TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Isle Of MTV, 9 Juli @ Paard Van Troje
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 20:03:

quote:
Originally posted by emre
Wat jij wilt Snuggelt .. euh Snuglul
Maar hoe zit dat nou met parkeren bij het Paard?


Bijdehandjes.......


Posted by emre on Jul-08-2004 20:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bijdehandjes.......


Hear, hear
Volgens mij zijn er een paar BETA's die nog bijna moeten huilen als ze aan jouw posts denken (DV en Armada night toch?)

Maar ff serieus nu ... waar moet ik parkeren Snuggle?


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 20:10:

quote:
Originally posted by emre
Hear, hear
Volgens mij zijn er een paar BETA's die nog bijna moeten huilen als ze aan jouw posts denken (DV en Armada night toch?)

Maar ff serieus nu ... waar moet ik parkeren Snuggle?


Wat heeft dat ermee te maken?

Maar ff serieus nu..... op de invalide parkeerplaats naast het Paard, daar waar dat grote bord P staat.


Posted by Dj Lex on Jul-08-2004 21:02:

Als we op de hierbovenstaande namen uitgekeken zijn kunnen we er altijd weer Snuggay van maken


Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 21:13:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Als we op de hierbovenstaande namen uitgekeken zijn kunnen we er altijd weer Snuggay van maken


Oh ja, DAT was hem, en niet Snuglul!
Hobie had die verzonnen


Posted by Dj Lex on Jul-08-2004 21:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh ja, DAT was hem, en niet Snuglul!
Hobie had die verzonnen


Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha!


Posted by Divine9 on Jul-09-2004 00:44:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, een tip voor de mensen die tijd door moeten brengen op het station of iets dergelijks voor ze hun trein moeten halen:

Ga naar El Basha!

El Basha is een restaurant op 300 meter van het Paard dat tot 08:00 uur open is en veel goed voedsel serveert. Rond een uur of 5-6 zit het vol met mensen die terugkomen van het stappen.
Een pizza shoarma (opgevouwen ding met veel knoflooksaus) kost 6 euro ofzo.

Ga met je rug naar het Paard staan en ga rechts af. Loop 100 meter door en steek dan de weg over, loop langs het grote cafe op de hoek (de Boterwaag) en ga daar de hoek om de Grote Markt op.
Ga dan bij Bart Smit de hoek om (linksaf) en loop 30 meter door. Daar vind je El Basha aan je linkerhand. Let op, dus NIET de shoarma/pizzatent aan je rechterhand!!! Het is aan je linkerkant

Smakelijk


thx voor de tip!


Posted by SnuggLe on Jul-09-2004 07:08:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Klopt en dat vond/(vind) je niet leuk whahaha!


Try me Het lag eraan wie het zei, verder niet


Posted by xxl on Jul-09-2004 09:38:

keigaaf

Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is!


Posted by Opti on Jul-09-2004 09:45:

Re: keigaaf

quote:
Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is!


Ik herken je wel, hoor


Posted by SnuggLe on Jul-09-2004 10:43:

Re: keigaaf

quote:
Originally posted by xxl
Ik ben er dus toevallig ook met me broertje (afscheidsfeestje)
Aan de hagenezen, je kan me herkennen aan mijn schoenmaat 46 en mijn hawai-shirt.. Dit word dus weer zon keigaaf feestje.. Beter dat het gezellig is!


Ik zal eens gaan zoeken naar die grote schoenen vanavond, de hele tijd naar de grond staren vanavond dus


Posted by Partyhardy! on Jul-09-2004 11:36:

kriebel, kriebel wat is dat? Juist! heb er zin in!!!!!!


Posted by Opti on Jul-09-2004 13:22:

Ik krijg de kriebels omdat ik stra sdoor moet naar werk en na een werkdag van 12 uur nog moet feesten


Posted by emre on Jul-09-2004 13:35:

I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek


Posted by sndh on Jul-09-2004 14:00:

KarateKid

kriebel!!


Posted by SnuggLe on Jul-09-2004 14:02:

quote:
Originally posted by emre
I need a good party!! Kut JCU en kut onderzoek


JCU?
Onderzoek doen sucks ja, ben ik ook nog STEEDS mee bezig.

Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden?


Posted by magrec on Jul-09-2004 14:04:

hmm ik ben er zo rond 22:00 denk ik meteen vanaf het begin...jammer dat er nog geen duidelijkheid is over wie wanneer en waar draait..


Posted by emre on Jul-09-2004 14:29:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Emre, aapje, weet je de parkeerplaats al te vinden?


Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden


Posted by SnuggLe on Jul-09-2004 15:00:

quote:
Originally posted by emre
Komt wel goed denk ik ... belangrijker is die gozert met Cavello, oversized zonnebril en belleblaassysteem die geknuppeld moet worden


Doe je best


Posted by sndh on Jul-09-2004 15:12:



of sla ik nu de knuppel mis?


Posted by SnuggLe on Jul-09-2004 15:24:

Ik dacht eerder aan dit:




Posted by emre on Jul-09-2004 15:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Dude ... that's not fair




Oh wat heb ik een zin in vanavond


Posted by SnuggLe on Jul-09-2004 16:14:

Ik ook
Laat Zabiela maar Song2 draaien van Blur. Maar Zabiela boeit me minder, ik ga voor Nickie Warren en W.O.W!


Posted by Djeebie on Jul-09-2004 17:17:

Woehoe! Over een uurtje de trein richting Den Haag


Posted by Opti on Jul-09-2004 17:36:

ik ben nog op werk


Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.