TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto - Just Be album showcase in HMH
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
forever today is echt briljant,beste wat ik in tijden heb gehoord
Mijn voorkeur gaat uit naar Sweet Mysery, Walking On Clouds en Just Be
En de klappers natuurlijk Nyana en Adagio 
Ah vet, de cd circuleerd al! Ben erg benieuwd!
heb nu 4 tracks geluisterd en ik vind het nu al een top cd. A tear in the open is zoooo moooi en barbers volle bak aan is ook
Trouwens je moet ff voor de gein het albumtje van Armin vergelijken met deze. Baai Baaai Zwaai Zwaaai Armin! 
| quote: |
| Originally posted by basvh heb nu 4 tracks geluisterd en ik vind het nu al een top cd. A tear in the open is zoooo moooi en barbers volle bak aan is ook Trouwens je moet ff voor de gein het albumtje van Armin vergelijken met deze. Baai Baaai Zwaai Zwaaai Armin! |
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het weer een goed album vind !!
Die vocals !! echt lekker 
Hier schopt Tiësto dus wel even alle kritiek mee weg.
Commercieel hier
Hitjes draaier daar
Toen ik "Love Comes Again" hoorde dacht ik zelf ook wel van; dit klinkt toch wel een beetje teveel als hit. Daarbij kwam nog eens dat die plaat zo gehyped werd op de radio en TMF en dat terwijl de plaat nog niet eens in de winkel lag.
Ik was erg benieuwd wat er behalve Love Comes Again, Traffic, Nyana en Barbers' Adagio For Strings nog meer op het album kwam. Die laatste 2 waren sowieso wel zeer goede producties, maar... love comes again en Traffic. Opzich wel gave platen, maar ik verwacht meer van tiësto.
Nu ik alle nummers heb geluisterd kan ik niks anders zeggen dan dat Love Comes Again en Traffic de enigste mindere platen zijn. De rest is stuk voor stuk erg goed tot super producties!
Sweet Mysery en Ur zijn wel een beetje vaag, maar vooral Ur is een erg mooi plaat IMO in een heel andere stijl dan de rest.
Ik ben benieuws wat het commercieel getinte publiek van dit album gaat vinden. Die gaan af op Love comes Again en Traffic, maar wat vinden ze van de overige platen.
Zou Tiësto hiermee het grote publiek over de streep trekken om de betere trance te gaan waarderen of haakt er een groot deel van zijn "fans" af?
Ik koop zelden CD's, maar deze ga ik zeker halen.
| Originally posted by raoel Hier schopt Tiësto dus wel even alle kritiek mee weg. Commercieel hier Hitjes draaier daar Toen ik "Love Comes Again" hoorde dacht ik zelf ook wel van; dit klinkt toch wel een beetje teveel als hit. Daarbij kwam nog eens dat die plaat zo gehyped werd op de radio en TMF en dat terwijl de plaat nog niet eens in de winkel lag. Ik was erg benieuwd wat er behalve Love Comes Again, Traffic, Nyana en Barbers' Adagio For Strings nog meer op het album kwam. Die laatste 2 waren sowieso wel zeer goede producties, maar... love comes again en Traffic. Opzich wel gave platen, maar ik verwacht meer van tiësto. Nu ik alle nummers heb geluisterd kan ik niks anders zeggen dan dat Love Comes Again en Traffic de enigste mindere platen zijn. De rest is stuk voor stuk erg goed tot super producties! Sweet Mysery en Ur zijn wel een beetje vaag, maar vooral Ur is een erg mooi plaat IMO in een heel andere stijl dan de rest. Ik ben benieuws wat het commercieel getinte publiek van dit album gaat vinden. Die gaan af op Love comes Again en Traffic, maar wat vinden ze van de overige platen. Zou Tiësto hiermee het grote publiek over de streep trekken om de betere trance te gaan waarderen of haakt er een groot deel van zijn "fans" af? Ik koop zelden CD's, maar deze ga ik zeker halen. |
Ik begrijp het echt niet hé dat Tijske nog steeds ruim voordat de cd in de winkel ligt de halve mp3-scene voorziet van zijn nieuwe produkties. Wel fijn verders hoor, want dan kunnen we ruim van te voren al geile op zijn nieuwe cd's
Ben benieuwd geworden gezien de uitermate positieve reacties, had zelf na Loves comes again mijn enige twijfels gekregen, maar als dit het enige mindere nummer is zoals Raoel zegt en de rest toppie is, zal de cd wel weer op een hoog nivo staan.
| Originally posted by MaGiK54 Ik begrijp het echt niet hé dat Tijske nog steeds ruim voordat de cd in de winkel ligt de halve mp3-scene voorziet van zijn nieuwe produkties. Wel fijn verders hoor, want dan kunnen we ruim van te voren al geile op zijn nieuwe cd's ![]() |
Een CD moet gewoon gepromoot worden en zoals maar weer blijkt, de mp3scene zit overal...
Ik zou hem toch ook wel heeeeeeeeeeeeel graag willen hebben 
Maar ja, waar kan ik hem vinden 
super album! 
| Originally posted by Stephan Ik zou hem toch ook wel heeeeeeeeeeeeel graag willen hebben ![]() Maar ja, waar kan ik hem vinden |
| Originally posted by dj_spare super album! |

| Originally posted by Raymond Agreed ![]() Maar Trance is het niet, het is meer pop-achtig!! |
Wel mooi hoever we hier op TA vaak voorlopen op andere fora 
Op sommigen staat TA er als bron bij, of heb je nu nog 100-en vragen van 'waar haal je hem vandaan' etc etc, terwijl hier IEDEREEN hem al heeft 
| Originally posted by SnuggLe Wel mooi hoever we hier op TA vaak voorlopen op andere fora ![]() Op sommigen staat TA er als bron bij, of heb je nu nog 100-en vragen van 'waar haal je hem vandaan' etc etc, terwijl hier IEDEREEN hem al heeft |
...nadeel is dat de ftp waar ik hem nu probeer te halen jammer genoeg erg langzaam is. Dit niet iedereen heeft hem snuggle
ik ga hem straks luisteren, ben benieuwd!
Toen ik even snel door de cd heen skipte viel hij tegen maar nu ik hem in zijn geheel heb gehoord vind ik hem toch wel erg goed.
Sweet Misery <-> Sweet Sorrow 
Wat een topalbum!
Ben nu halverwege, maar dit is echt topkwaliteit! Een meer dan waardige opvolger van In My Memory
Zo lekker album zeg!! Waardige opvolger van In My Memory
ik ga m ook is ff downloaden 
Top album!! Deze ga ik zeker halen op CD en vinyl sampler (als die komt). Klinkt een stuk gevarieerder en voller als de andere artiesten albums moet ik zeggen.
Wat ik er tot nu toe van gehoord heb valt me echt 100% mee, geen commerciële zooi, gewoon kwaliteit 
Vooral A Tear In The Open en Forever Today, met het klassieke stuk. Kippenvel-alarm 
Forever today en Walking on Clouds zijn kwalitatief zeer goede tracks. Het wachten is op de vinylsampler.