TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post your Bedroom DJ Equipment pics
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
amai, ouwen topic
lol 
toen ik nog niet wist dat Seb menen kotgenoot ging worde
*tha horror*
nene , grapje eh
binnenkort ier es nen foto zette van equip @ kot 
mijne cheap ass rommel:




PS: sluitertijd 1" dus das ewa wazig en bewogen allemaal 
>> Verdere pics: http://freeze.mongtastic.be/xavez/index.php?view=gear (anders ist wa veel mssn om hier te posten...)
Greetz
| quote: |
| Originally posted by dj Zevan ziet er netjes uit ik heb hetzelfde mengpaneel, doet al bijna 8 jaar dienst, en nooit problemen mee gehad |
)
De oude gezelschapsspellekes komen precies goe van pas 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj De oude gezelschapsspellekes komen precies goe van pas |
Waar spellekes al nie goe voor zijn he
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Waar spellekes al nie goe voor zijn he |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Om u efkes te amuseren tijdens den break van het nummer bijvoorbeeld |
Punten scoren me e scrabbelke he

hahah 
jah men broerke wil zich af en toe nog wel es amusere met de microfoon, drmee
maar bij mij ist no talk, pure techno
(soms ook trance hoor 
�cht niemand interesse in mijn mengpaneel? 
Gemini UMX7 anyone?
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 �cht niemand interesse in mijn mengpaneel? ![]() Gemini UMX7 anyone? |
jah, ksnap gewoon ni dak da ni kwijt geraak 
een ubergoed mengpaneel van een levende legende 
^och gij verkoopt Armin zen mixer??? ooooooooooomg I die1!1!1!1!1!
Jeps, hij had ergens iets gelezen over hoe je als dj moet een gelijkstand vinden tussen kwaliteit van materiaal en uw eigen talenten als DJ...
vandaar dattie is overgeschakeld op een JBsystems mengpaneeltje met twee belt drive turntables 
Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen
En lacht niet met mijn tafellakentje!

| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen |
| quote: |
| Originally posted by Zehra ziet er nice uit |
ik zal het aan mijn mama zeggen 
Allez, kzal mijn marchandies ook is posten
Numark Dm3002X Mixerke, da ga ek vervangen als ik werk heb
2 x Numark TTX-1 TT's
2 x Ortofon Concorde pro
Sony MDR-V 700 headphone
Speakers: Sharp: type ????? 2 x 375 W RMS geeft goe !!
toekomst : Ecler mixerke ipv die numark , weet nog niet de welke ofwel ne Mac 70V ofwel ne Nuo5.
Cd spelerkes van denon of pioneer.
EFX-1000 behoort ook tot de mogelijkheden.
Maar eerst werken en sparen 
M'n 2de platenspeler is eindelijk aangekomen (ik koop nooit meer bij Light Noise & Company
), dus eindelijk m'n definitieve setup:
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...
| quote: |
| Originally posted by Xilver ^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh... |
| quote: |
| Originally posted by Xilver ^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh... |
| quote: |
| Originally posted by Zehra als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you |
| quote: |
| Originally posted by Xilver ...or else...? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.