TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Post your Bedroom DJ Equipment pics
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-09-2004 13:11:

amai, ouwen topic lol

toen ik nog niet wist dat Seb menen kotgenoot ging worde

*tha horror*

nene , grapje eh

binnenkort ier es nen foto zette van equip @ kot


Posted by Xavez on Dec-09-2004 13:12:

mijne cheap ass rommel:






PS: sluitertijd 1" dus das ewa wazig en bewogen allemaal

>> Verdere pics: http://freeze.mongtastic.be/xavez/index.php?view=gear (anders ist wa veel mssn om hier te posten...)

Greetz


Posted by Real on Dec-09-2004 13:43:

quote:
Originally posted by dj Zevan
ziet er netjes uit
ik heb hetzelfde mengpaneel, doet al bijna 8 jaar dienst, en nooit problemen mee gehad

mijn faders hebben altijd lichtjes gekraakt sinds ik het (2ehands) heb aangekocht (25 euro )

voor de rest is dat een prachtig mixerke


Posted by DJ Sid on Dec-26-2004 22:59:



Posted by Jasperovitsj on Dec-26-2004 23:41:

De oude gezelschapsspellekes komen precies goe van pas


Posted by Meltoz on Dec-26-2004 23:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De oude gezelschapsspellekes komen precies goe van pas


LOL , ik dacht er ook net aan toen ik de foto zag Waar spellekes al nie goe voor zijn he


Posted by Jasperovitsj on Dec-26-2004 23:46:

quote:
Originally posted by Meltoz
Waar spellekes al nie goe voor zijn he

Om u efkes te amuseren tijdens den break van het nummer bijvoorbeeld


Posted by Meltoz on Dec-26-2004 23:53:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Om u efkes te amuseren tijdens den break van het nummer bijvoorbeeld


Punten scoren me e scrabbelke he
Nu ne microfoon heb'k eigenlijk ook nog nie te veel naast draaitafels zijn liggen..e MC'ke misschien


Posted by DJ Sid on Dec-27-2004 09:32:

hahah

jah men broerke wil zich af en toe nog wel es amusere met de microfoon, drmee
maar bij mij ist no talk, pure techno (soms ook trance hoor


Posted by Wildfir3 on Dec-27-2004 09:46:

�cht niemand interesse in mijn mengpaneel?

Gemini UMX7 anyone?


Posted by Xilver on Dec-28-2004 01:24:

quote:
Originally posted by Wildfir3
�cht niemand interesse in mijn mengpaneel?

Gemini UMX7 anyone?


lol zitte gij der nu nog mee te leuren joenge


Posted by Wildfir3 on Dec-29-2004 09:59:

jah, ksnap gewoon ni dak da ni kwijt geraak

een ubergoed mengpaneel van een levende legende


Posted by Kaidreas on Dec-29-2004 10:06:

^och gij verkoopt Armin zen mixer??? ooooooooooomg I die1!1!1!1!1!


Posted by Wildfir3 on Dec-29-2004 11:27:

Jeps, hij had ergens iets gelezen over hoe je als dj moet een gelijkstand vinden tussen kwaliteit van materiaal en uw eigen talenten als DJ...

vandaar dattie is overgeschakeld op een JBsystems mengpaneeltje met twee belt drive turntables


Posted by Tiger777 on Jan-24-2005 19:25:

Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen







En lacht niet met mijn tafellakentje!


Posted by Zehra on Jan-24-2005 20:17:

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik heb eindelijk ook eens tijd gevonden om mijn materiaal te fotograferen


ziet er nice uit


Posted by Gladius on Jan-24-2005 21:04:

quote:
Originally posted by Zehra
ziet er nice uit

idd, mooi motiefje


Posted by Tiger777 on Jan-24-2005 21:53:

ik zal het aan mijn mama zeggen


Posted by 1Million$shot on Jan-25-2005 09:55:

Allez, kzal mijn marchandies ook is posten



Numark Dm3002X Mixerke, da ga ek vervangen als ik werk heb
2 x Numark TTX-1 TT's
2 x Ortofon Concorde pro
Sony MDR-V 700 headphone
Speakers: Sharp: type ????? 2 x 375 W RMS geeft goe !!


toekomst : Ecler mixerke ipv die numark , weet nog niet de welke ofwel ne Mac 70V ofwel ne Nuo5.
Cd spelerkes van denon of pioneer.
EFX-1000 behoort ook tot de mogelijkheden.
Maar eerst werken en sparen


Posted by Jasperovitsj on Feb-16-2005 20:58:

M'n 2de platenspeler is eindelijk aangekomen (ik koop nooit meer bij Light Noise & Company ), dus eindelijk m'n definitieve setup:














Posted by Xilver on Feb-16-2005 21:00:

^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...


Posted by Jasperovitsj on Feb-16-2005 21:03:

quote:
Originally posted by Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...

Sebiet ook nog foto's posten van mijne gloednieuwe Rottweiler die slaapt in mijn kamer...


Posted by Zehra on Feb-16-2005 21:05:

quote:
Originally posted by Xilver
^ Vetjes Jasper... Als dat een van de volgende weken gepikt is, it wasn't me he... ge weet nooit he, tegenwoordig met al die inbraken in Schoten... Allez... eh...


als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you


Posted by Xilver on Feb-16-2005 21:06:

quote:
Originally posted by Zehra
als er iemand is die ze pikt, dan ben ik het wel... dus handjes af you


...or else...?


Posted by Zehra on Feb-16-2005 21:07:

quote:
Originally posted by Xilver
...or else...?


dan stuur ik die rottweiler, da hondje, op u af


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.