TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by Jakhira on Jun-24-2004 12:29:

Ging gij ni studeren?


Posted by Jasperovitsj on Jun-24-2004 12:32:

Ik ben onderweg...


Posted by SilentEagle on Jun-24-2004 14:32:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben onderweg...


Bedevaart van PC, langs TT's naar boeken? Kan laaaaang duren.


Posted by Jakhira on Jun-24-2004 15:42:

Ok, we nemen Gent-Sint-Pieters

Een uur nog, suggesties?


Posted by Zehra on Jun-24-2004 16:01:

hmm mij eender waar er wordt afgesproken. weet ze allebei nie liggen...


Posted by FredNova on Jun-24-2004 17:38:

ik ben zaterdag om 12h30 al in Gent-Dampoort

party begint om 12h (en is daar aant station)
om 16h is er de parade die daar vertrekt

armin draait van 14h tot 16h op stage 4 (versuz + talents)

AFSPRAAK 13h30 aan stage 4 (versuz/armin)?

(gent st-pieter tot dampoort is maar 8 a 10 min met trein)


Posted by Eagle` on Jun-24-2004 18:07:

Gister nachtje in gent doorgebracht, overpoort really is teh win Hopelijk zaterdag mooi weer, en het wordt echt te gek.


Posted by emma on Jun-25-2004 07:20:


Posted by FUSyke on Jun-25-2004 07:25:

Mij kan je om 14u zeker en vast vinden aan stage 4


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 10:11:

Voorstel: 13:30 - Gent Sint Pieters?


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 11:34:

quote:
Originally posted by Tiger777
Voorstel: 13:30 - Gent Sint Pieters?

Mij best. Aan de stoeltjes in de ingang? (rechts als je binnen komt)


Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2004 12:14:

Geen idee of de auto-mensen daar op dat uur geraken, ik zal is horen bij Xilver...


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 12:27:

quote:
Originally posted by Pumaz
Mij best. Aan de stoeltjes in de ingang? (rechts als je binnen komt)

hmm... Is dat daar waar ge de tikkets moet kopen? (Sry, ken het station ni zo goe, nog maar ene keer geweest en dan nog een tijdje terug).


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 13:00:

Ja daar koop je de ticketten.
Als je hoofdingang binnen komt is het meteen rechts


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 13:27:

Da's dan afgesproke


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 14:44:

Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen. Ik zie er al naar uit, collectieve zatheid zie je niet genoeg deze dagen (I have boring friends).


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 14:48:

Daarbij komt nogeens dat ik 20� meer dan gedacht heb
13:27 komt mijn trein in gent toe...


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 14:57:

quote:
Originally posted by Tiger777
Daarbij komt nogeens dat ik 20� meer dan gedacht heb

More beer for us all then
quote:
13:27 komt mijn trein in gent toe...

Die van mij ook
Gij rijdt toch niet toevallig door Aalst?


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 15:10:

Ik stap over in Aalst ja, dus, dat is dezelfden trein. Meeting at the perron of aalst


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 15:15:

Mij goed, ik heb enkel geen idee hoe da gij deruit ziet
Van mij zijn hier al (schaamtelijke) fotos gepost, maar van u...


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 15:23:

ook!

Ik zal u wel zien, gene schrik


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 16:03:

Nu je het zegt, kan het dat er ooit een van u foto is gepost met een hond?

Mja, Zwarte gel-kop met koptelefoontje = me


Posted by Tiger777 on Jun-25-2004 16:06:

die foto met de hond ja


Posted by Jakhira on Jun-25-2004 16:11:

Moest ik nu nog weten in welke thread die was...

Deze conversatie is eigenlijk wel heeeeel goed voor onze postcount


Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2004 16:30:

quote:
Originally posted by Pumaz
Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen.

Das weeral heel lief van u!
PM anders uwe nummer door, voor het geval we u toch niet vinden...


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.