TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
Jag och 3 kompisar ska nog dit... inte 100% säkert ännu.. innan det är det Above & Beyond i Borås och efter Tijs är det J00F i GBG! w00t!

Weeeeeeeeeeeeeee 
Mina Tiësto tickets ligger på posten och väntar på mig nu 
Fick AVI'n igår
för diskussion med en polare om att dra på detta.
min flickvän ska se tiesto i hamburg den 14 maj istället så jag kommer väl själv
mina ligger på mitt utlämningsställe..
lite kraftigt att betala 2410kr bara sådär...
| quote: |
| Originally posted by jofawe mina ligger på mitt utlämningsställe.. lite kraftigt att betala 2410kr bara sådär... |
| Originally posted by SWE_TRANCE heh, hoppas du redan fixat cash från dina polare.. |
| Originally posted by CJ InterCity min flickvän ska se tiesto i hamburg den 14 maj istället så jag kommer väl själv |
| Originally posted by jofawe det har jag inte fått än .. bara 300kr .. *snyft* |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sånt ska man helst sammla innan så ingen bangar ur så står man där med en bunt biljetter |
Frågan är ju vart ni får era posters från? River ni ner vår reklam era busar? 
Flyers finns ute i Malmö fr.o.m. idag. Sno dom istället 
uppladdning med låtar inför Tiestospelningen?
Skall ta med min flickvän som inte har lyssnat så mycket på trance, skulle uppskatta väldigt mycket om ni kan hjälpa mig med tips om bra låtar som Tiesto kan tänkas spela, även också intressant om någon vet när/var tiesto spelade senast.
(Jag har själv inte internet så jag kan inte hålla mig uppdaterad..)
Tack i förhand
imorgon ska jag på flyer-jakt
Vilka ska ner till Malmö?? (alltså från Stockholm...)
*jag ska, jag ska, jag ska*
Vore skoj att veta vilka man ska titta efter där. Jag åker från Jönköping, kommer kanske få med mig en till.. annars åker jag själv. Så om det är nån TA meet-up skulle det vara trevligt. Får ha nån dresscode så man känner igen alla TA 
kolla sidan med bilder på dem flesta här.. har glömt bort urlen men den finns nånstans här hehe
Är det spikat att det är 18 års åldersgräns ?
var förköper man ? 
| Originally posted by keddo Är det spikat att det är 18 års åldersgräns ? var förköper man ? |
| Originally posted by SWE_TRANCE 18 år gäller vid förköp, 20 i dörren Här hittar du förköpsinfo Var precis å hämtade mina tickets, ser fiiina ut |
beställde biljetten.
Fuck vad dyrt det är och åga tåg.
tittar runt lite på www.sj.se och får fram priset på X2000 är ty p 1500 kr. och något annat tåg har ett byte i göteborg och 8 timmar resande för 1100 kr. inte en chans i världen jag betalar sådana summor.
| Originally posted by Kongo_kim Fuck vad dyrt det är och åga tåg. tittar runt lite på www.sj.se och får fram priset på X2000 är ty p 1500 kr. och något annat tåg har ett byte i göteborg och 8 timmar resande för 1100 kr. inte en chans i världen jag betalar sådana summor. |

| Originally posted by Kongo_kim Fuck vad dyrt det är och åga tåg. tittar runt lite på www.sj.se och får fram priset på X2000 är ty p 1500 kr. och något annat tåg har ett byte i göteborg och 8 timmar resande för 1100 kr. inte en chans i världen jag betalar sådana summor. |
på SAS kostar det 650 kr flyg till Malmö.
vette fan om det var tur och retur.
| Originally posted by Kongo_kim på SAS kostar det 650 kr flyg till Malmö. vette fan om det var tur och retur. |
) dom har billig priser har jag för mig..
hur långt från stan ligger Sturup?
never mind kolla på eniro.se är typ 1½ mil
| Originally posted by Kongo_kim hur långt från stan ligger Sturup? never mind kolla på eniro.se är typ 1½ mil |