TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta party
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Jakhira on May-07-2004 16:52:

Een beetje wel, in de zin dat ik eigenlijk identiek hetzelfde heb meegemaakt en toen stonden we ook allemaal op meneer x te lachen

Posted by Kaidreas on May-07-2004 17:34:

misschien kunnen we gewoon nog eens een mike-meeting zonder mike organiseren
btw.. ff iets melden na de posts te overzien.
trance-fuif: breng trance-vrienden mee.
ik heb geen tranzy vrienden laat staan vrienden neen ik bedoel maar echt ik ken 1 iemand die wa into house is, maar van trance moet ie niets weten, nog nen jonny en voor de rest r'nb'ers en traffic-lovers.

ten tweede voor die bbq. da geld voorschieten ofzow is voor mij geen enkel probleem. ik wil da gerust doen. maar ik weet ten eerste niet wanneer het gaat gebeuren, heb ik men rijbewijs of nie? (ik wil geen bevroren vlees op den trein meesleuren) en heeft men auto een nieuwe batterij, enz. maar geld voorschieten.. no problemo

Posted by pooley on May-07-2004 17:58:

Wa ne ket
Sgoed om te weten Kai

Posted by Tiger777 on May-07-2004 18:02:

Ik ben volledig akkoord met cresto. Deze zomer werken we aan een BBQ bij iemand (natuurlijk zal er muziek aanwezig zijn, wannabe-dj's genoeg hier ) en ergens begin oktober werken we aan een mini-trance-fuif.
De meesten zullen daarmee wel akkoord gaan zeker?

quote:
Gevolg : gij in uw blote flikker en iedereen die lacht (van koude water...)

Ik doe daar allemaal niet aan mee he, ik zal wel een leuk vuurtje stoken met jullie kleren

Posted by Eagle` on May-07-2004 18:08:

quote:
Originally posted by Kaidreas
misschien kunnen we gewoon nog eens een mike-meeting zonder mike organiseren
btw.. ff iets melden na de posts te overzien.
trance-fuif: breng trance-vrienden mee.
ik heb geen tranzy vrienden laat staan vrienden neen ik bedoel maar echt ik ken 1 iemand die wa into house is, maar van trance moet ie niets weten, nog nen jonny en voor de rest r'nb'ers en traffic-lovers.

eigelijk tzelfde hier, wa techno lovers voor de rest rock, metal en van die toestanden, ah wacht de sollier, ma diee woont te ver, ma trance no way jozeej

Posted by Tiger777 on May-07-2004 18:09:

quote:

ten tweede voor die bbq. da geld voorschieten ofzow is voor mij geen enkel probleem. ik wil da gerust doen. maar ik weet ten eerste niet wanneer het gaat gebeuren, heb ik men rijbewijs of nie? (ik wil geen bevroren vlees op den trein meesleuren) en heeft men auto een nieuwe batterij, enz. maar geld voorschieten.. no problemo

100 % hetzelfde hier

Posted by Kaidreas on May-07-2004 18:39:

btw als iedereen wat akkoord is kunnen we misschien die trance-fuif in ons hoofd houden.. kunnen we misschien eens brainstormen op lekkere tracks. een paar dingen in je hoofd---> opschrijven.
kunnen we de bbq eigenlijk meer als een soort vergadering beschouwen.

een mike trance-vergadering zonder mike-met lekkere tranzy tracks- en een brochette of 10
hahaha sorry jongens kvond mezelf ff uber funny.
en die mike-meeting zonder mike vind ik nog altijd de beste mop

Posted by Jakhira on May-07-2004 19:46:

Ik vind gymnasticswood nog altijd beter

Posted by Meltoz on May-07-2004 19:49:

quote:
Originally posted by djcresto
mijn bericht dat de vrouwen de bbq gingen verzorgen is duidelijk niet doorgedrongen

Ik zou niet pollen, gewoon gaan voor beide

Deze zomer een beta barbeque (enkel voor beta's)

en

Deze zomer of in september-oktober een beta priv� trance party (voor beta's en aantal van hun vrienden)

zo zou ik het doen en kwil aan beide wel meehelpen

Vind'k e h��l lekker voorstel Gertjeuh.....

Posted by Zehra on May-07-2004 19:51:

quote:

en wat als hij toch komt opdagen?

Posted by Tiger777 on May-07-2004 19:52:

dan is de basis van het feestje verloren...en stoppen we ermee en gaan we allemaal naar huis natuurlijk!!

Posted by Jasperovitsj on May-07-2004 20:41:

quote:

Maar anders geen slecht plan, een BBQ organiseren en daar is brainstormen over een party als we toch allemaal samen zitten!

Posted by TOR on May-08-2004 10:47:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik vind gymnasticswood nog altijd beter

hehe, same here..

heeft wel een tijd geduurd eer ik hem doorhad

Posted by Kaidreas on May-08-2004 14:02:

quote:
Originally posted by Zehra
en wat als hij toch komt opdagen?

crap daar heb ik niet aan gedacht.

