TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dance Valley 7 Augustus 2004 - Spaarnwoude (Holland)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Meltoz on May-11-2004 12:42:

Je kan bij "Keddy" of nog zo van die andere verhuurbedrijven, tegen e vrij degelijke prijs e monovolume wagen of groter huren, voor e monovolume wagen "Renault Espace" betaal je rond de �250 voor e weekend, nog vrij schappelijk als je de prijs kan delen, maar enfin dan zit je ok nog met de prijs van je ticket he... Als'k mee ging stelde ik mij direct present voor als busje te fungeren, ma da zit er ni in...

Posted by TOR on May-11-2004 14:28:

vervoer is een groot probleem natuurlijk

daarom ben ik aan het overwegen om toch niet te gaan..

Posted by pooley on May-11-2004 14:52:

Komt allemaal wel in orde zene !

Posted by djcresto on May-11-2004 15:25:

als we nu eens fietsen?

minibus 8+1 kost bij mijn weten 75 euro per dag.

Ik vrees dat ik tegen dan nog geen rijbewijs zal hebben laat staan met zo een gevaarte rijden, kga proberen de komende weken men theorie is te doen.

Posted by Zehra on May-11-2004 15:51:

dv-gangers, maak u toch geen zorgen ivm vervoer! dat komt allemaal wel in orde... en nee kheb geen busje ofzo (wel rijbewijs, bijna drie jaar ondertusse ) tis nog veel te vroeg om u druk te maken over vervoer. we regelen dat allemaal wel.

damn... there goes my leet-postcount!

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 15:55:

quote:
Originally posted by djcresto
als we nu eens fietsen?

Nog geen slecht plan!
Als het goei weer is zou ik absoluut geen probleem hebben om de dag ervoor met de fiets naar ginder te rijden en de dag na het festival terug te gaan...

Posted by Zehra on May-11-2004 15:57:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog geen slecht plan!
Als het goei weer is zou ik absoluut geen probleem hebben om de dag ervoor met de fiets naar ginder te rijden en de dag na het festival terug te gaan...

wacht ff eh... enkele vraagjes:

ga je daarna nog de energie hebben om terug te fietsen?
en weet je wel waar dat ligt?
hoeveel km moet je dan fietsen?
...

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 16:07:

quote:
Originally posted by Zehra
ga je daarna nog de energie hebben om terug te fietsen?

Tuurlijk, ik ben een bodemloos vat vol energie!

quote:
en weet je wel waar dat ligt?

Een wegenkaart kan wonderen doen

quote:
hoeveel km moet je dan fietsen?

Geen idee, hoe ver is het naar Amsterdam/Spaarnwoude? 100 kilometer op 1 dag is echt geen probleem...

Posted by jp on May-11-2004 16:27:

Vergeet dat fietsen maar. In Amsterdam alleen al worden per jaar 650.000(!!!) fietsen gestolen. Kans is dus groot dat u naar huis mag lopen

Posted by Kaidreas on May-11-2004 17:08:

fietsen vergeet het maar.
ik heb platten band, ik moet die elke dag 's morgens en 's avond oppompen (te lui om te vervangen )
en mijn fiets piept kei hard, precies een bende vogels dat me achtervolgt.
anyways, ik heb men ticket besteld, dus ik zal hoe dan ook men weg naar ginder zoeken.
en voor die auto... ik heb een auto maar geen rijbewijs.
anyways ik zou zo'n busje wel aangenaam vinden, de trein naar amsterdam is wel vreed lang (de rit e) denk ik.
ma misschien heeft zehra gelijk, maybe nog wa te vroeg, alhoewel dat ge voor een busje snel moet zijn (vakanties enz.) dan zijn ze niet altijd beschikbaar.

Posted by SilentEagle on May-11-2004 17:08:

- Ik fiets niet.
- Ik kan hoogstwaarschijnlijk, maar ik beloof niks, wel met ons ma haar Voyager rijden. Daar kunnen zes passagiers in mee.
- Tuurlijk komt da vervoer in orde!

Posted by Kaidreas on May-11-2004 17:10:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Voyager .

OMG. hyperspace

Posted by Eagle` on May-11-2004 17:31:

quote:
Originally posted by jp
Vergeet dat fietsen maar. In Amsterdam alleen al worden per jaar 650.000(!!!) fietsen gestolen. Kans is dus groot dat u naar huis mag lopen

ach dan ga je er toch eentje uit het kanaal halen

quote:
Originally posted by pooley
Tickets zijn binnen.
Michael, ge moogt overschrijven he

heb je rekeningnummer nog niet gehad knul

quote:
Originally posted by Meltoz
Je kan bij "Keddy" of nog zo van die andere verhuurbedrijven, tegen e vrij degelijke prijs e monovolume wagen of groter huren, voor e monovolume wagen "Renault Espace" betaal je rond de �250 voor e weekend, nog vrij schappelijk als je de prijs kan delen, maar enfin dan zit je ok nog met de prijs van je ticket he... Als'k mee ging stelde ik mij direct present voor als busje te fungeren, ma da zit er ni in...

je vergeet ��n belangrijk ding, nl de waarborg en dat durft wel al es hoog oplopen

edit: effe alles in ��n post gezet

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 18:59:

quote:
Originally posted by Kaidreas
OMG. hyperspace

Hopla, ff in transwarp en je bent er nog voor je met je ogen hebt kunnen knipperen!
Maar zet Voyager maar is weg op de parking, die neemt veel meer dan 1 plaatske in denk ik...

En nu dacht er toch niemand dat ik dat van dat fietsen serieus meende?

Posted by SilentEagle on May-11-2004 19:02:

quote:
Hopla, ff in transwarp en je bent er nog voor je met je ogen hebt kunnen knipperen!
Maar zet Voyager maar is weg op de parking, die neemt veel meer dan 1 plaatske in denk ik...

En nu dacht er toch niemand dat ik dat van dat fietsen serieus meende?

tranCEwarp.

Da valt mee hoor, die is gewoon iets langer dan een gewone auto. Zolang er geen hoogtebeperking is op de parking, ma da zal wel ni in open lucht zeker

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 19:06:

quote:
Originally posted by SilentEagle

Da valt mee hoor, die is gewoon iets langer dan een gewone auto. Zolang er geen hoogtebeperking is op de parking, ma da zal wel ni in open lucht zeker

Hehe, ik had het eigenlijk over de USS Voyager van de gelijknamige Star Trek reeks...but nevermind

Posted by SilentEagle on May-11-2004 19:11:

quote:
Hehe, ik had het eigenlijk over de USS Voyager van de gelijknamige Star Trek reeks...but nevermind

Kunt ge int vervolg een * zetten als ge iets grappig bedoelt?

Posted by Kaidreas on May-11-2004 19:12:

quote:

ik Kon compleet volgen
wie weet lopen er ook wel wookies rond op dancevalley andere film zeker?

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 19:13:

quote:
ik Kon compleet volgen

Tenminste 1 iemand hier die mij begrijpt!

Ohja, voor Seb: dit was dus * h�

Posted by eieregooie on May-12-2004 19:00:

quote:
OMG. hyperspace

Whahaha ROFL

Maarre... de trein kon weleens vervelend worden dacht ik, omdat op dezelfde dag Marlboro Masters is, en dan zouden ze de treinen moeten verdelen oid...

Posted by Meltoz on May-13-2004 14:06:

quote:
Originally posted by Eagle`

je vergeet ��n belangrijk ding, nl de waarborg en dat durft wel al es hoog oplopen

Inderdaad e pittig detail over't hoofd gezien Heb m'n pa da m'ne pa toen late doen, dus moest er mij nie te veel van aantrekken, just zien dat de voiture heel terug geleverd werd, klein kunstje..

Posted by Kaidreas on May-13-2004 17:26:

ik vind een busje nog altijd een van de betere ideeen, maar wie rijdt er? wat zijn de kosten maar nog belangrijker.
is er een busje vrij tis vakantie e dudes, gemoet da verschrikkelijk vroeg reserveren, of tis te laat. alle hang er ook af bij wat ge da doet, seg ma de speed-colli (ofzoiets) verhuren die ook geen busjes tegen degelijke prijs?

Posted by SnuggLe on May-13-2004 20:18:

D'r zouden misschien wat mensen met mij mee kunnen rijden vanaf Den Haag, ik ga wel met de auto. Dat is dus heen/terug Den Haag. En als je het heeeeeeeeeeeeeeeee lief vraagt en heeeeeeeeeeeeel lief bent wil ik ook nog wel onderdak bieden aan wat buitenlandse TA's, mits de Duitsers/canadezen/zweden/fransen/amerikanen die komen je niet voor zijn

Volgensmij wordt dit na Tiesto in COncert de grootste meeting. Maybe wel groter dan de 55 op TiC

Wordt echt een keivet feest!

Posted by pooley on May-13-2004 20:46:

Hey vriend

Waar meeten al die TA'ers?
Is er een lijst / thread ofzo van?

Posted by eieregooie on May-14-2004 14:10:

Neej joh, isset nog veel te vroeg voor... Ik gaat ook met de voiture iig

Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »