TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Azielzoekers
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Dj Alpha on Aug-24-2001 17:10:

quote:
Originally posted by Rudy

Ik ben eens met wat je zegt Miss P (WOW )! Ik heb ook heel veel respect voor de buitenlanders die hier een fatsoenlijk leven proberen te beginnen! En zichzelf inzetten om een goede opleiding te doen! Meestal doen zij dit veel beter dan de gemiddelde Nederlander, omdat zij alles uit de kast halen!
Maar hetgeen ik niet tegen kan zijn de buitenlanders die immigreren, asiel aanvragen, asiel krijgen, uitkering krijgen en de hele dag op hun ster gaan zitten en lekker teren op de belastingcenten! Die moet dus zogezegd "oprotten"!
Maar even nog, ik ben dus niet tegen buitenlanders in het algemeen! Helemaal niet zelf, buitenlanders die wat willen presteren en dat ook doen, daar heb ik veel respect voor!

De hele dag op hun ster zitten? In de coffeeshop ja! Das waarschijnlijk de reden dat ze hierheen gekomen zijn

Posted by Gekhous on Aug-24-2001 19:51:

Exclamation

bedankt Eye-Riz en Jukx, voor jullie ontzettend leuke, en bovendien NUTTELOZE commentaar, bijv. dat ik geen respect zou hebben, en dat ik lachwekkend zou zijn: in het ALGEMEEN hou ik niet van de zogenaamde buitenlanders, maar ik BEOORDEEL ze individueel, en dat staat HEEL duidelijk in een van mn posts, dus ALS jullie willen zeiken over mijn visie over buitenlanders in het algemeen, doe het dan juist, en gebaseerd op feiten, en probeer me voor de grap van visie te veranderen, wil wel eens weten waarom ik mijn algemene visie moet veranderen, omdat die volgens jullie zo slecht is??

Posted by Rudy on Aug-24-2001 20:45:

quote:
Originally posted by Gekhous
bedankt Eye-Riz en Jukx, voor jullie ontzettend leuke, en bovendien NUTTELOZE commentaar, bijv. dat ik geen respect zou hebben, en dat ik lachwekkend zou zijn: in het ALGEMEEN hou ik niet van de zogenaamde buitenlanders, maar ik BEOORDEEL ze individueel, en dat staat HEEL duidelijk in een van mn posts, dus ALS jullie willen zeiken over mijn visie over buitenlanders in het algemeen, doe het dan juist, en gebaseerd op feiten, en probeer me voor de grap van visie te veranderen, wil wel eens weten waarom ik mijn algemene visie moet veranderen, omdat die volgens jullie zo slecht is??

Ja, hou a.u.b. je eigen mening idd! En voor alle moraalridders!!

http://www.amishrakefight.org/gfy/

Just kiddin

Posted by Eye-Riz on Aug-24-2001 22:27:

Ik loop niet te zeiken Gekhous, ik geef alleen een reactie. Als je je aangevallen voelt door dat rijmpje, spijt me dat voor je, maar het was niet om jou aan te vallen (je naam staat er toch niet bij?), het was een algemeen iets over racisme en dat deed ik omdat ik er een beetje moedeloos van word op zo'n dag als vandaag.
Misschien is het handig als je iets beter zou lezen. Ik heb namelijk niet gezegd dat je lachwekkend was, ook niet ge�nsinueerd. Wel vind ik het raar dat je 'Respect' in je onderschrift hebt staan terwijl ik dat niet ergens terug vind in je je reacties waarin jij beschrijft hoe je over buitenlanders denkt. That's all. Je zou verder in de thread nog eens moeten lezen, dat ik er geen probleem van maak dat iemand anders denkt dan ik, alleen laat mij dan ook mijn mening hebben (respecteer dat dus, moet lukken, je herinnert jezelf er tenslotte aan in je onderschrift), en noem het dan niet meteen gezeik.
Mocht iets lachwekkend op je overkomen: mooi zo, beetje luchtigheid kan geen kwaad. Maar als jij interpreteert dat die lachwekkendheid over jou gaat, dan moet je misschien wat objectiever de reacties lezen.

Peace and Respect to you too...

Posted by Gekhous on Aug-25-2001 16:49:

Exclamation

quote:
Originally posted by Eye-Riz
[B]Ik loop niet te zeiken Gekhous, ik geef alleen een reactie. Als je je aangevallen voelt door dat rijmpje, spijt me dat voor je, maar het was niet om jou aan te vallen (je naam staat er toch niet bij?), het was een algemeen iets over racisme en dat deed ik omdat ik er een beetje moedeloos van word op zo'n dag als vandaag.

sorry, maar was niet over rijmpje, was bij jou over respect dingie:

quote:
Wel vind ik het raar dat je 'Respect' in je onderschrift hebt staan terwijl ik dat niet ergens terug vind in je je reacties waarin jij beschrijft hoe je over buitenlanders denkt.

en ik vind het niet nodig om mezelf te herhalen, want dit heb ik net uitgelegt schatje

quote:
That's all. Je zou verder in de thread nog eens moeten lezen, dat ik er geen probleem van maak dat iemand anders denkt dan ik, alleen laat mij dan ook mijn mening hebben (respecteer dat dus, moet lukken, je herinnert jezelf er tenslotte aan in je onderschrift), en noem het dan niet meteen gezeik.

ok, eerlijk toegeven: jij was niet aan het zeiken, die andere gast alleen...

quote:
Mocht iets lachwekkend op je overkomen: mooi zo, beetje luchtigheid kan geen kwaad. Maar als jij interpreteert dat die lachwekkendheid over jou gaat, dan moet je misschien wat objectiever de reacties lezen.

ik citeer Jukx: "hahaha heb je nou zelf nog niet door hoe lachwekkend je bent?? loopt die eerst iedere buitenlander af te zeiken en dan zoiets!" ik weet niet hoe jij dit interpeteert, maar volgens mij word er hier toch echt gezegd dat het om mij gaat
en luchtigheid.... ik ben luchtiger dan een bros het leven moet je niet te serieus nemen, veel leuker, en een stuk minder om je zorgen over te maken

Posted by Eye-Riz on Aug-25-2001 17:39:

quote:
en luchtigheid.... ik ben luchtiger dan een bros het leven moet je niet te serieus nemen, veel leuker, en een stuk minder om je zorgen over te maken

Zo reageerde je anders niet de vorige keer...

Trouwens, kijk maar uit: luchtiger dan een bros is niet zo best (vooral niet met deze hitte, dan smelt je nog weg. onee, je was alleen maar luchtig, en niet van chocola, fjieuw! )

Posted by Gekhous on Aug-25-2001 17:42:

Exclamation

mix tussen M&Ms en bros: luchtig, en smelt niet in de hand, maar wel in de mond zeg maar

en inderdaad, soms moet je ff wat serieuzer reageren dan anders, hangt van situatie af...

Posted by Henkie_henk on Aug-25-2001 17:45:

quote:
Originally posted by Gekhous
mix tussen M&Ms en bros: luchtig, en smelt niet in de hand, maar wel in de mond zeg maar

en inderdaad, soms moet je ff wat serieuzer reageren dan anders, hangt van situatie af...

Dude die m&ms smelten zoooo wel in je hand he.. zat in de bios en die dinge smolte zo weg.. nix in me mond.. de airco stond daar nog aan ook!! ken je nagaan!

en je hebt gelijk gekhous.. soms moet je ff wat serieuzer reageren dan anders

Posted by Gekhous on Aug-25-2001 18:11:

Exclamation

ja, ga er ff over doorzeiken

Posted by Eye-Riz on Aug-25-2001 19:32:

Weet je wat schatje, ik neem mijn laatste post wel wel terug, jij je zin... pff.
enne, voor de mensen die dus de voorgaande post van Gekhous lezen, die gaat niet over Henkie_Henk, maar over mij, alleen is die post dus gedelete omdat meneer Gekhous het niet leuk vond.

Posted by Dj Alpha on Aug-25-2001 20:44:

Dit noem ik nu amusement!!

Ik LEES en GENIET

Posted by Massive on Aug-26-2001 06:42:

mensen, vergeef mij als ik nu helemaal verkeerd zit,

maar volgens mij is deze thread niet zo geweldig goed voor de sfeer hier op het holland-forum, toch ?

Posted by Miss Proximus on Aug-26-2001 11:23:

kom op Massive..alles kan niet altijd koek en ei zijn...en bovendien...gek en riz zijn allebei waardevolle members van dit forum, allebei intelligente mensjes....allebei blessed met een eigen mening..laat het maar op z'n beloop! een gezonde discussie kan t allemaal weer wat luchtiger maken

Posted by Massive on Aug-26-2001 11:32:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
kom op Massive..alles kan niet altijd koek en ei zijn...en bovendien...gek en riz zijn allebei waardevolle members van dit forum, allebei intelligente mensjes....allebei blessed met een eigen mening..laat het maar op z'n beloop! een gezonde discussie kan t allemaal weer wat luchtiger maken

hehe okee dan perfect

greetings,
DJ_Massive

Posted by Rudy on Aug-26-2001 12:44:

Volgens mij is het een beetje afgelopen met de thread! Was wel weer leuk en interessant! Pittige discussies, altijd gezellig!

Posted by Miss Proximus on Aug-26-2001 12:50:

hmmmmmmm....uuuuuu.......tief op?

Posted by Gekhous on Aug-26-2001 15:02:

Exclamation

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Weet je wat schatje, ik neem mijn laatste post wel wel terug, jij je zin... pff.
enne, voor de mensen die dus de voorgaande post van Gekhous lezen, die gaat niet over Henkie_Henk, maar over mij, alleen is die post dus gedelete omdat meneer Gekhous het niet leuk vond.

je ben een lieve meid

Posted by Eye-Riz on Aug-26-2001 16:16:

quote:
je ben een lieve meid

Ja he?

Posted by Vinyl Boy on Sep-05-2001 18:37:

ik kijk net journaal en ik zie dat er een zwembad gesloten word door overlast van marokkaanse jongeren...

waarom krijg ik het gevoel dat deze jongeren linea recta terug moeten naar marokko?
Ben ik dan rascist? of zeg ik gewoon waar het op staat?
Open ik mijn ogen of tast ik volledig in het duister?
Praat ik onzin als ik zeg dat iedereen die zegt dat ik rascist ben hypocriet doet??

deze thread is al redelijk afgesloten, maar hij schoot me weer te binnen, dus tog maar een reply.

hoooooooi

Posted by Opti on Sep-05-2001 19:09:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
rascist?

racist bedoel je

Posted by Rudy on Sep-05-2001 19:26:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

racist bedoel je

Gast lekker boeie man! Als je alle spelfouten in dit forum gaat corrigeren ben je nog wel ff bezig!
Maarja ff terug naar het onderwerp! Ik ben blij dat Vinyl jongen ook inziet dat er dingen misgaan! Ik zag het ook op het nieuws! Het slaat toch GVD nergens op dat een fucking zwembad gesloten moet worden omdat een paar gasten denken dat ze kinderen moeten gaan slaan en badmeesters in hun gezicht moeten gaan spugen! Die gasten moeten idd oprotten! En snel ook! Maarja jullie weten mij mening!

Mzzl

Posted by Jukx on Sep-05-2001 19:40:

Ik zal dan nog 1 keer een passende reply proberen te geven....

In elke maar dan ook in ELKE samenleving worden er misdaden gepleegd. Diefstallen, overvallen, mishandeling, vernieling en in dit geval het terroriseren van een zwembad. In 9 van de 10 gevallen worden deze misdaden/overtredingen begaan door mensen uit een zeer lage bevolkingsgroep: mensen met laag/geen inkomen, uit een slechte buurt, slechte leefomstandigheden, geen opleiding, slechte huisvesting, sociaal issolement blabla, je weet wat ik bedoel.
In de laatste decennia zijn het de turken en marrokanen die voor het grootste gedeelte Neerlands laagste bevolkingsgroep vormen. En daar zijn ze in de jaren '60 door de Nederlanders zelf geplaatst!!
Daarom is het inderdaad niet vreemd dat als je in de krant weer iets leest dat het een "buitenlander" is geweest. Het is gewoon heel logisch allemaal!!
Geloof me, 100 jaar geleden (toen er nog geen turken en marokkanen in Nederland waren) werden deze misdaden ook begaan. Alleen toen door de Hollanders zelf, aangezien de lagere bevolkingsgroepen toen nog gewoon uit autochtonen bestond.

Conclusie: dit soort misdaden/overtredingen zul je altijd houden!!! In dit geval zijn vaak de turken/marrokanen die ze plegen omdat we ze zelf in die positie gemanouvreerd hebben!!

Jongens, ik zag altijd maar... alles is relatief!

Posted by raoel on Sep-05-2001 19:42:

Ik heb me lang niet met deze thread willen bemoeien, maar nu wil ik dan toch nog eens reageren.

In Eindhoven in het zwmbad de tongelreep ziet het zowel figuurlijk als letterlijk zwart van het volk.
In dat zwembad wordt ook heel veel criminaliteit gepleegt en dat wordt meestl veroorzaakt door marokanen en/of turken.

Ik heb echt niks tegen buitenlandrs / alochtonen (wat dan ook)
Maar buitenlanders moeten gewoon in hun eigen land blijven wonen, tenzij de omstadigheden het niet toe laten. Als de situatie het weer toelaat zouden ze weer terug moeten naar hun eigen land.

Ik snap ook dat het leven hier beter is, dan in hun geboorteland, mochten ze toch hier blijven, dan MOETEN ze zich aanpassen. BASTA KLAAR en NIET ANDERS. Anders moet ze gewoon oprotten.

Dan heb je hier nog het gezeur gehad van dat wij de buitenlanders hier vroeger naar toe haalden voor het vuile werk te laten opknappen.
Ja das waar, die mensen mogen hier blijven. Maar ik ben ervan overtuigt dat die mensen zich hebben aangepast aan onze maatschappij en dus waarden en normen.

Maar mensen die ontkennen dat de grootste overlast en criminaliteit niet door buitenlanders wordt veroorzaakt zijn dom en zullen toch echt nog eens bij zichzelf na moeten gaan wat er allemaal gebeurt in dit land en hoe dat dat komt.

Posted by Dj Lex on Sep-05-2001 20:24:

Tja wat is hier op te zeggen. Ik vind dat asielzoekers enzo hier allemaal best mogen komen als ze zich maar aanpassen. En dat is nou juist het probleem. Ze passen zich niet aan. En daarbij komt nog is dat ze dan maar gelijk de hele familie over laten vliegen, zodat iedereen kan profiteren van die bijstand die we hier maar aan iedereen geven.

Ikke Alie en ikke lekker veel geld trekken van die domme Nederlandse overheid. Zo zijn de meeste hierzo in Rotterdam. Geen normale opleiding natuurlijk, want ze moeten de hele dag buiten hangen met hun matties. Ja en als ze dan toch wat ouder worden komen ze erachter dat ze aardig wat afgeneukt en gedealt hebben, maar geen diploma hebben.

Nou dan gaan ze of bijstand trekken of het criminele circuit in. Nou die mogen van mij dus oprotten. Wij betalen gvd 60% belasting over elke gulden die je verdient en die gasten zitten lekker de hele dag op hun gat te lachen om die domme nederlanders.

Maar er zijn ook goeie. Die werken gewoon. Waarmee ik niet wil zeggen dat als je niet werkt dat je slecht bent, maar 80% van de allochtonene heeft gelof ik geen werk.

Posted by Little Theseus on Sep-05-2001 22:00:

Ik vind halfbloedjes eigenlijk ontzettend mooi om te zien.
De rest mag naar huis.

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »