TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by jp on Jul-04-2004 14:23:

smile

overal grote schermen

laser

dansvloer vol

nog meer lasers

paars en groen licht doen het goed op witte kleding

big vlam

Philips schermen gemodificeerd

de Arena zonder feestverlichting

schijnwerpers

Griekse strijder met fakkel

Zo'n beetje hetzelfde

zit en genietvan het schouwspel

Daar haal je 'eten' en 'drinken'

(tegenvallende) lasers

Posted by Tim81 on Jul-04-2004 14:54:

Leuk verslag en mooie foto's!

Posted by MaGiK54 on Jul-04-2004 15:19:

quote:
Originally posted by leidenflyers2
Vreemd dat er toch nog mensen komen die niet in geheel wit zijn gekleed. Spijkerbroeken, zelfs blauwe T-shirts heb ik gezien. Wat een stakkers...

We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt.

Posted by HiGH_NrG on Jul-04-2004 15:44:

quote:
Originally posted by MaGiK54
We leven gelukkig in een vrij land, waar je ZELF de keuze kan maken in wat voor kleding naar een feest gaat. Dus ik begrijp niet dat mensen met een eigen smaak/keuze gelijk stakkers zijn. Beetje trieste opmerking als je mij vraagt.

Volledig mee eens! Niet iedereen wil zijn witte broek naar de tering hebben...

Posted by SnuggLe on Jul-04-2004 15:48:

quote:

Ook helemaal mee eens!

Just follow the hype :S

Posted by Smirnoff on Jul-04-2004 16:03:

quote:

Dresscode

You are kindly requested to take part in the dresscode, if you choose not to dress according to the dresscode the organisation reserves the right to refuse entrance

Dit stond op de id-t site, dus......

Posted by jp on Jul-04-2004 16:08:

Je weet dat iedereen in het wit gaat omdat dat er mooi uitziet en het de eenheid onder de bezoekers versterkt. Als je een kaartje kunt betalen zal een witte outfit ook geen probleem zijn. Dus moet je niet in het zwart komen. Met een leuke tekst of afbeelding op je shirt val je overigens prima op.

Trouwens, er liepen genoeg mensen in andere kleuren (personeel, security, ehbo etc)

Posted by dj_spare on Jul-04-2004 16:14:

't was zeker een vet feestje. Toen ik eindelijk binnen was rond een uurtje of half 10, kwamen de eerste Griekse (of Spartaanse, in ieder geval van die strijdertjes met zo'n rooie hanekamhelm) strijders in groepjes voorbij zetten... de ArenA was omgetoverd in een Grieks stukje oudheid met zuilen en tempels, mooi gedaan! Om vijf voor 10 begon de opening, er kwam een kerel in een karretje voorbij met natuurlijk het ID&T Release logo erboven (die handskes)... Brian S begon lekker, voor een opener dan, maar na een tijdje werd het weer een beetje veel van hetzelfde (wat ik meestal met house heb).

Gelukkig nam BB het op tijd over, bij Locked Up ging het publiek eindelijk los, ook heerlijk om te zien hoe tig duizend kelen tegelijk Sanctuary bleeeeren enorm vette remix trouwens, Benjamin knalde lekker door met Automanual en natuurlijk L.M.I.T.W.Y.C.Y.E. (om maar in Benjamin Bates termen te blijven). Toen was het de beurt aan Paul van Dyk. Hij nam het goed over van Benjamin, en zette de lijn naar trance/hardtrance voort. Op het einde begon het echter een beetje te vervelen.

Megamix was leuk, standaard effecten, en een live performance van die gap van BossANova (wat zong ie out-synched)!! Maargoed, wel aardig gedaan, een leuke verrassing in ieder geval.

Ik had naar de timetable gekeken en wist al dat het na de Megamix weer rustiger (qua tempo en muziek) zou worden... veel mensen (hype) wisten dat natuurlijk niet en het werd na een halfuurtje toch iets rustiger op de dansvloer... ik vond het echter helemaal te gek en heb anderhalf uur met een godse smile op mijn gezicht staan dansen. Muzikizum en Yeke Yeke waren echt super!!! De rest van de traxx van onze Sander ook!

