TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by emre Wat jij wilt Snuggelt .. euh Snuglul Maar hoe zit dat nou met parkeren bij het Paard? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Bijdehandjes....... |
| quote: |
| Originally posted by emre Hear, hear Volgens mij zijn er een paar BETA's die nog bijna moeten huilen als ze aan jouw posts denken (DV en Armada night toch?) Maar ff serieus nu ... waar moet ik parkeren Snuggle? |
Als we op de hierbovenstaande namen uitgekeken zijn kunnen we er altijd weer Snuggay van maken 
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Als we op de hierbovenstaande namen uitgekeken zijn kunnen we er altijd weer Snuggay van maken |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh ja, DAT was hem, en niet Snuglul! Hobie had die verzonnen |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen: Ga naar El Basha! El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen. Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo. Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op. Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant Smakelijk |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha! |
Het lag eraan wie het zei, verder niet
keigaaf
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! 
Re: keigaaf
| quote: |
| Originally posted by xxl Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje) Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! |
Re: keigaaf
| quote: |
| Originally posted by xxl Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje) Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is! |
kriebel, kriebel wat is dat? Juist! heb er zin in!!!!!!

Ik krijg de kriebels omdat ik stra sdoor moet naar werk en na een werkdag van 12 uur nog moet feesten

I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek 
kriebel!!
| quote: |
| Originally posted by emre I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek |
hmm ik ben er zo rond 22:00 denk ik
meteen vanaf het begin...jammer dat er nog geen duidelijkheid is over wie wanneer en waar draait..
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden? |
| quote: |
| Originally posted by emre Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden |
of sla ik nu de knuppel mis?
Ik dacht eerder aan dit:


| quote: |
Originally posted by SnuggLe |
Ik ook 
Laat Zabiela maar Song2 draaien van Blur. Maar Zabiela boeit me minder, ik ga voor Nickie Warren en W.O.W!
Woehoe! Over een uurtje de trein richting Den Haag 
ik ben nog op werk
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.