TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dinsdag 13/04: M.I.K.E. @ Rotationz
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Posted by Gladius on Apr-14-2004 18:38:

ffs tis niet omdat ge het goed vindt dat het der dichtbij zou komen eh. Misschien ligt het aan mij maar ik heb in een technoplaat nog nooit een deftige melodie gehoord zen

Posted by pooley on Apr-14-2004 18:41:

Nee ma techno is gewoon GEEN harcore of whatever
Misschien speedcore, da zou wel kunnen

Posted by Gladius on Apr-14-2004 18:46:

heh lol mja... uiteindelijk zal het toch op smaak uitdraaien, as always =)

Posted by Wildfir3 on Apr-14-2004 18:58:

zeggen dat techno op hardcore lijkt omdat het geen melodie heeft is utter crap.

Ik vind idd dat techno weinig melodie heeft, maar hardcore daarentegen heeft soms echt wel leuke melodietjes. Nuja ge moet er voor zijn, maar er ZIT wel degelijk melodie in zenne.

Posted by Giesber on Apr-14-2004 18:59:

quote:
Originally posted by Gladius
ffs tis niet omdat ge het goed vindt dat het der dichtbij zou komen eh. Misschien ligt het aan mij maar ik heb in een technoplaat nog nooit een deftige melodie gehoord zen

Tomaz vs Filterheadz - Sunshine

Is zelfs schaamteloos gepikt door een of andere pipo die de melodie in een trance plaat gekopieerd heeft.

Posted by Gladius on Apr-14-2004 21:40:

kzal dien is proberen giesber.
en btw, ik zeg niet dat techno op hardcore lijkt, ik zeg enkel dat het eerder richting hardcore gaat dan trance. Over hardcore zeg ik niet veel, enkel dat het dezer dagen er in blijft slagen goede liedjes te verkrachten in oeverloos geboenk. manman wat een trieste zaak

Posted by Wildfir3 on Apr-14-2004 21:50:

N/O maar als ge niets van hardcore kent moet ge daar niet over gaan veralgemenen... Gij hebt het waarschijnlijk op toestanden zoals DHT enzo. Wel ik kan u verzekeren dat dat de cheese van de hardcore is. Da's zoals ge DJ sammy zou gaan serieus nemen als trance dj/producer.

Als ik over hardcore spreek heb ik het over leuke industrial (da was het toch h�? ) zoals endymion, catscan, nosferatu etc... Da's klasse (als ge voor het genre zijt tenminste).

Posted by Gladius on Apr-14-2004 22:20:

juist, my bad. kzal het maar houden bij 'ik hou niet van het genre' =>

Posted by Wildfir3 on Apr-15-2004 06:47:

kmoest da nu toch online zwieren, dus waarom ook ni direct een linkske posten voor alle duidelijkheid

http://users.pandora.be/wildfir3/--mooj--/hardcore.ogg

Posted by Tiger777 on Apr-15-2004 09:49:

Daar is wel iets van trance in terug te vinden... maar toch, beetje te snelle beats voor mij (ik denk da ik daar geen half uur mee moet doorbrengen of ik heb koppijn). Ma ik moet wel zeggen da dit stukske helemaal anders is als wa ik over het algemeen denk over hardcore (en da is dus geen melodie, alleen en vertraagde, lage stem die een agressieve taal spreekt).

Posted by Meltoz on May-07-2004 20:18:

Cd'ke is gister in de bus gevallen se en nog wel gesigneerd

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]