TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
Thuiswedstijd voor MaGiK54 
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Freezel Jasperovitsj TOR Zehra Myst3ria Kaidreas Meltoz SilentEagle |
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
MaGiK54
SilentEagle
ei
tblijft open tot 8 uur.
min age 21 
| quote: |
| Originally posted by djcresto min age 21 |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van Belgi� gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen... |
| quote: |
| Originally posted by Nyah En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo? |
Hopelijk wel, mijn 'partner' is er al 21, ik niet..
Plus het feit dat ik er (naar het schijnt) jonger uitzie 
Gaat er nog iemand om tickets? *angelface*
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Gaat er nog iemand om tickets? *angelface* |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Op een week tijd, dat gaat nog stressen worden dan! |


Zoals ik vorige week al zei m.b.t. kaarten halen 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk. |
| quote: |
| Originally posted by Nyah hehehe, ik zal voor de -21 jarigen duimen. En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo? |
Oh, ik als Armin criticaster ben d'r ook bij 
En alleen voor
1) Sfeer
2) Bier
3) Sfeer
4) Sfeer
5) Foto's maken samen met Franzelare voor partyflock 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Hopelijk wel, mijn 'partner' is er al 21, ik niet.. Plus het feit dat ik er (naar het schijnt) jonger uitzie ![]() Gaat er nog iemand om tickets? *angelface* |
Of ik ga weet ik nog niet, dat zal ik pas volgende week beslissen. Maar als ik ga dan hoop ik dat ze die avond nog kaarten verkopen aan de kassa. En het is goed dat ze niet streng controleren op de leeftijd want mijn vriendin zou dan ook meegaan
btw daar straks vrij genomen voor zaterdag! party baby all night long! 
Geen baby's, je moet 21 zijn...
How low can one fall? 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Geen baby's, je moet 21 zijn... How low can one fall? |
Ik moet plots aan de baby-snatcher sketch van Monty Python denken, kent iemand die?
Ik heb nog geen kaarten kunnen halen, want het was erg druk bij postkantoor en heb geen zin om 30 minuten te wachten
Ik probeer ze dinsdag of woensdag nu te halen.
Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen. 
Ik ga dan toch ni mee kunnen, er is iets waar ik echt wel naartoe moet 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik ga dan toch ni mee kunnen, er is iets waar ik echt wel naartoe moet |
en ik zal geen een van de 2doen waarschijnlijk. tenzij ik me nog serieus moest bedenken
sorry maar geen miftricks at asta deze keer, er zullen er nog wel komen. anyways have fun
Hola, waarom ni Dries?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.