TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
Ging gij ni studeren? 
Ik ben onderweg...

| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ben onderweg... |
Ok, we nemen Gent-Sint-Pieters 
Een uur nog, suggesties?
hmm mij eender waar er wordt afgesproken. weet ze allebei nie liggen... 
ik ben zaterdag om 12h30 al in Gent-Dampoort
party begint om 12h (en is daar aant station)
om 16h is er de parade die daar vertrekt
armin draait van 14h tot 16h op stage 4 (versuz + talents)
AFSPRAAK 13h30 aan stage 4 (versuz/armin)?
(gent st-pieter tot dampoort is maar 8 a 10 min met trein)
Gister nachtje in gent doorgebracht, overpoort really is teh win
Hopelijk zaterdag mooi weer, en het wordt echt te gek.

Mij kan je om 14u zeker en vast vinden aan stage 4
Voorstel: 13:30 - Gent Sint Pieters?
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Voorstel: 13:30 - Gent Sint Pieters? |
Geen idee of de auto-mensen daar op dat uur geraken, ik zal is horen bij Xilver...
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Mij best. Aan de stoeltjes in de ingang? (rechts als je binnen komt) |
Ja daar koop je de ticketten.
Als je hoofdingang binnen komt is het meteen rechts 
Da's dan afgesproke 
Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen. Ik zie er al naar uit, collectieve zatheid zie je niet genoeg deze dagen (I have boring friends).
Daarbij komt nogeens dat ik 20� meer dan gedacht heb 
13:27 komt mijn trein in gent toe...
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Daarbij komt nogeens dat ik 20� meer dan gedacht heb ![]() |

| quote: |
| 13:27 komt mijn trein in gent toe... |

Ik stap over in Aalst ja, dus, dat is dezelfden trein. Meeting at the perron of aalst 
Mij goed, ik heb enkel geen idee hoe da gij deruit ziet 
Van mij zijn hier al (schaamtelijke) fotos gepost, maar van u...
ook!
Ik zal u wel zien, gene schrik 
Nu je het zegt, kan het dat er ooit een van u foto is gepost met een hond?
Mja, Zwarte gel-kop met koptelefoontje = me 
die foto met de hond ja ![]()
Moest ik nu nog weten in welke thread die was...
Deze conversatie is eigenlijk wel heeeeel goed voor onze postcount 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Misschien daar wat blijven hangen tot Jasper, Zehra en de anderen die in die auto zitten toekomen. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.