TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe komen jullie aan je nickname????
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by websley Dus nu heb je gewoon "websley" i.p.v. het coolere: "weBsley" |
| Originally posted by websley Mijn naam: Wesley Vervang de hoofdletter "W" door een kleine, en stop een hoofdletter "B" tussen de "e" en de "s" En nu komt het grappigste: Ben ik met registreren helemaal de hoofdletter "B" vergeten!!! Dus nu heb je gewoon "websley" i.p.v. het coolere: "weBsley" |

Om die blunder alleen al moet ik dus de grootste NLTA-nerd zijn!

| Originally posted by TranceZoner Ik begon je net aardig te vinden... ![]() |

Mijn volledige naam is Ben Leisink > Ben_Lei . Typt wat sneller
word de laatste tijd ook wel Bennie Leiman genoemd, naar die jaren 70 zanger Benny Neyman. Je weet toch...

Ik kan meerdere gafe verklaringen voor mijn nickname geven, maar helaas heb ik het gewoon van een wijf in X-men met een streepjes pak... 
| Originally posted by Vertigo Ik kan meerdere gafe verklaringen voor mijn nickname geven, maar helaas heb ik het gewoon van een wijf in X-men met een streepjes pak... |
Passiva... Activa.. Logisch 
Alleen heeft een of andere stumper de alias 'Activa' nu in gebruik genomen terwijl dat mijn plan was 
| Originally posted by Passiva Passiva... Activa.. Logisch ![]() |
@=at, klinkt als ed dus Edwin wordt @win 
Was vroeger in den beginnen !_PeTrUs_!
De meest relaxte Moderator ooit btw!
Nu eXos, van eXoduS. The Eternal journey!

Ik zat vroeger wel in de 'fasttracker-scene' en maakte daar wel veel muziek mee. Kon er geen zak van , maar vrienden van me wel. Die zaten helemaal in die demoshit en mod-business. Trepaan heette de groep (zie bv http://www.pouet.net/prod.php?which=5030 ).
Iemand van daar (met namen als Sjaak, Lenz en weet ik veel wat) gaf mij gewoon ineens de naam SnuggLe, dus daar moest ik het maar mee doen :
To SnuggLe betekent btw knuffelen, lief houden. Ik heb een gay naam 
Vage serie dat Dr.Snuggle. Zelfs stoned snapte ik er geen bal van 
Ik had zin in een krentenbol...
Tsja ik moest wat verzinnen en toen lag toevallig een plaat van Choo Choo recordings in de buurt
Tsja, ik wilde snel aangemeld zijn en bedacht dus bij het invullen van de gegevens maar snel deze poepnaam
Maak stripjes onder Nwop comics...dus Nwopper vond ik wel grappig.
| Originally posted by nwopper Maak stripjes onder Nwop comics...dus Nwopper vond ik wel grappig. |
| Originally posted by Opti ik dacht dat je fan was van de Burger King... |
)
| Originally posted by websley Nee man, zoiets heet een Whopper. (Heb trouwens afgelopen week als McnOOb gezondigd om te eten bij de concurrent ) |
| Originally posted by Opti (wel met spelfout, maar ja) |

Asperges zijn ook lang en dun net als ik
| Originally posted by nwopper Maak stripjes onder Nwop comics...dus Nwopper vond ik wel grappig. |
| Originally posted by basvh post eens wat meer van die strips. |