Toen kwam het dieptepunt van de avond... Erick Morillo. Die man paste naar mijn smaak echt niet in de lineup. Met zijn lange breaks, oneindige loops (volgensmij heeft ie maar iets van 8 traxx gedraaid (in loopvorm, wat af en toe echt niet klonk) en wat acapella's eroverheen. Op het einde viel mijn mond echter open van verbazing, want hij draaide C:\Del *.mp3 (ook in loopvorm uiteraard, de track duurde 12 minuten oid)... dat is wat het publiek eigenlijk de hele avond had willen horen!!! De dip kwam dan ook in de set van Erick, op een gegeven moment had ik zin om te gaan zitten maar ervaring leert dat als je gaat zitten amper meer overeind komt. Maar ff wat te drinken gehaald (volgensmij was de Coca Cola op want ik had lauwe cola light in mijn bekertje) en weer de dansvloer opgezocht, die al wat gaten begon te vertonen.

Dan was het tijd voor Joost van Bellen, wat ik van hem moest verwachten wist ik neit echt maar het klonk in ieder geval goed. Het tempo lag weer een stuk lager als Morillo maar op een gegeven moment klom hij er weer bovenop, en hij kreeg de zo'n 20.000 overgebleven mensen toch weer aardig in beweging!! Met een live performance van uhm (een koe) van Pump Up The Jam ging iedereen ook weer aardig los. Het einde kwam al echter in zicht, en nadat Joost had afgesloten kwam nog een keer het theme-nummer (dat we pas 8 keer hadden gehoord ofzo). Nog een keertje 3 minuutjes uit m'n dak gegaan en toen op naar huis.

Pluspunten:
-korte wachtrijen entree
-veel vreetstandjes, geen lange wachtrijen
-concept (griekse goden, tempels, zuilen etc)
-benjaming bates
-sander kleinenberg!!!!!
-paul van dyk
-vlammetjes (zoef heet)
-niet te heet in de zaal

Minpunten:
-drinken was lauw en light :P
-klote arena cards (wel 7 eurie teruggekregen)
-'zeg heb jij nog wat in de handel' mensen
-erick morillo
-tesla coils die 1 minuut gebruikt werden en waar bliksempjes van hoogstens 1 meter uitkwamen
-plakkende schoenen

Posted by Tim81 on Jul-04-2004 17:10:

Ik word helemaal gek van dat geouwehoer op "Ei Die en Tie" tijdens de sets van gisteravond 5 minuten durend interview met Erick Morillo tijdens Sander's set Daar zit ik echt niet op te wachten... Zijn er ook sets beschikbaar 'without that trash'??

Posted by Daveje on Jul-04-2004 17:31:

ik heb me ook gruwelijk lopen ergeren aan die klote intervieuws, dat mens bakte er nix van, stelde domme vragen en had een irritante stem.

to JP: wat een fotos!!!!! en leuk report!

Posted by dj_spare on Jul-04-2004 17:45:

quote:
Originally posted by jp

Trouwens, er liepen genoeg mensen in andere kleuren (personeel, security, ehbo etc)

Ja inderdaad... ik zei nog tegen zo'n security gast "sensation black is volgende week"... kon ie niet waarderen

Posted by Smirnoff on Jul-04-2004 17:53:

quote:
Originally posted by dj_spare
Ja inderdaad... ik zei nog tegen zo'n security gast "sensation black is volgende week"... kon ie niet waarderen

Was toch niet zo'n grote neger van 2 bij 2 ??

Posted by robin on Jul-04-2004 19:22:

ja precies. wat kan mij het nou godverdomme schelen of bates huisdieren heb ofniet

Posted by Creamfields23 on Jul-04-2004 22:51:

quote:

LOL, vette opmerking. IK zou zeggen hoe ist gekke schaap.

Voor Jp: Vette foto's man best wel de moeite waard denk ik om alleen dat op die foto's mee te maken en dan heb ik het niet over de muziek gehad.