@jasper: kom maar op,

Posted by New Wave on May-08-2004 14:13:

Djcresto.

Je hebt een PM

Posted by SilentEagle on May-08-2004 14:18:

Tiens das vreemd... Ik heb zeker vijf vrienden die te vinden zijn voor trance, maar gewoon ni beter weten dan Traffic & Producelast. Enfin, ge moogt dus een beetje, maar ni te hard, rekenen op mij om wa volk int laadje (laatje?) te brengen.

Posted by pooley on May-08-2004 14:41:

Kheb er ook een paar, maar die zijn ook op 1 hand te tellen.

Posted by djcresto on May-09-2004 13:47:

hieronder de private message die ik kreeg van onze noorderburen

quote:
Originally posted by new wave
Beta Feest
Ejh, leuk dat jullie ook een TA feest gaan geven!
Las al dat jullie misschien contact met ons wilde opnemen.
Als je vragen hebt mail dan naar [email protected]

Hier al wat tips:

Aan de posts te merken hebben jullie er heel erg veel zin in maar onderschat het niet. Het is nog een hele klus.
Voor een feestje van 100 man zijn we 4 maanden bezig geweest.
Addiction had het geluk dat we dj's kennen die in Nederland op lokaal gebied (Eye-Riz, RV) en landelijk (Verdine Bel) bekend zijn en die ook op TA zitten.
Bedenk ook dat in ieder deel van een land een bepaalde stroming meer mensen trekt dan elders. Het beste is om een goedkoop studententoko af te huren waar max 150 man in kunnen. Ook is het flyeren heel erg belangrijk. Ga 2 maanden van tervoren al beginnen met je feest bekendbaar te maken op andere feestjes. Maak een afspraak met de organisatoren of je een uurtje mag komen flyeren. Bezoek kledingwinkels in en rondom de steden waar je je feestje houd.
Hou de prijs laag en doe exclusieve dingen op je feestje.
Deel fruit uit of een ketting voor om je nek.
Onderschat ook de kosten niet. We hebben met een paar man flink moeten lappen.
Krijg geen dollartekens in je ogen want geld verdienen zul je niet doen.
Als je verder nog vragen hebt kun je mailen naar mijn emailadres bovenaan.

Succes met organiseren!!

Posted by eieregooie on May-12-2004 19:55:

Goh, wat zijn Nederlanders toch behulpzaam he Maar dit kan je echt zien als waardevolle informatie

Wat betreft die barbeque... Heeft er iemand een blokhut in het bos toevallig? Zo niet --> Partytent, aggregaatje(???) == DJ Booth... ff de plaatselijke boswachter op de hoogte stellen en dan kan je het goed afgelegen doen en kan je zonder gezeik lekker je eigen ding doen... Als er iemand een blokhutje heeft zou je er ook een weekendje van kunnen maken evt. Dan is het voor sommigen misschien meer de moeite er wat verder voor te rijden...

Posted by pooley on May-12-2004 20:10:

True.
Ik heb er geen maar kan er wel 1 bouwen in men hof
Niet dus.

Das idd het beste om de muziek luid genoeg te kunnen zetten en nog eens buiten te zijn en samen te kunnen genieten.

Posted by Kaidreas on May-13-2004 17:29:

hoeft daarom niet perse van ons te zijn. we kunnen gewoon een rave houden.

Posted by New Wave on May-17-2004 11:01:

Ejh, maaruh Nederlanders vinden een BBQ ook zeer gezellig.
Waarom maken we der geen BE/NLTA BBQ van ?
Dan komen we ergens vlak bij de belgische/nederlandse grens bijeen en gaan we dik eten en kunnen mensen zonder vetet klauwen een plaatej draaien gezellig of niet ?

Posted by Tiger777 on May-17-2004 16:27:

gesjellig!
ergens tegen antwerpen lijkt mij dan een geschikte locatie.. nee?

Wie woont tegen antwerpen en wil een BBQ in zijn hof organiseren en heeft bovendien nog een fantastisch grote DJ installatie met 1500W versterker en bijhorende boxen?

Posted by Kaidreas on May-17-2004 17:29:

Dunno

looks to another direction...
bij mij zou het dan echt perfect zijn, moar ons va gaat daar nie mee kunnen lachen. Als de muziek al wat te hard staat, is het al van: "nie voor heel het straat !"

Posted by New Wave on May-17-2004 18:47:

quote:
looks to another direction...
bij mij zou het dan echt perfect zijn, moar ons va gaat daar nie mee kunnen lachen. Als de muziek al wat te hard staat, is het al van: "nie voor heel het straat !"

Dan gaan we toch ergens op een vage camping staan waar geen hond is
Paar eurootjes lappen voor een paar plaatsjes en je ken nog blijven meuren ook

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »