TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part IV
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »


Posted by Partyhardy! on Jun-06-2004 21:33:

Net "Spun" gekeken. Wat wordt daar onwijs veel in gesnoven zeg! echt ziek.
Er zitten grappige dingen in maar vond hem niet echt denderend.


Posted by Jappio on Jun-07-2004 06:55:

quote:
Originally posted by Optimus
maak maar alvast plek in je vuilnisbak


haha ik dacht het jij zegt t


Posted by Valhalla on Jun-10-2004 12:27:

exit wounds... snap niet dat ze mensen zoals dmx ooit hebben een poging hebben laten wagen te proberen te acteren


Posted by TimeportE on Jun-11-2004 23:08:

Re: Re: The Butterfly Effect

quote:
Originally posted by SnuggLe
knip stuk over butterfly effect


ik heb em net gezien en ik vond het wel een leuke film echter om hem zo enorm de hemel in te prijzen vind ik zwaar overdreven zowizo zie ik veel threads op imdb met vergelijking met donnie darko, die link is echter helemaal neit te maken.. ok het gaat over tijdrijzen ed maar dat maakt bij lange na niet een zelfde film laat staan een film van zelfde kaliber als donnie darko.. donnie darko heeft een 10x diepere verhaal lijn en is veel beter uitgewerkt als the butterfly effect, waar sommige dingen gewoon in de thematiek van de film niet klopte (stuk in de gevangenis spreekt de film zelf gewoon tegen)..

dont get me wrong het was wel een leuke film ik vond ashton kutcher echt veel beter als verwacht maar hij mag zich absoluut niet scharen in het rijtje donnie darko, memento..


Posted by Nook on Jun-12-2004 12:13:

ik heb the last samurai gezien. best een ok film. ik ben alleen niet zo'n fan van tom cruise. maar ja. vecht scenes waren wel koel. viel me op dat een stukkie soundtrack gebruikt is in nickelson - yin. of andersom natuurlijk, maar dat zal wel niet zo zijn al met al dacht ik dat het een bout film zou worden, maar vond het toch wel goed. tevens heb ik ook de dvd collectie van the godfather gekocht. die moet iedereen eigenlijk hebben. echt super!


Posted by SnuggLe on Jun-12-2004 14:29:

Inderdaad, die vergelijking met Donnie Darko gaat nergens over, dat zei ik ook al.

Maar ik prijs hem nog steeds de hemel in, vind het een steengoede film. Het zet je aan het denken over je leven, dat dingen gewoon gaan zoals ze gaan en dat je niet alles kunt veranderen....ook al zou je het willen. Dan ga je zelf dus nadenken van "Wat had ik nog over willen doen in mijn leven?", dat vind ik wel cool. Had wel wat over willen doen ja (zoals nooit registreren hier )...


Posted by Muppet on Jun-14-2004 08:35:

Heb net the butterfly effect gezien en het is echt een briljante film! Verhaal zat echt super goed in elkaar en zoals snuggle al zei...je gaat echt nadenken wat jezelf nog over zou willen doen in je leven. Was er ook wel blij mee dat je niet het sappige hollywood einde had.


Weet iemand trouwens welk nummer van oasis ze op het einde draaien?


Posted by SnuggLe on Jun-14-2004 15:40:

quote:
Originally posted by Muppet

Weet iemand trouwens welk nummer van oasis ze op het einde draaien?


Goed lezen aap, heb ik al wel 10x gezegd in deze thread volgensmij

Het is "Stop Cyring Your Heart out"


Posted by Muppet on Jun-14-2004 15:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Goed lezen aap, heb ik al wel 10x gezegd in deze thread volgensmij

Het is "Stop Cyring Your Heart out"


sorry, moet denk ik is een bril gaan kopen

Maar nog steeds een vette film!


Posted by jp on Jun-17-2004 16:04:

Ik heb net Eurotrip gezien, een goedkoop aftreksel van Roadtrip.

Af en toe over de grond gerold van het lachen (grappen over Hitler, Amsterdam, Oost-Europa & Vaticaan). De film klopt voor de rest voor geen meter. De scenes zijn duidelijk niet in Europa opgenomen, het Nederlands leek meer op Zweeds, foute vlaggen etc. Ze zullen het wel expres zo gedaan hebben.

Uiteindelijk een erg vermakelijk film als je van flauwe grappen houdt in de stijl van National Lampoon

Hier een leuk stukje uit de film: download video

Ps: huur hem op video en ga niet naar de bios


Posted by Muppet on Jun-17-2004 16:07:

quote:
Originally posted by jp
Ik heb net Eurotrip gezien, een goedkoop aftreksel van Roadtrip.

Af en toe over de grond gerold van het lachen (grappen over Hitler, Amsterdam, Oost-Europa & Vaticaan). De film klopt voor de rest voor geen meter. De scenes zijn duidelijk niet in Europa opgenomen, het Nederlands leek meer op Zweeds, foute vlaggen etc. Ze zullen het wel expres zo gedaan hebben.





Film is in praag opgenomen


Posted by Ding Chavez on Jun-17-2004 16:58:

quote:
Originally posted by jp
Ik heb net Eurotrip gezien, een goedkoop aftreksel van Roadtrip.

Af en toe over de grond gerold van het lachen (grappen over Hitler, Amsterdam, Oost-Europa & Vaticaan).


Vinnie Jones!