Posted by jp on Jul-04-2004 23:54:

Ik denk dat het een zeer goede stap geweest is om een onderscheid aan te brengen tussen Trance Energy en Sensation. Door de line-up wat minder toegankelijk te maken was er echt bijna niemand jonger dan 20 aanwezig, die zullen natuurlijk allemaal wel naar black gaan.

In mijn opinie is de term Sucksation absoluut niet meer van toepassing op Sensation White. Dan liever Senseo: redelijk duur, net zo'n hype maar wel met een lekkere smaak.

Vooruit dan maar, nog een paar pics

Posted by HiGH_NrG on Jul-05-2004 01:02:

quote:
Originally posted by jp de line-up wat minder toegankelijk te maken was er echt bijna niemand jonger dan 20 aanwezig, die zullen natuurlijk allemaal wel naar black gaan.

Vooroordelen....

Posted by Chicane on Jul-05-2004 07:34:

Was de ABN-Amro en T-Mobile afdeling ook goed vertegenwoordigd?

Posted by eXos on Jul-05-2004 09:15:

he meeloper met je Alliance!!!

Posted by zag2me on Jul-05-2004 09:48:

quote:
Originally posted by jp

Vooruit dan maar, nog een paar pics

AHAHAHA, Was just checking this thread for some photos and out of 38,000 people you manage to photograph the person I came with. hehe small world. He told me that Ozzy girl was good looking and now I beleave him.

Thanks for the amazing night NL people, It absolutley rocked. You guys know how to have a party.

Hope you get to come to Global gathering in the UK.

Posted by Opti on Jul-05-2004 09:48:

quote:
Originally posted by Chicane
Was de ABN-Amro en T-Mobile afdeling ook goed vertegenwoordigd?

Had T-M dan kaarten.... waarom heb ik daar niks van gehoord...?

Posted by SnuggLe on Jul-05-2004 10:18:

quote:
Originally posted by zag2me

Hope you get to come to Global gathering in the UK.

Noooo, not again! Too rainy last year, so no go this year

2 eXos: op wie/wat slaat je reply man??? Beetje onduidelijk

Posted by HiGH_NrG on Jul-05-2004 10:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe

2 eXos: op wie/wat slaat je reply man??? Beetje onduidelijk

Op Chicane volgens mij...

Posted by emre on Jul-05-2004 10:42:

Vette foto's

Setje Sander is lekker, setje Bates is ook lekker, setje PVD is hard maar lekker maar wat zuigt die Morillo set zeg Tering wat slecht ..... !!

Mory Kante - Yeke Yeke (Hardfloor Remix) =

Posted by moogwai on Jul-05-2004 11:38:

Leuke verslagen JP en DJ_Spare! Vette foto's ook, ziet erg goed uit. Lijkt me ook vet om een keer mee te maken, alleen ik ga er niet zoveel geld voor uitgeven. Muziek die er gedraait wordt is ook totaal niet mijn ding.. veel te weinig trens en van house val ik in slaap

Posted by MaGiK54 on Jul-05-2004 18:48:

quote:
Originally posted by leidenflyers2
Jammer, zo'n antwoord had ik wel verwacht: dat iedereen z'n eigen keuze kan maken. Mijn posting kwam denk ik te hard over. Of was het jou die ik onder andere heb gezien

Mij zie je niet meer op Sensation na de teleurstellende line-up van 2001. 2000 was de enige echte Sensation, waar het nog om de muziek draaide en niet om de lichtjes, kleding, show en een hoop gezeik er omheen. Maar deze discussie is in het verleden al vaak genoeg gevoerd dus ik ga hier niet dieper op in.

Maar ik vind het vette bull dat als je 60 euro voor Sensation betaald en dan nog geweigerd kan worden omdat je niet in het wit of zwart komt. Maar ja het zal wel weer aan mij liggen.

Maar als 37.000 makke schaapjes gelukkig zijn om ID-T te volgen en om in het wit op te komen draven voor het feest der feesten, is dat gelukkig ieder zijn vrije keus, want we leven in een vrij land zoals ik al eerder zei.

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »