TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tshirts: postadres/betaling
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ze moeten nog gemaakt worden Ik doe de bestelling pas binnen als iedereen betaald heeft. Het is nu nog wachten op :- TOR - Nabistai - Eagle� - Pumaz - pooley - Gladius & Buoyant (resp. 4 en 2euro bijbetalen) Zodra het geld allemaal binnen is, ga ik de bestelling doen. Bij de winkel zeiden ze me dat de levertijd 2 weken is. |
En niemand die bereid is je 13� voor te schieten?
Ik zal zien of dat mogelijk is, misschien wel 
Ik zou het u voorschieten moest ik ook geen zware problemen met cashflow hebben 
| Originally posted by Tiger777 En niemand die bereid is je 13� voor te schieten? |
Wat een ontroerend verhaal...
maar...
GELD IS GELD!
Betalen!!!
't zal toch nog even duren voor iedereen betaald heeft dus maakt u ma geen zorgen, ge hebt nog een paar dagen 
Read PM Tiger 
Ik ontbreek nog adressen van:
Tor
Eagle
Buoyant
Pooley
| Originally posted by Tiger777 Ik ontbreek nog adressen van: Tor Eagle Buoyant Pooley |
| Originally posted by CygnusX Buoyant's adres hoeft niet, ik weet al waar hij woont. |
En, welk excuus hebben de wanbetalers?

patience my friend: valuta dagen 
maak daar ondertsn maar valutaweken van
Week 3 van het wachten op geld is voorbij 
dat ik de ganse maand al blut ben.
den 1ste of 2de krijgde u geld
| Originally posted by Tiger777 En, welk excuus hebben de wanbetalers? |
I've paid of liever evil A. paid
khoop maar dat onze t-shirts er al gaan zijn op onze beta party
^ dat hangt af van de betalers..
which reminds me (sorry, ik vergeet het altijd
), ik schrijf vanavond nog het geld over.
Ja sorry, ik was een tijdje platzak. Nu heb ik geld, maar mijn bank is maar 2 uur open per dag en ik ben die 2uur weg vandaag. Morgen zou moeten lukken 
| Originally posted by Pumaz Ja sorry, ik was een tijdje platzak. Nu heb ik geld, maar mijn bank is maar 2 uur open per dag en ik ben die 2uur weg vandaag. Morgen zou moeten lukken |
| Originally posted by Buoyant bij welke bank zit ge dan? 't Voormiddagkrediet ? |
Zwakke excuses van de wanbetalers 
| Originally posted by Pumaz Ja sorry, ik was een tijdje platzak. Nu heb ik geld, maar mijn bank is maar 2 uur open per dag en ik ben die 2uur weg vandaag. Morgen zou moeten lukken |
Kost je wel meer dan elektronisch oveschrijven...
nog 3! 
Ik zit bij Argenta, die een maand lang (vakantie-regeling) enkel open is van 10 tot 12 uur. Die tijd zat ik vandaag op de trein richting Hasselt (naar Soundstation).
de klok tikt he jongens.. de 8e vertrek ik op vakantie, dat wilt dus zeggen dat ten laatste de 4e juli iedereen betaald moet hebben...
Jaja, morgen 
Ik beloof het, ik moet nog rekeingen betalen en zo ook 
| Originally posted by Pumaz Ik zit bij Argenta, die een maand lang (vakantie-regeling) enkel open is van 10 tot 12 uur. Die tijd zat ik vandaag op de trein richting Hasselt (naar Soundstation). |