TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
Al vast een teaser voor zaterdagavond:
Kunnen we een Urban DJ verwachten als afsluiter...
Of past dat volledig in het nieuwe concept van de ASTA. In elke zaal een andere muziekstijl!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Kunnen we een Urban DJ verwachten als afsluiter... Of past dat volledig in het nieuwe concept van de ASTA. In elke zaal een andere muziekstijl! |
Misschien gewoon net als vorige keer Perry O'neil die afsluit...
Wel gaaf, iedereen met een nieuwe digicam een beetje aan het klooien, cool 
Magik, we maken een keer een tour door Den Haag, goed? 
nou ik heb er al wel zin in 
hopen dat meneer jeroen van de asta zo vriendelijk is nog even de moeite te nemen om op zijn mail te reageren 
| Originally posted by SnuggLe Wel gaaf, iedereen met een nieuwe digicam een beetje aan het klooien, cool ![]() Magik, we maken een keer een tour door Den Haag, goed? |
| Originally posted by SnuggLe Dus........! Zaterdag moet NL dus wel voetballen! Dus, diegenen die willen/zin hebben/nergens anders kijken: JP en Apri_Peel komen sowieso bij mij langs, diegenen die willen kunnen bij mij op 'groot' scherm voetbal komen kijken. NIet zo ver van de Asta af ook.... Entree = bier. Ik hoor het wel als mensen zin hebben langs te komen!!! |
En deze keer wil ik Markus dus echt niet missen!
| Originally posted by moogwai Erg gastvriendelijk Bram! Ik heb ook wel interesse, weet het nog niet 100% zeker of ik ga, maar laat het je zeker weten anders. Anders is het voor mij niet te doen om naar de Asta te gaan. Want als ik Nederland niet wil missen (DUH!), ben ik pas om 2.28 in Den Haag als ik geen vertraging heb En deze keer wil ik Markus dus echt niet missen! |
| Originally posted by SnuggLe No problem, ik hoor/zie het allemaal wel. |
| Originally posted by emre Kan nog druk worden dus |

Met zijn allen kijken is gezelliger dan alleen, so 
| Originally posted by emre Kan nog druk worden dus Hoe zit het nou met die sluitingstijd? Wanneer is het feestje dan over ? |
Best bier van de Dirruk?
| Originally posted by jp Best bier van de Dirruk? |
ik haat voetbal! gewoon uit princiepe!
ik laat nog wel ff horen hoelaat ik in d'haag ben brammie!
hoelaat begint/eindigt dat geb(r)al eigenlijk?
| Originally posted by franzelare ik haat voetbal! gewoon uit princiepe! ik laat nog wel ff horen hoelaat ik in d'haag ben brammie! hoelaat begint/eindigt dat geb(r)al eigenlijk? |
vraag anders gewoon GL aan, die krijg je altijd wel
Mijn request aan Asta is toegewezen 
| Originally posted by jp Mijn request aan Asta is toegewezen |
Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet
!
Grouphump! 
Vanavond Markus Schulz woooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei 
| Originally posted by kolkiewolkie Toch enorm sociaal wat Bram hier voor de TA in nood doet ! |
Ik ga om 20:00hr Apri_Peel ophalen bij Artis (nee niet IN de dierentuin) en dan kom ik je kant op Snuck
veel plezier mensjes... doe ze de groeten daar!!