Posted by Opti on Jun-18-2004 20:56:

Eindelijk Donnie Darko gekeken... wat een vreemde film, ik moet er maar nog een keer naar kijken


Posted by Miss Proximus on Jun-18-2004 23:42:

Ik heb zondag Harry Potter 3 gezien. Mexicaanse director!
Op zich vond ik m goed gemaakt, en vooral blijft t heerlijk zo'n Engelse tegenhanger van het Amerikaanse gedoe....maar...toch was ie minder spannend dan de 2e (heb 1 niet gezien).

Nog een andere film, maar die was Mexicaans dus dat interesseert jullie toch niet


Posted by SnuggLe on Jun-19-2004 14:56:

quote:
Originally posted by Optimus
Eindelijk Donnie Darko gekeken... wat een vreemde film, ik moet er maar nog een keer naar kijken


Eindelijk, goedzo jongen


Posted by AirPole on Jun-28-2004 09:58:

Dit weekend 'The Day after Tomorrow' gezien, van dezelfde regisseur als 'Independence Day'.

De film bevat een shitload aan mooie special fx, maar het verhaal was niet heel bijzonder--> het klimaat slaat drastisch om en papa gaat op zoek naar zijn zoon die in een andere stad is op het moment dat de hel losbarst. Veel mooie shots, waaronder een ondergelopen en daarna bevroren New York City en 4 twisters in Los Angeles.

Toch zou ik deze film nait in de bioscoop gaan kijken, maar strax gewoon huren, en eerlijk? Ik vond zelf Independence Day dan toch toffer.

Cheers


Posted by basd on Jun-28-2004 10:19:

Eurotrip is echt een vette film Vond alleen die scene op het eind op het Vaticaan een beetje minder, maar heb inderdaad op sommige momenten echt goed gelachen.. Vooral met dat Duitse kind


Posted by basd on Jun-30-2004 07:13:

Gisteren 'The butterfly effect' gekeken, had er zoveel goede verhalen over gehoord dat ik natuurlijk niet achter kon blijven.. En inderdaad, er is niks teveel over gezegd, wat een fantastische film is dit zeg..

Leuk om ook te zien dat Ashton Kutcher nog iets anders kan spelen dan een idioot


Posted by basvh on Jul-05-2004 16:09:

gister shrek 2 gezien.

hij was wel lachen alleen toch niet zo goed als ik hem verwacht had. Eigenlijk is het een alleenschakeling van parodie scenes en totaal geen verhaal. Kijk een parodie is altijd lachen maar shrek 2 was het gewoon te veel. elke scene zat wel wat in en dat kwam het verhaal gewoon niet ten goede.

toch zitten er echt wel vette scenes in:
een combi van star wars cantina en de kroeg uit LOTR 1. In de kroeg zit captain hook met een joe cocker stem piano te spelen: Hilarisch!

Barman/vrouw heeft een heel cool accent!

Puss in Boots is leuk maar ik had hem leuker verwacht. daarentegen vond ik pinokkio echt de show stelen met 2 briljante momenten. ZOOOOO lachen!

De film is dus zker het avondje uit wel waard, alleen als je wat uitgebreider naar de film kijkt zie je dat er hier en daar wat stekjes zijn gevallen


Posted by SnuggLe on Jul-05-2004 17:06:

quote:
Originally posted by basvh
gister shrek 2 gezien.

hij was wel lachen alleen toch niet zo goed als ik hem verwacht had. Eigenlijk is het een alleenschakeling van parodie scenes en totaal geen verhaal. Kijk een parodie is altijd lachen maar shrek 2 was het gewoon te veel. elke scene zat wel wat in en dat kwam het verhaal gewoon niet ten goede.

toch zitten er echt wel vette scenes in:
een combi van star wars cantina en de kroeg uit LOTR 1. In de kroeg zit captain hook met een joe cocker stem piano te spelen: Hilarisch!

Barman/vrouw heeft een heel cool accent!

Puss in Boots is leuk maar ik had hem leuker verwacht. daarentegen vond ik pinokkio echt de show stelen met 2 briljante momenten. ZOOOOO lachen!

De film is dus zker het avondje uit wel waard, alleen als je wat uitgebreider naar de film kijkt zie je dat er hier en daar wat stekjes zijn gevallen


Ook gezien, maar hij veel ontzettend tegen.........


Posted by Ding Chavez on Jul-05-2004 17:10:

Die parodie op cops was meesterlijk, die pepermolen


Posted by SnuggLe on Jul-05-2004 17:33:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Die parodie op cops was meesterlijk, die pepermolen


Hahaha, die was wel cool ja, en met Pinoccio!


Posted by Muppet on Jul-05-2004 18:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hahaha, die was wel cool ja, en met Pinoccio!


say something crazy like........ (om het niet te verspelen voor andere mensen die nog moeten kijken).

Echt schitterend stukje ook op het einde men die enorme gingerbreadman (parodie op ghostbusters)


Posted by Djeebie on Jul-05-2004 18:54:

Ik vond Shrek 2 echt lachen. Ongeveer gelijkwaardig aan deel 1. Gewoon een goed vervolg, niets meer niets minder.

Dat 3D avontuur wat bij de nieuwe dvd-versie van Shrek 1 zit is trouwens ook erg leuk gedaan. Hij duurt nog een kwartiertje ook


Posted by th0m on Jul-05-2004 22:00:

Voor de mensen die The Butterfly Effect een goede film vinden (wat het zeker weten is, echt toppie) moet je eens Lola Rennt kijken.(Engelse titel is Run Lola Run) Is ongeveer hetzelfde concept, zo van, wat als we dat nou eens in het verleden veranderen hoe ziet de toekomst er dan uit. Leuke is dat er dus 3 verschillende einden aan de film zitten.


Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.