TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
lol hoe erg kan je je vervelen, alleen in de grote stad met plannen die in t water vallen:

| quote: |
| Originally posted by New Wave Laat dat bootje maar zinken............. |
Nog nooit zo'n slechte fotobewerking gezien 
Josta is al bezig
al eerder gepost zonder reply s:
heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen....
ik zou zeggen: ga naar de armada site en kijk rond waar nog meer kaarten zijn. misschien is marktplaat.nl ook een idee?
MAAR dit had je vast ZELF ook wel kunnen bedenken

ok laatste truckage
whahahah

Mwhehe, waar is het publiek gebleven?
| Originally posted by sanderheijnen2 al eerder gepost zonder reply s: heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen.... |
Originally posted by Miss Proximus Speciaal voor de Armada fans om weer ontopic te gaan ![]() |

Ja! Foei! Ik ben boos!
Jullie maken mijn geliefde Armin belachelijk!
Boehoe! 
...
Maarreh... eerlijk?
...
Hehe... LOL!
Hijsleuk hoor.
Ben een grote fan van (de muziek van) Armin en Markus maar als je er niet meer om kunt lachen dan doe je iets verkeerd IMO... Er zijn al veel te veel mensen op deze planeet die zichzelf te serieus nemen.
Ik wil bovendien een nieuwe thread voorstellen... de "JP vs Proxi photoshop-contest" 
Hi dutch ppl.
I have a little problem...
I have bought 2 tickets one month ago and my friend just anounced to me that she can't go with me to this event...
So I have a supplementary ticket I have paid...
Someone is interested ???same price that ticketbox.nl
| Originally posted by stanymi Hi dutch ppl. I have a little problem... I have bought 2 tickets one month ago and my friend just anounced to me that she can't go with me to this event... So I have a supplementary ticket I have paid... Someone is interested ???same price that ticketbox.nl |
Als we toch kaartjes gaan aanbieden... Ik heb er hier ook nog 2 liggen! Stuur ff een PM als je geinteresseerd bent... Over de prijs komen we er wel uit 
Misschien nog een leuke afterparty voor iemand na de FFWD
pm'ed

Emre heeft nog teveel last van een jet lag, dus Hoorn is niet van de partij op deze boot! Eventuele vervangers werden afgeschrikt door de berichten op NLTA-forum over zinkende schepen
Gelukkig hebben we andere mensen blij kunnen maken met de tickets...
Have fun on board...
| Originally posted by GrooveCollect. pm'ed |
Hoe groot is dat bootje nou eigenlijk? Wordt er nog ergens gemeet? 
| Originally posted by Phortje Hoe groot is dat bootje nou eigenlijk? Wordt er nog ergens gemeet? |

hahahaha die foto met die handjes is wel errrrrrrrrrrug grappig lol
ik heb er alweer zin in! 
Voor mensen die nog steeds geen kaartje hebben en toch graag willen gaan; er zijn ook nog 250 kaarten aan de deur te koop, dus als je vroeg komt moet dat lukken.
| Originally posted by M_Peror Hoe heb je dat nou weer geflikt? |
| Originally posted by SnuggLe Je snapt de hint van Phortje echt niet ofwel? Jongske....... |

| Originally posted by sanderheijnen2 heb een paar weken geleden 5 kaarten in de voorverkoop geocht via freerecordshop.nl. Moet er nog 1 hebben. ZIjn ze al uitverkocht want kan ze niet meer via freerecordshop bestellen.... |
| Originally posted by SnuggLe Nee he, niet ook JIJ overgeleverd aan het Armin virus? Is er dan helemaal NIETS MEER ZEKER op deze wereld??? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! |
| Originally posted by GrooveCollect. Kaartjes van Tim waren trouwens al weg, maar ik heb vanmiddag gastenlijst geregeld voor 2 personen. |

Oooooooooh wat heb ik zin in schaapje spelen aankomende zaterdag 
Originally posted by GrooveCollect. Ik ga voor die andere 2 dj�s... Kaartjes van Tim waren trouwens al weg, maar ik heb vanmiddag gastenlijst geregeld voor 2 personen. Tot zaterdag mensen. |