TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »


Posted by MaGiK54 on Jun-14-2004 18:53:

Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz

Thuiswedstijd voor MaGiK54


Posted by SilentEagle on Jun-14-2004 20:28:

quote:
Originally posted by Meltoz
Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
SilentEagle


Posted by eieregooie on Jun-15-2004 12:57:

Freezel
Jasperovitsj
TOR
Zehra
Myst3ria
Kaidreas
Meltoz
MaGiK54
SilentEagle
ei


Posted by djcresto on Jun-17-2004 07:38:

tblijft open tot 8 uur.
min age 21


Posted by Jasperovitsj on Jun-17-2004 11:55:

quote:
Originally posted by djcresto

min age 21


Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van Belgi� gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen...


Posted by Nyah on Jun-17-2004 12:21:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nu maar hopen dat ze dan niet te streng controleren en een beetje tolerant zijn! Ik word tenslotte 21 binnen een paar maanden, en ik heeeeelemaal van Belgi� gekomen, speciaal om mijn idool Armin te zien, ik zou het besterven moest ik niet binnenmogen...


hehehe, ik zal voor de -21 jarigen duimen. En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo?


Posted by Jasperovitsj on Jun-17-2004 12:26:

quote:
Originally posted by Nyah
En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo?

Op een week tijd, dat gaat nog stressen worden dan!


Posted by Jakhira on Jun-17-2004 12:28:

Hopelijk wel, mijn 'partner' is er al 21, ik niet..
Plus het feit dat ik er (naar het schijnt) jonger uitzie
Gaat er nog iemand om tickets? *angelface*


Posted by Jasperovitsj on Jun-17-2004 12:32:

quote:
Originally posted by Pumaz

Gaat er nog iemand om tickets? *angelface*

Misschien geen slecht plan, als je met een ticket in de hand aankomt zullen ze hopelijk al minder geneigd zijn om je niet toe te laten...


Posted by Nyah on Jun-17-2004 12:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Op een week tijd, dat gaat nog stressen worden dan!

rush rush rush


Posted by Freezel on Jun-17-2004 12:36:

Zoals ik vorige week al zei m.b.t. kaarten halen

quote:
Originally posted by Freezel
Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk.


Posted by Freezel on Jun-17-2004 12:37:

quote:
Originally posted by Nyah
hehehe, ik zal voor de -21 jarigen duimen. En anders moet ge u een partner zoeken van minimum 21, he. Of werkt dat in Holland niet zo?


Op feesten zoals Trens Energy en Sucksation lopen ook 16 jarige jongetjes en meisjes rond. Aan controle doet men vrij weinig in NL. Was voor Armada Night in de XL ook zo. Je moest 21 zijn, terwijl sommige beta's dat nog niet waren


Posted by SnuggLe on Jun-17-2004 16:37:

Oh, ik als Armin criticaster ben d'r ook bij

En alleen voor
1) Sfeer
2) Bier
3) Sfeer
4) Sfeer
5) Foto's maken samen met Franzelare voor partyflock


Posted by Kaidreas on Jun-17-2004 19:10:

quote:
Originally posted by Pumaz
Hopelijk wel, mijn 'partner' is er al 21, ik niet..
Plus het feit dat ik er (naar het schijnt) jonger uitzie
Gaat er nog iemand om tickets? *angelface*


laat die haren dus maar groeien.

misschien mag je wel binnen als ge zegt dat ge borsthaar hebt.


Posted by FUSyke on Jun-17-2004 19:22:

Of ik ga weet ik nog niet, dat zal ik pas volgende week beslissen. Maar als ik ga dan hoop ik dat ze die avond nog kaarten verkopen aan de kassa. En het is goed dat ze niet streng controleren op de leeftijd want mijn vriendin zou dan ook meegaan


Posted by Zehra on Jun-18-2004 23:34:

btw daar straks vrij genomen voor zaterdag! party baby all night long!


Posted by Jakhira on Jun-18-2004 23:45:

Geen baby's, je moet 21 zijn...

How low can one fall?


Posted by Zehra on Jun-18-2004 23:47:

quote:
Originally posted by Pumaz
Geen baby's, je moet 21 zijn...

How low can one fall?


ik ben 21! and the baby's too... hopelijk!


Posted by Jakhira on Jun-18-2004 23:48:

Ik moet plots aan de baby-snatcher sketch van Monty Python denken, kent iemand die?


Posted by Freezel on Jun-19-2004 11:18:

Ik heb nog geen kaarten kunnen halen, want het was erg druk bij postkantoor en heb geen zin om 30 minuten te wachten Ik probeer ze dinsdag of woensdag nu te halen.


Posted by SilentEagle on Jun-20-2004 10:47:

Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen.


Posted by Jakhira on Jun-20-2004 11:10:

Ik ga dan toch ni mee kunnen, er is iets waar ik echt wel naartoe moet


Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2004 13:39:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik ga dan toch ni mee kunnen, er is iets waar ik echt wel naartoe moet

Spijtig...ge gaat toch nog mee naar Asta?

En ik ga dus waarschijnlijk wel mee naar de Cityparade, maar dan wel met de auto, aangezien dat toch goedkoper is dan trein...


Posted by Kaidreas on Jun-20-2004 13:42:

en ik zal geen een van de 2doen waarschijnlijk. tenzij ik me nog serieus moest bedenken
sorry maar geen miftricks at asta deze keer, er zullen er nog wel komen. anyways have fun


Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2004 13:43:

Hola, waarom ni Dries?


Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.