TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming parties in BE, NL and GER
Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »
| quote: |
| Originally posted by ryo En 6 november TIC in Hasselt, voor de BETA's waarschijnlijk nog wat interessanter dan die in Arnhem |

| Originally posted by ryo En 6 november TIC in Hasselt, voor de BETA's waarschijnlijk nog wat interessanter dan die in Arnhem |
| Originally posted by CygnusX Nice ![]() In de Ethiashal dan zeker? |
24 september 2004: Carl Cox @ Cherrymoon Lokeren 
andere dj's:
- marco bailey
- q'hey
- aldrin
- zzino
- redhead
- tom hades
Flyer!
| Originally posted by Zehra 24 september 2004: Carl Cox @ Cherrymoon Lokeren |
Deze avond Dj Jean (jaja dien Belg !) in de Moefgaga en morgen Marco V in de Bumpers 
Ik kan niet klagen !
ps: Voze tequilla shots, gaat goed binnen en dan BAM. waggel waggel 
| Originally posted by pooley Deze avond Dj Jean (jaja dien Belg !) in de Moefgaga en morgen Marco V in de Bumpers ![]() Ik kan niet klagen ! ps: Voze tequilla shots, gaat goed binnen en dan BAM. waggel waggel |
;Hihi, deze keer ni teveel voorverwarmend drinken
en ja Darkraver is donderdag DA MAGGEK NI MISSEN !!! jaaaa !!!
Niet dus.
4 December - Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch (NL) 
| Originally posted by djcresto grrr me jaloers tequilla, njam njam moef gaga vind ik een super club, met goed geluid en goedkopen drank en goei muziek en marco v whiaaaa |

))
lopen voor de combis dat door te straten vliegen recht op een massa volk af, lekker scary , en fars blijven doen tege de flikken . I love it
| Originally posted by pooley Wel ik vond de Moef-gaga ni zo ne goeien club. Tamelijk klein, lichten ni echt schitterend en teveel licht gewoon ![]() geluid was idd pretty nice & Dj Jean was echt schitterend. Man was dat ff uit de bol gaan, lekkere housemuziek de hele avond ![]() De lokale dj was ok niet slecht. Deze avond dus Marco V. Jimtv gaat draaien in de Bumpers hebben men vrienden gisteren vernomen. Ze zijn aan de praat geraakt met iemand van Jim (dacht ik) met als gevolg dat we gratis binnenmogen en nog vanalles ofzoiets. Dat heb ik eruit kunnen opmaken ![]() En Gert, nooit last gehad van de flikken daar? Gisteren was geschift gewoon, de flikken zitten chargeren en mensen afrossen met hun matrakken in die klein straatjes rond de St Trop ![]() Ambiance verzekert, elke glascotainer, vuilbak, cola machine is daar gesneuveld ))What a night lopen voor de combis dat door te straten vliegen recht op een massa volk af, lekker scary , en fars blijven doen tege de flikken . I love it |
| Originally posted by Phortje 4 December - Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch (NL) |
(niet dat ik daar kan winnen hoor, verre van zelfs)
| Originally posted by djcresto de line up moet echt super zijn om mij te kunnen overtuigen. Moet dit weekend normaal de kleuren van mijn clubje verdedigen op de vlaamse kampioenschappen badminton (niet dat ik daar kan winnen hoor, verre van zelfs) |

Er is een nieuwe club in Den Haag: Umania
*4 september*
Area 1: Jaspa Jones, Johan Gielen, Cor Fijneman, Miss Melody, Yesse
Area 2: Jose, Sam-Sonic, Miss Nine, Coersio
*11 september*
Area 1: Fausto, Marcel Woods, Yesse
Area 2: Jose, Melvin Warning, Devious
*18 september*
Area 1: Mark Norman, The Freak, Yesse, Rob Essing
Area 2: Jose, NRG, Niels De Vries
*25 september*
Area 1: Cosmic Gate, JP, Yesse
Area 2: Jose Solo, Vocals by MC Stanford
!!!En in oktober komt Scott bond voor zijn Gatecrasher Worldtour!!!
Umania is located in the former Eau Theater!
Wijndaelerweg 3
2554 BZ DEN HAAG
Price: 10 Euro
Open: every Saturday 22.00 � 05.00
Website: http://www.umania.nl
Zaterdag 25/09/04 >>> M.I.K.E. @ Lamborghini
http://www.id-t.be/tiesto_in_concert/index.html
staat alleen niks aan informatie nog bij
| Originally posted by FUSyke Zaterdag 25/09/04 >>> M.I.K.E. @ Lamborghini |
Tering Tiesto in Concert in nederland en in hasselt 
11/12/2004 - Arise Part II - Concertgebouw Nijmegen
line-up: moet nog vastgelegd worden, maar als ik onze noorderburen mag geloven staat er al 1 iemand vast: Ozgur Can 
| Originally posted by TOR 11/12/2004 - Arise Part II - Concertgebouw Nijmegen line-up: moet nog vastgelegd worden, maar als ik onze noorderburen mag geloven staat er al 1 iemand vast: Ozgur Can |
vorige editie (de eerste) was in Breda eerder dit jaar, met deze namen: Misja Helsloot, Dazzle, Perry O'neil, Marc-s, VJ Switchdoctor
Wel enkele leuke namen. Het ziet er precies iets kleins en gezellig feestje uit; of vergis ik mij?
| Originally posted by TOR 11/12/2004 - Arise Part II - Concertgebouw Nijmegen line-up: moet nog vastgelegd worden, maar als ik onze noorderburen mag geloven staat er al 1 iemand vast: Ozgur Can |
Yep... Hij is er dus op Arise2 en ook 16 oktober in Den Haag ergens...
Dat gaat echt moeilijk worden...
die arise op 11/12 zie ik wel goed zitten, tis ook een unieke locatie