TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen - Deel XII
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Posted by ahp2002 on Oct-02-2004 17:17:

quote:
Originally posted by ryo
Ik dacht dat die Tiesto remixen nog niet te krijgen waren, gaat sneller dan ik dacht dan. Nou ja, mijn laatste:

Tekknova - Last trip to paradise

waar heb je die gefixed?

Posted by ryo on Oct-02-2004 17:46:

Beetje geluk gehad op marktplaats, was niet eens te duur. Normaal bijna nooit wat gevonde daar...

Posted by Ultravibe! on Oct-02-2004 18:21:

Ben Camp - Syndrome / Burial Ground [Silver Planet]

Ik vind het echt een briljante plaat!!

Posted by Dr Oetker on Oct-02-2004 20:17:

Radiohead - Street Spirit (Ti�sto Remix)
Madonna - Die Another Day (Ti�sto Remix)

Remy & Roland Klinkenberg - Fearless

Remy & Roland Klinkenberg - Till ya Drop!

Posted by djrenco on Oct-11-2004 14:09:

A1 Push vs Globe - Tranceformation
B1 Push - Universal Nation 2002

met een handtekening van MIKE voor 15 euries

Posted by Chicane on Oct-11-2004 15:25:

DJ Misjah - Instant DJ EP - Waanzinnig lekkere tech-house plaat
Radiohead/Madonna - Street Spirit/Die Another Day (Tiesto Remix) - 1 van de gelukkige 2000
Monkeyheads - Hawaii Remixes EP - Vanwege de A1 Alex Sword Remix
Hertz - Recreate RMX - Montana Remix rrrrrr
Sander van Doorn - Dark Roast - Stevigere progressive, lekker!
Groove Electronic - Expansion/Call Me Brasil Normaal best wel lekkere techno plaat, maar deze is beschadigt in het begin waardoor het helemaal nergens meer naar klinkt

En een nieuwe ortofon naald (zwarte) in geil opbergdoosje enzo

Posted by raoel on Oct-11-2004 20:50:

Hertz - Recreate
Remy & Roland klinkenberg - Fearless / Till Ya Drop
Mojado - El Torro
Umek - Uxen EP
Speedy J & Literon - Collabs 200
Andrea Bertolini - Nasty Bass
Jan Gustafsson - Future History / True Fiction
Mind One Feat. Rena - Only Memories
Radiohead / Madonna - Street Spirit / die Another Day (Ti�sto Remixes)

2 chicane:
DJ Misjah - Instant DJ EP
Echt lekker ja. Zijn vorige release "Sea Side EP" was ook al top!

Die Sander van Doorn is ook erg goed bezig. Maakt lekkere tracks in verschillende stijlen.
Sam Sharp Deep en Twister zijn wat meer voor het tech-trance hokje
En wat remixen onder Sandler die meer trancie zijn.

Volgens mij is zijn echt naam trouwens Sam Sharp en niet Sander van Doorn. Toevallig dat ik van de week wat van hem had gedownload, bij rare vroeg ik naar Dark Roast en daar vertelden ze me dat hij uit eindhoven komt.

Posted by TranceFool on Oct-12-2004 14:23:

Misjah roeleert gewoon keihard, zoveel vette platen!

Posted by New Wave on Oct-12-2004 14:31:

quote:
Originally posted by TranceFool
Misjah roeleert gewoon keihard, zoveel vette platen!

Bij de bijekorf lagen 7 verschillend eplaten van die gast. hebben jullie die niet meegenomen ?

Posted by TranceFool on Oct-12-2004 14:36:

quote:
Originally posted by New Wave
Bij de bijekorf lagen 7 verschillend eplaten van die gast. hebben jullie die niet meegenomen ?

Hier in Rotterdam maar 2, waarvan ik er 1 heb meegepikt

Posted by ahp2002 on Oct-12-2004 15:05:

Sonourous - Last Sunday
Katana - Fancy Fair 2004
Talla feat Ely - Air That I Breathe (Dumonde/Alex Morph Remix)
Jochem Miller - "titel ff kwijt"

Nieuwe plaat van Dimitri Andreas op FFA label, heeeeeel vetjes

Posted by sndh on Oct-12-2004 17:06:

Gekregen van een vriend:

Jean Michel Jarre - Oxygen EP
Jean Michel Jarre - Equinoxe EP

Nog redelijk gaaf, heerlijk!!

Verder nog wat 'nieuwe' platen gekocht:

Pinkbox Special - Simple / Nice Guys Finish Last
Form & Function - Wonderland
Trafik - Echoes

Posted by DJ D-Man on Oct-14-2004 12:37:

Mauro Picotto - Meganite EP

Hertz - Recreate (incl. Montana Re-Edit)

Benjamin Bates - Whole / Blue Monday / Move Me!

Radiohead - Street Spirit (Tiesto remix)
Madonna - Die Another Day (Tiesto remix)

Posted by MennoB on Oct-14-2004 18:09:

Weet iemand wanneer Dogzilla - Your Eyes uitkomt?

Posted by ahp2002 on Oct-15-2004 11:41:

Ronald van Gelderen - Cold Storage
Pedro Delgardo - Metropolis (inc Max Walder Remix) VETTTTTT
Jerome Naujoks - Revelations / Nova

Posted by Chicane on Oct-25-2004 20:49:

* Mitch Wells ft. Nica ionz - Where I
* Michel De Hey - Come 2 Me / Less Is More
* Oliver Moldan - Beauty In L.A.
* Erick E - Midnight Magic / Freak It Out
* DJ Hansz & Paul Hazendonk - Remote Places EP (Promo)
* Alexis Tyrel - For The Girlz (Promo) [Nieuwe sublabel van Technique > Electronique.. ben benieuwd ]

Posted by raoel on Oct-26-2004 21:47:

Vorige week donderdag gehaald:

Tiesto - Parade Of The Athletes
Tiesto Featuring Kristy Hawkshaw - Just Be (Antillas remix)

Enmass - Cq (Seek You) / So Please
Armin Van Buuren - Universal Religion 2004
Fractal Structure - ost Sequence
Ferry Corsten - Sweet Sorrow
Mati Lamaanen - Live / Obsession

Nikola Gala - Blue Impulse / Subterra
Deep Dish - Flashdance

Redhead - I Love Techno

En een grote UDG platentas

Weer 240 euro lichter...

En vrijdag mijn eerste GIG-je gehad!
Kom ik morgen nog wel ff op terug.

Posted by New Wave on Oct-27-2004 10:55:

quote:
Originally posted by raoel

En vrijdag mijn eerste GIG-je gehad!
Kom ik morgen nog wel ff op terug.

Is hij opgenomen?

Posted by raoel on Oct-27-2004 18:28:

Nee, ik heb daar van 9 tot 12 samen met iemand gedraaid.
Voornamelijk B2B, dus echt mijn eigen ding doen zat er nog niet bij.
Ik ken die jongen vrij goed en vandaar dat ik een keer mee mocht draaien.

Mixtechnisch ging het allemaal wel behoorlijk. E�n foutje en ��n fout. Die kleine op het begin, een maat van mij was er toen al en hoorde um nog niet eens.
Die andere was toch wel duidelijk hoorbaar, maar het publiek merkt dat toch allemaal niet. E�n van mijn maten wel, stond te lachen, de anderen snapte nie waarom...

Fouten hoor je met zo'n geluidssysteem sowieso veel minder snel. Had dat al wel vaker gelezen dat dat zo was, nu dus ook ervaren. Is dus wel fijn

Op het begin was ik best wel zenuwachtig, terwijl alleen het barpersoneel, die andere Dj en een maat van me aanwezig waren. Dan komt er ook nog is bij dat de decks op freefloats stonden, het bewegen van de draaitafels en de zenuwen samen maakten de zenuwen alleen maar groter. Na 3 of 4 mixen waren de zenuwen wel weg en was ik redelijk gewend aan die freefloats en een, voor mij, nieuwe mixer.

Die andere Dj draait voornamelijk jump, hardtrance en hardstyle. Ook wel wat trance, maar zijn rustige platen, zijn al boven mijn gemiddelde
De avond met ons 2-en wel lekker opgebouwd. Steeds wat harder. Waar hij meer hardtrance draaide, ging ik richting de meer energieke trance, tech-trance en techno. Het publiek hier in de kempen kickt veelal op hardstyle. Het was dus ff afwachten hoe het publiek mijn shit oppikte.
Tegen 12 uur waren de platen van die andere steeds harder en kon ik dat niet bijbenen in lompheid. Wil ik overigens nog niet eens, al heb ik hier thuis toch wel platen die daar makkelijk tussen passen. Ik heb zelfs wat hardstyle uit mijn beginperiode als Dj. Daar sta ik zelf ook niet meer achter in platenkeus, al vin ik de hardtrance uit mijn platenbak nog wel goed. Toch thuisgelaten omdat dat zijn ding is en ik toch maar tot 12 uur mee zou draaien.

Na afloop ff met die Dj over de avond gehad. Hij vond dat het goed was gegaan en dat ik beter draaide dan hij had verwacht. Aan de andere kant dacht hij dat ik met mijn stijl het publiek dat daar komt niet echt kon vermaken, maar zo tot 12 uur wel leuk voor de afwisseling. Mening deel ik want het publiek dat er komt weet dat dat hij daar op vrijdag draait en gaan ook altijd naar die hardstyle feestjes.

Maar ik wilde graag een keer draaien voor de ervaring en om te laten zien wat ik kan en wat mijn stijl is. Ik hoop namelijk dat ik daar samen met MennoB de kans krijg om op thema avonden te gaan draaien.

Terug het publiek in, kijken wat mijn vrienden er van vonden. Die vonden het wel allemaal gaaf en goed. Andere mening had ik ook niet verwacht, mijn stijl past grotendeels wel in hun straatje en ze hebben me wel vaker horen draaien bij mij thuis.
Tot mijn verbazing kwamen er best veel bekenden (oude schoolgenoten etc.) naar mij toe met het verhaal dat ze het allemaal hartstikke goed vonden. Een keer wat andere muziek dan dat hardstyle en hardtrance. Veel meer afwisseling in de avond en enkele mensen voegden eraan toe dat ze hoopten dat het zo voortaan elke week was. Dat uit de mond van voornamelijk hardstylers die er naar eigen zeggen eigenlijk wel genoeg van hebben. Zeker op een vrijdag avond waar ze gezellig een pintje willen pakken en wat kletsen over afgelopen week.
Voor speciale feestjes willen ze dan weer wel beuken.

Gezien de reacties van het publiek na afloop, hoop ik dat de eigenaar met mij en Menno thema avonden in onze stijl wil organiseren.

Daarbij wil ik nog wel ff het volgende kwijt:

Ik draai de muziek waar ik van hou, waar ik die passie voor heb. Ik denk dat iedereen die platen koopt weet wat ik daarmee bedoel. Ik wil voor publiek draaien omdat je mijn stijl (al is die erg breed) hier in de buurt bijna niet hoort terwijl er veel mensen zijn die het geweldig vinden. Ik wil die muziek delen met de liefhebbers. Vindt het publiek het niks, dan interesseert me dat niet. Vinden ze het het wel goed, dan hoop ik dat ik ze, mede door de muziek, een gezellige avond kan bezorgen. Het is aan de eigenaar van een bepaalde toko om te beoordelen of dat het de mensen boeit en of de mensen ervoor naar zijn tent komen.

If you don�t like it, I don�t care!

Tering, wat een verhaal!

Posted by DJ D-Man on Oct-27-2004 21:28:

quote:
*knip*

En waar heb je nou eigenlijk gedraaid? Ergens hier in Eindhoven?

Posted by dj_spare on Oct-27-2004 21:35:

quote:
Daarbij wil ik nog wel ff het volgende kwijt:

Ik draai de muziek waar ik van hou, waar ik die passie voor heb. Ik denk dat iedereen die platen koopt weet wat ik daarmee bedoel. Ik wil voor publiek draaien omdat je mijn stijl (al is die erg breed) hier in de buurt bijna niet hoort terwijl er veel mensen zijn die het geweldig vinden. Ik wil die muziek delen met de liefhebbers. Vindt het publiek het niks, dan interesseert me dat niet. Vinden ze het het wel goed, dan hoop ik dat ik ze, mede door de muziek, een gezellige avond kan bezorgen. Het is aan de eigenaar van een bepaalde toko om te beoordelen of dat het de mensen boeit en of de mensen ervoor naar zijn tent komen.

If you don�t like it, I don�t care!

ben ik het helemaal mee eens... ben weleens gevraagd om hardstyle te draaien, en om gewone commerciele troep (top40, rnb enzo) te doen maar dat vertik ik... misschien arrogant, maar het is mijn stijl niet, en ik draai alleen mijn stijl. Vinden ze het niet lekker klinken, hun probleem, ik ben ingehuurd om mijn muziek te draaien voor en publiek. Ik wil mijn eigen muziek graag laten horen aan andere mensen, en als ze het lekker vinden klinken, mooi meegenomen...

Posted by raoel on Oct-27-2004 21:36:

In "Kasteel van Oranje" in Bergeijk.

www.kasteelvanoranje.nl

Is nog maar pas open. Opzich wel een leuk discotheekje. Met een laag dak is het geluid en licht altijd wat minder, maar verder wel aardig aangekleed. Voor Bergeijk is het iig een hele vooruitgang. Vroeger was het gewoon een kroeg, maar dat leip erg slecht en nu is het overgekocht door de eigenaar van de feestfabriek. In die tent zat vroeger een discotheek; Xanadu.
Bergeijk was nu alweer een tijdje discotheek-loos.

Posted by basd on Oct-28-2004 16:02:

Anton Pieete - FACEDOWN EP - Manuke / MK004 - 8.79 Euro
Cari Lekebusch - FUTURE SHOCK - Hybrid Production / HPX01 - 8.39 Euro
Michel de Hey - COME 2 ME - Hey003 - 8.79 Euro
Oliver Ho - AS ABOVE SO BELOW - Surface Records SF020 - 7.29 Euro
Paul van Dyk - FOR AN ANGEL (1998 UK - PART 1) - deviant DVNT24X - 7.59 Euro
Steve Stoll & Pounding Grooves - MUTANT EP - Fukt002 - 7.49 Euro

Zojuist besteld, niet te geloven dat ik nog eens een plaat van Michel de Hey zou gaan bezitten, maar Less = more is toch wel een leuke tool.

Posted by AlFerox on Nov-01-2004 22:32:

quote:
Originally posted by basd
Oliver Ho - AS ABOVE SO BELOW - Surface Records SF020 - 7.29 Euro

hele vette plaat idd!!

check ook eens zijn laatste album op Light & Dark: Veil - Transform. ook erg stoer! ongeveer in dezelfde stijl als deze release op Surface.

alleen jammer dat oliver ho, itt zijn producties, vrij gay-ish draait

Posted by basd on Nov-02-2004 08:25:

quote:
Originally posted by AlFerox
alleen jammer dat oliver ho, itt zijn producties, vrij gay-ish draait

Hmm, nog niet echt veel van em gecheckt, ik kwam die As Above So Below op het spoor door Oliver Ho - Deep Techno Mix (September 2004), staat helaas niet meer op littledetroit.net. Nu wel een redelijk goeie liveset van Makaton

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »