TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je nieuwe platen - Deel XII
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by ryo Ik dacht dat die Tiesto remixen nog niet te krijgen waren, gaat sneller dan ik dacht dan. Nou ja, mijn laatste: Tekknova - Last trip to paradise |
waar heb je die gefixed?
Beetje geluk gehad op marktplaats, was niet eens te duur. Normaal bijna nooit wat gevonde daar...
Ben Camp - Syndrome / Burial Ground [Silver Planet]
Ik vind het echt een briljante plaat!! 
Radiohead - Street Spirit (Ti�sto Remix)
Madonna - Die Another Day (Ti�sto Remix)
Remy & Roland Klinkenberg - Fearless
Remy & Roland Klinkenberg - Till ya Drop!
A1 Push vs Globe - Tranceformation
B1 Push - Universal Nation 2002
met een handtekening van MIKE
voor 15 euries
DJ Misjah - Instant DJ EP - Waanzinnig lekkere tech-house plaat
Radiohead/Madonna - Street Spirit/Die Another Day (Tiesto Remix) - 1 van de gelukkige 2000 
Monkeyheads - Hawaii Remixes EP - Vanwege de A1 Alex Sword Remix
Hertz - Recreate RMX - Montana Remix rrrrrr 
Sander van Doorn - Dark Roast - Stevigere progressive, lekker!
Groove Electronic - Expansion/Call Me Brasil Normaal best wel lekkere techno plaat, maar deze is beschadigt in het begin waardoor het helemaal nergens meer naar klinkt
En een nieuwe ortofon naald (zwarte) in geil opbergdoosje enzo
Hertz - Recreate
Remy & Roland klinkenberg - Fearless / Till Ya Drop
Mojado - El Torro
Umek - Uxen EP
Speedy J & Literon - Collabs 200
Andrea Bertolini - Nasty Bass
Jan Gustafsson - Future History / True Fiction
Mind One Feat. Rena - Only Memories
Radiohead / Madonna - Street Spirit / die Another Day (Ti�sto Remixes)
2 chicane:
DJ Misjah - Instant DJ EP
Echt lekker ja. Zijn vorige release "Sea Side EP" was ook al top!
Die Sander van Doorn is ook erg goed bezig. Maakt lekkere tracks in verschillende stijlen.
Sam Sharp Deep en Twister zijn wat meer voor het tech-trance hokje
En wat remixen onder Sandler die meer trancie zijn.
Volgens mij is zijn echt naam trouwens Sam Sharp en niet Sander van Doorn. Toevallig dat ik van de week wat van hem had gedownload, bij rare vroeg ik naar Dark Roast en daar vertelden ze me dat hij uit eindhoven komt.
Misjah roeleert gewoon keihard, zoveel vette platen! 
| Originally posted by TranceFool Misjah roeleert gewoon keihard, zoveel vette platen! |
?
| Originally posted by New Wave Bij de bijekorf lagen 7 verschillend eplaten van die gast. hebben jullie die niet meegenomen ? |
Sonourous - Last Sunday
Katana - Fancy Fair 2004
Talla feat Ely - Air That I Breathe (Dumonde/Alex Morph Remix)
Jochem Miller - "titel ff kwijt"
Nieuwe plaat van Dimitri Andreas op FFA label, heeeeeel vetjes 
Gekregen van een vriend:
Jean Michel Jarre - Oxygen EP
Jean Michel Jarre - Equinoxe EP
Nog redelijk gaaf, heerlijk!!
Verder nog wat 'nieuwe' platen gekocht:
Pinkbox Special - Simple / Nice Guys Finish Last
Form & Function - Wonderland
Trafik - Echoes
Mauro Picotto - Meganite EP 
Hertz - Recreate (incl. Montana Re-Edit)
Benjamin Bates - Whole / Blue Monday / Move Me!
Radiohead - Street Spirit (Tiesto remix)
Madonna - Die Another Day (Tiesto remix)
Weet iemand wanneer Dogzilla - Your Eyes uitkomt?
Ronald van Gelderen - Cold Storage
Pedro Delgardo - Metropolis (inc Max Walder Remix) VETTTTTT
Jerome Naujoks - Revelations / Nova 
* Mitch Wells ft. Nica ionz - Where I
* Michel De Hey - Come 2 Me / Less Is More
* Oliver Moldan - Beauty In L.A.
* Erick E - Midnight Magic / Freak It Out
* DJ Hansz & Paul Hazendonk - Remote Places EP (Promo)
* Alexis Tyrel - For The Girlz (Promo) [Nieuwe sublabel van Technique > Electronique.. ben benieuwd
]
Vorige week donderdag gehaald:
Tiesto - Parade Of The Athletes
Tiesto Featuring Kristy Hawkshaw - Just Be (Antillas remix)
Enmass - Cq (Seek You) / So Please
Armin Van Buuren - Universal Religion 2004
Fractal Structure - ost Sequence
Ferry Corsten - Sweet Sorrow
Mati Lamaanen - Live / Obsession
Nikola Gala - Blue Impulse / Subterra
Deep Dish - Flashdance
Redhead - I Love Techno
En een grote UDG platentas
Weer 240 euro lichter...
En vrijdag mijn eerste GIG-je gehad!
Kom ik morgen nog wel ff op terug.
| Originally posted by raoel En vrijdag mijn eerste GIG-je gehad! Kom ik morgen nog wel ff op terug. |
Nee, ik heb daar van 9 tot 12 samen met iemand gedraaid.
Voornamelijk B2B, dus echt mijn eigen ding doen zat er nog niet bij.
Ik ken die jongen vrij goed en vandaar dat ik een keer mee mocht draaien.
Mixtechnisch ging het allemaal wel behoorlijk. E�n foutje en ��n fout. Die kleine op het begin, een maat van mij was er toen al en hoorde um nog niet eens.
Die andere was toch wel duidelijk hoorbaar, maar het publiek merkt dat toch allemaal niet. E�n van mijn maten wel, stond te lachen, de anderen snapte nie waarom...
Fouten hoor je met zo'n geluidssysteem sowieso veel minder snel. Had dat al wel vaker gelezen dat dat zo was, nu dus ook ervaren. Is dus wel fijn 
Op het begin was ik best wel zenuwachtig, terwijl alleen het barpersoneel, die andere Dj en een maat van me aanwezig waren. Dan komt er ook nog is bij dat de decks op freefloats stonden, het bewegen van de draaitafels en de zenuwen samen maakten de zenuwen alleen maar groter. Na 3 of 4 mixen waren de zenuwen wel weg en was ik redelijk gewend aan die freefloats en een, voor mij, nieuwe mixer.
Die andere Dj draait voornamelijk jump, hardtrance en hardstyle. Ook wel wat trance, maar zijn rustige platen, zijn al boven mijn gemiddelde 
De avond met ons 2-en wel lekker opgebouwd. Steeds wat harder. Waar hij meer hardtrance draaide, ging ik richting de meer energieke trance, tech-trance en techno. Het publiek hier in de kempen kickt veelal op hardstyle. Het was dus ff afwachten hoe het publiek mijn shit oppikte.
Tegen 12 uur waren de platen van die andere steeds harder en kon ik dat niet bijbenen in lompheid. Wil ik overigens nog niet eens, al heb ik hier thuis toch wel platen die daar makkelijk tussen passen. Ik heb zelfs wat hardstyle uit mijn beginperiode als Dj. Daar sta ik zelf ook niet meer achter in platenkeus, al vin ik de hardtrance uit mijn platenbak nog wel goed. Toch thuisgelaten omdat dat zijn ding is en ik toch maar tot 12 uur mee zou draaien.
Na afloop ff met die Dj over de avond gehad. Hij vond dat het goed was gegaan en dat ik beter draaide dan hij had verwacht. Aan de andere kant dacht hij dat ik met mijn stijl het publiek dat daar komt niet echt kon vermaken, maar zo tot 12 uur wel leuk voor de afwisseling. Mening deel ik want het publiek dat er komt weet dat dat hij daar op vrijdag draait en gaan ook altijd naar die hardstyle feestjes.
Maar ik wilde graag een keer draaien voor de ervaring en om te laten zien wat ik kan en wat mijn stijl is. Ik hoop namelijk dat ik daar samen met MennoB de kans krijg om op thema avonden te gaan draaien.
Terug het publiek in, kijken wat mijn vrienden er van vonden. Die vonden het wel allemaal gaaf en goed. Andere mening had ik ook niet verwacht, mijn stijl past grotendeels wel in hun straatje en ze hebben me wel vaker horen draaien bij mij thuis.
Tot mijn verbazing kwamen er best veel bekenden (oude schoolgenoten etc.) naar mij toe met het verhaal dat ze het allemaal hartstikke goed vonden. Een keer wat andere muziek dan dat hardstyle en hardtrance. Veel meer afwisseling in de avond en enkele mensen voegden eraan toe dat ze hoopten dat het zo voortaan elke week was. Dat uit de mond van voornamelijk hardstylers die er naar eigen zeggen eigenlijk wel genoeg van hebben. Zeker op een vrijdag avond waar ze gezellig een pintje willen pakken en wat kletsen over afgelopen week.
Voor speciale feestjes willen ze dan weer wel beuken.
Gezien de reacties van het publiek na afloop, hoop ik dat de eigenaar met mij en Menno thema avonden in onze stijl wil organiseren.
Daarbij wil ik nog wel ff het volgende kwijt:
Ik draai de muziek waar ik van hou, waar ik die passie voor heb. Ik denk dat iedereen die platen koopt weet wat ik daarmee bedoel. Ik wil voor publiek draaien omdat je mijn stijl (al is die erg breed) hier in de buurt bijna niet hoort terwijl er veel mensen zijn die het geweldig vinden. Ik wil die muziek delen met de liefhebbers. Vindt het publiek het niks, dan interesseert me dat niet. Vinden ze het het wel goed, dan hoop ik dat ik ze, mede door de muziek, een gezellige avond kan bezorgen. Het is aan de eigenaar van een bepaalde toko om te beoordelen of dat het de mensen boeit en of de mensen ervoor naar zijn tent komen.
If you don�t like it, I don�t care!
Tering, wat een verhaal!
| Originally posted by raoel *knip* |
| Originally posted by raoel Daarbij wil ik nog wel ff het volgende kwijt: Ik draai de muziek waar ik van hou, waar ik die passie voor heb. Ik denk dat iedereen die platen koopt weet wat ik daarmee bedoel. Ik wil voor publiek draaien omdat je mijn stijl (al is die erg breed) hier in de buurt bijna niet hoort terwijl er veel mensen zijn die het geweldig vinden. Ik wil die muziek delen met de liefhebbers. Vindt het publiek het niks, dan interesseert me dat niet. Vinden ze het het wel goed, dan hoop ik dat ik ze, mede door de muziek, een gezellige avond kan bezorgen. Het is aan de eigenaar van een bepaalde toko om te beoordelen of dat het de mensen boeit en of de mensen ervoor naar zijn tent komen. If you don�t like it, I don�t care! |
In "Kasteel van Oranje" in Bergeijk.
www.kasteelvanoranje.nl
Is nog maar pas open. Opzich wel een leuk discotheekje. Met een laag dak is het geluid en licht altijd wat minder, maar verder wel aardig aangekleed. Voor Bergeijk is het iig een hele vooruitgang. Vroeger was het gewoon een kroeg, maar dat leip erg slecht en nu is het overgekocht door de eigenaar van de feestfabriek. In die tent zat vroeger een discotheek; Xanadu.
Bergeijk was nu alweer een tijdje discotheek-loos.
Anton Pieete - FACEDOWN EP - Manuke / MK004 - 8.79 Euro
Cari Lekebusch - FUTURE SHOCK - Hybrid Production / HPX01 - 8.39 Euro
Michel de Hey - COME 2 ME - Hey003 - 8.79 Euro
Oliver Ho - AS ABOVE SO BELOW - Surface Records SF020 - 7.29 Euro
Paul van Dyk - FOR AN ANGEL (1998 UK - PART 1) - deviant DVNT24X - 7.59 Euro
Steve Stoll & Pounding Grooves - MUTANT EP - Fukt002 - 7.49 Euro
Zojuist besteld, niet te geloven dat ik nog eens een plaat van Michel de Hey zou gaan bezitten, maar Less = more is toch wel een leuke tool.
| Originally posted by basd Oliver Ho - AS ABOVE SO BELOW - Surface Records SF020 - 7.29 Euro |
| Originally posted by AlFerox alleen jammer dat oliver ho, itt zijn producties, vrij gay-ish draait |