kan ik mij e beetje beginnen te organiseren en plannen... Heb ok wa "Rode Stier" meegenomen om wa energie op te doen vo te rijden en zeker dan as we terug richting Belgi� rijden... As er nog iemand zoiets moet hebben, kunnen we voor da we vetrekken nog wel ergens aan e benzine-station stoppen of zo, voor zo van die energiedrankjes! Ik zal zorgen dat er Cola, Canada Dry, plat water en bruisend water in de voiture aanwezig zal zijn, at your service |
.
Ik pak zelf ook water mee ma tis idd wel netjes meltoz 
Ah ja manne, ik rijd niet mee terug - Ik blijf vrijdag een dagje bij mn halfbroer in Amsterdam.
Kdenk ni da ge nog fut gaat hebben om mij te missen, dus... 
Kijk nou eens............
Jawel, tot minimaal 08:00 doorfeesten

Wie pakt de voetzalf mee?
Of de naald om de bleinen door te prikken? 
OMG
heavy!
| Originally posted by Freezel Jawel, tot minimaal 08:00 doorfeesten |
yooo kwil nu al vertrekken!!!! kheb hier echt zo een zin in eh!
Auwch, gaat hard worden denk'k
ma wel fijn
Hou me wel wakker he menskes als we terug richting thuis rijden
@ Zehra:
zal jullie komen oppikken voor ik de rest van de TRANCE bende ga ophalen aan't station, kunnen we direct verder rijden, richting het grote feest
@ Pooley & DjCresto:
m'n voiture ziet er wit uit, spijtig genoeg
, ma das al direct e herkenningspunt aan't station
Enfin, ga nu m'n nestje in, worden lange dagen

| Originally posted by Meltoz Auwch, gaat hard worden denk'k ma wel fijn Hou me wel wakker he menskes als we terug richting thuis rijden @ Zehra: zal jullie komen oppikken voor ik de rest van de TRANCE bende ga ophalen aan't station, kunnen we direct verder rijden, richting het grote feest @ Pooley & DjCresto: m'n voiture ziet er wit uit, spijtig genoeg , ma das al direct e herkenningspunt aan't station Enfin, ga nu m'n nestje in, worden lange dagen |
| Originally posted by Meltoz Auwch, gaat hard worden denk'k ma wel fijn Hou me wel wakker he menskes als we terug richting thuis rijden @ Zehra: zal jullie komen oppikken voor ik de rest van de TRANCE bende ga ophalen aan't station, kunnen we direct verder rijden, richting het grote feest @ Pooley & DjCresto: m'n voiture ziet er wit uit, spijtig genoeg , ma das al direct e herkenningspunt aan't station Enfin, ga nu m'n nestje in, worden lange dagen |
| Originally posted by Freezel Spreek en zie je morgen dude |
Sorry da'k nie meer op msn ben verschenen, ma heb e drukke week achter de rug en met msn zou ie alleen maar drukker geworden zijn
| Originally posted by Meltoz Zekers, hebben tijd genoeg he... Sorry da'k nie meer op msn ben verschenen, ma heb e drukke week achter de rug en met msn zou ie alleen maar drukker geworden zijn |
Zehra heeft de routebeschrijving bij d'r
En als jullie de weg kwijt raken hoor ik het wel 
| Originally posted by Freezel Geen probleem Zehra heeft de routebeschrijving bij d'r En als jullie de weg kwijt raken hoor ik het wel ![]() Ik bel Zehra sowieso rond 17:15 - 17:30 om te zien waar jullie zijn. |
Gaan er genoeg fototoestellen mee?
of batterijen? 
| Originally posted by pooley Gaan er genoeg fototoestellen mee? of batterijen? |
) we zien wel tot wanneer die het aankan eh
EN HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN IN VANAVOND?
JA!
ik toch althans...
amuseer jullie allemaal vanavond !!!!!
en vergeet ni om een dansje voor mij te doen
zal aan jullie denken !!
| Originally posted by emma amuseer jullie allemaal vanavond !!!!! en vergeet ni om een dansje voor mij te doen zal aan jullie denken !! |
Begrijpelijk dat je niet kan
We zullen wel dansje voor je doen 
HOi, zin, nooit.
IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!
Emma ik maak een dansje voor je!
Enne het is vanavond tot morgenochtend 8 uur open 
heet en gereed!!!
Feestjeeeeeeeeuh
:-)
Busje al helemaal gereed se
Met drank, snoep en muziek

| Originally posted by Meltoz Busje al helemaal gereed se Met drank, snoep en muziek |
we trust you!