TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
Atmos - 2nd Brigade <---- Grymt bra album fr�n atmos.. andra albumet.. =) (= =) (= .. Andy Moor - Passanger .. va s�kert n�n till nu.. lr kanske inte.. mer p� m�ndag.. peace!
LSG - Fontana / Hidden Side Of Venus (Remixes) [Superstition Recordings - Superstition 2044] 1995
vad ska man s�ga om denna underbara bit av vinyl, man kan ju tacka oliver lieb f�r att spelat in denna underbara musik, f�r detta mina herrar & damer �r himmelsk musik
idag blev det f�r m�nga f�r att skriva upp.. men allt fr�n progpsy till glad house
och allt fr�n 95 till 2004
peace!.. kan skriva sen.. orkar inte nu
gonatt
Moogwai - Viola [Platipus - Plat071] , kamelen sa att dom hadde den i back2plastic n�r vi snackade p� #tranceland, ock s� d� var jag bara tvungen att ha den, med den gudomliga armin van buuren remixem
Redd Square - In Your Hands [Inferno Promo - DJ FERN 50] , inne p� back2plastic s� sa en kille att dom hade denna p� typ deras reah�rna och jag lyssna p� den och den var najs,
Joker Jam - Traffic [Red Series - RS3] , jag �r grovt f�r�lskadad i van bellen remixen, p� flippen finns ocks� en najs l�ng version som ocks� (som kamelen skulle s�ga), s�tter s�s p� g�sen
VA - Blueprints (Volume 2) [Slip & Slide - SSBLP011] , jag stack ocks� till mega och kollade fad som fanns p� deras rea h�rna ock f�r 20kr s� hittade jag denna dubbel 12"a med massa gosig house
Kylie - Red Blooded Woman / Slow (Remixes) - Picture Disck [Parlophone - 12R 6633]
jag kan l�tt s�ga att att ha en s�n snygg bild p� kyle bara snurra runt p� min skivspelare �r bara en bonus eftersom denna har bra remixar p� hennes l�tar
ingen idag =(
Var brukar ni k�pa skivor n�nstans? Finns det n�gra bra butiker p� n�tet eller i Stockholm som har mycket techno, typ lekebusch, beyer osv? Men �ven trance, house m.m. �r ganska ny p� det h�r omr�det s�...
Har spanat in back to plastic iaf. Bra st�lle?
| quote: |
| Originally posted by gurra Var brukar ni k�pa skivor n�nstans? Finns det n�gra bra butiker p� n�tet eller i Stockholm som har mycket techno, typ lekebusch, beyer osv? Men �ven trance, house m.m. �r ganska ny p� det h�r omr�det s�... Har spanat in back to plastic iaf. Bra st�lle? |
fick just Scooter - Fire Remixes (Transparent) p� posten

rotade i begagnat l�dan p� Cosmic One och fann Slackjaw - Don't Stop [Con Rec] har ingen aning om vem det �r men den var schysst s� den �kte ner i v�skan 
=) denna vecka k�per jag n�tt �nnu b�ttre �n vinyl =) mer utrustning..och denna g�ng blir det cd-spelare =).. vinyl �r klart b�st.. men som de gamle vise m�nnen sa.. "ju dyrare utrustning..dest� mindre beh�ver du g� ut..dest� billigare blir livet" .. tror faktiskt det �r sant.. �ven om jag hitta p� allt sj�lv f�r att lura mig sj�lv att k�pa skite =) kram!
BBE - Seven Days And One Week 2 x 12" bla Ferry Corsten Remix
Midway - Inca 12"
Chemistry - We Are One 12"
/ Jre
| Originally posted by Kamelen "ju dyrare utrustning..dest� mindre beh�ver du g� ut..dest� billigare blir livet" |
stack up till huvudstaden och h�lsade p� kamelen i b2p, och hittade dessa grejer, ganska najs.
Y-Traxx feat. Nev� - Mystery Land 2003 (Fred Baker vs. (Mr. Sam) Magical Mystery Remixes) [Nebula - NEBTX047] :P
Caspar Pound feat. Plavka - Fever Called Love (Remixes) [Alphabet City - ALPH 0012-6]
ajuste..kallocain "12
| Originally posted by montana Y-Traxx feat. Nev� - Mystery Land 2003 (Fred Baker vs. (Mr. Sam) Magical Mystery Remixes) [Nebula - NEBTX047] :P |
K�pte lite gamla trance/house skivor fr�n ginza h�r om dagen p� rea
Hardtrance Vol. 3 (4-CD)
Psi-Trance
Trance Pioneers 1-4 (Totalt 16st CDs)
Psychedelic Flashbacks 3&6 (4 Cds vardera)
Essensial Trance 2 (2 Cds)
Dark Trance: Part 4 (2 Cds)
Nice & Firm pres. Summertrance - Vol: 1
Trance (Helt enkelt
)
Monotone Trance vol. 1
From Dance To Trance
Summa summarum: 37 skivor � 438 sp�nn 
| Originally posted by NooN Summa summarum: 37 skivor � 438 sp�nn |
37*438 = 16206
Var p� MEGA i stockholm idag och bl�ddrade lite i deras skivbackar. Hittade n�gra guldklimpar som jag �n inte hunnit l�gga vantarna p�.
Witness Of Wonder - Emotion In Motion [ATCR]
Saltwater - Strange [ZENITH]
Mark Norman - Phantom Manor / Rush [MAGIK MUZIK]
The Thrillseekers - New Life [ADJUSTED]
Helt ok litet ink�p m�ste jag s�ga *st�ller ner dem i den gamla �lbacken*
| Originally posted by reveal Helvete va mkt pengar 37*438 = 16206 Var d�r n�t "k�nt" material? Jag vill fortfarande hitta ISOS1 och Boundaries of Imagination billigt |
har best�llt utrustning =) (= s� nu blir det en del cdink�p oxo =) fast�n k�rleken ligger hos vinyl s� m�ste man ju ha allt f�r att va en prylb�g..vilket jag �r enligt n�ra polare
.. borde ju va moraliskt r�tt att kunna br�nna cdr om man har vinylen =)? ..kanske inte politiskt r�tt.. men �andra sidan s� har ju ingvar carlsson inte h�rt trance .. kanske han gjort..men inte p� e... jaja ..ska sluta.. kram!
| Originally posted by Gate 42 Var p� MEGA i stockholm idag och bl�ddrade lite i deras skivbackar. Hittade n�gra guldklimpar som jag �n inte hunnit l�gga vantarna p�. |
| Originally posted by CJ InterCity bah! hur kommer det sig att stockholmare har s� l�tt att hitta guldklimpar medan jag rensar malm�s kanaler utan att ens hitta guldstoft |
jag tror att det �r s� cj f�r att vi har 3 (som jag vet) skivbutiker (+ �ven mer) som man kan om kan sina grejer hitta dom d�r guldklimparna
I ett tappert f�rs�k till att tillf�lligt dr�nka mina sorger best�llde jag nyss tre guldklimpar 
Filterheadz - Yimanya
Above & Beyond - No one on earth
Junior Jack - Stupidisco/Da Hype
| Originally posted by Laszlo Junior Jack - Stupidisco |
Dessutom "trevlig" video