TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederland in Euro 2004!!!!
Pages (29): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
1-0 teken ik voor jp 
| quote: |
| Originally posted by Jappio 1-0 teken ik voor jp |
Ik moet zeggen je avatar en pic zijn in ieder geval heel overtuigend... Nou de mannen in het oranje zelf nog 
Ik moet zeggen je avatar en pic zijn in ieder geval heel overtuigend... Nou de mannen in het oranje zelf nog
Tsjechie kwam net goed weg tegen het altijd gevaarlijke Letland... Nederland Hup!
| Originally posted by raoel Iedereen laat Tjechi� vnv winnen en we hebben 3 landveraders in ons midden: jappio, snuggle en HiGH_NrG. |
Go Holland!!!

0-1 

I still believe they will pick up their game!
It's not over till it's over! Go Holland!! 
1-1 dus, matige wedstrijd...
Denk dat we blij moeten zijn met deze uitslag...
(Ik had het trouwens wel goed voorspeld
)
Nou, eindelijke de eerste punten met mijn poule.
Had 1-1 voospeld.......dus ben benieuwd hoeveel punten ik ineens krijg.
Maar teeeeeeeeeering he, wat een ONTZETTEND suf publiek en wat hebben ze ONTZETTEND weinig kansen gecreerd!
| Originally posted by HiGH_NrG (Ik had het trouwens wel goed voorspeld ) |
Wat een rampenwedstrijd, heb me echt kapot zitten ergeren. Toen Sneijder en Pi-Air erin kwamen, kwam er eindelijk "wat" gevaar. We mogen dus uiteindelijk wel blij zijn met 1-1.
| Originally posted by SnuggLe Nou, eindelijke de eerste punten met mijn poule. Had 1-1 voospeld.......dus ben benieuwd hoeveel punten ik ineens krijg. |
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij is het 3 punten als je de winnaar (of gelijkspel) voorspelt en dan niet de hoeveelheid doelpunten. En 5 punten als je de stand ook goed hebt... |
Der zat wederom weinig bezieling in het spelletje van die mutsen van het NL-elftal. We komen erg goed weg met dit gelijkspelletje.
had 0-0 
pff maar ff serieus h� cruijff for bondscoach.. Wat een slechte opstelling!
ennuh Pi-air gewoon in de basis naast van nistelrooij..

| Originally posted by Jappio pff maar ff serieus h� cruijff for bondscoach.. Wat een slechte opstelling! ennuh Pi-air gewoon in de basis naast van nistelrooij.. |
Over landverraders gesproken 
TV kijken was ook al geen pretje...

l���������l

Mijn ek poule kan me echt geen reet meer schelen!!! Maar na deze wedstrijd ben ik er van overtuigd.
Nederland - Duitsland wordt de finale.
Zo hier kwamen we even goed weg... wel een hele vette goal van Ruudje
Dan moeten we het maar gaan doen tegen de Tsjechen
Just wanted to drop by and wish your team and Nistelrooy the best of luck in the tournament. I watched the game today, and I just let all emotions out when Nistelrooy tied the game. Being a huge Man. United fan and also one of the biggest fans of Nistelrooy I want to see him make a success more than anyone else in this tournament - so apart from Sweden I'm holding all my thumbs for the Netherlands....
Ruud for president! 
Weinig overtuigend allemaal... Waarom moet Dick altijd beginnen met de verkeerde opstelling om het daarna weer proberen goed te maken. Begin nou gelijk met Sneijder in de basis! Je weet toch dat Zenden te kort komt voor dit niveau. En laat Robben nou voetballen in plaats van Overmars
Nou ja, in ieder geval een puntje...we hebben alles nog in eigen hand! Tsjechie was ook niet heel overtuigend... dus op naar zaterdag. Hopelijk begint Dick dan met een goeie basis!
Pffff, dat was niet best gisteren. We mogen blij zijn met een gelijkspel. Maar wat een beginopstelling zeg, jezus. Boudewijn Zenden
, speelt het hele seizoen op het middenveld (als hij speelt). Nee, we zetten meneer linksbuiten. Hij liep meer in de verdedigin dan waar die moest lopen had ik het idee. Advocaat had gewoon puur met 4-3-3 moeten komen en niet met zo'n boutsysteem tussen 4-4-2 en 4-3-3 in. Eerste helft werd vd Meyde ook amper bereikt. Uiteindelijk wel heerlijke goal van Ruud
. Volgende wedstrijd gewoon 4-3-3 met Robben en vd Meyde op de flanken, hoppeta!!
Ow en ik heb me ook ff aangemeld in de subleage van tranceaddict met EkManager
, ik zie alleen nog geen punten staan...
| Originally posted by Tim81 Begin nou gelijk met Sneijder in de basis! Je weet toch dat Zenden te kort komt voor dit niveau. En laat Robben nou voetballen in plaats van Overmars |