TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Inzending demo's voor Be-TA party
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by TOR ik vind trouwens dat we een back 2 back Freezel vs. Bax moeten hebben |

hehe.. was gewoon een ideetje van het moment, leek me wel leuk..
jullie zien wel 
Ik heb al van een DJ gehoord dat hij graag nog wat zou "opwarmen" voor hij moet draaien, dus eventueel houden we de periode tijdens de BBQ vrij voor mensen die nog ff wat willen oefenen, iets uitproberen, whatever...
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb al van een DJ gehoord dat hij graag nog wat zou "opwarmen" voor hij moet draaien, dus eventueel houden we de periode tijdens de BBQ vrij voor mensen die nog ff wat willen oefenen, iets uitproberen, whatever... |
^ Zolang je onze oortjes maar wat spaart...
Allrightie, de spreekwoordelijke kogel is eindelijk door de spreekwoordelijke kerk: we hebben een geweldige offerte voor een discobar gehad die we dan ook zo snel mogelijk gaan vastleggen! DJ's en partygangers, wat denken jullie hiervan?
Discobar:
->Discobar, bestaande uit prof. dubbele cd speler Pioneer CDJ-1000MKII & club mixer Pioneer DJM-600
->2 x Technics SL-1210MKII platendraaier met naald
->Monitoring 2 x 300 watt RMS op statief
Geluid zaal:
->Geluidset JBL glijbaan 15� bass + top (2 x 700W RMS) incl versterking
Verlichting zaal:
->Lichtsturing : Botex DC-4 dimmer chaser controller (4 x 1700W max)
->Geni Mastermind 96 control-scan DMX (bediening bewegend DMX-licht)
->8 x Par 64 spots met kleurfilter 4.000W
->2 x DMX lichteffect Geni Spyro 250 W (flitsende draaiende gobos, trileffect)
->4 x DMX Space 250 DJ Roboscanner
->1 x Stealth Laser
->DMX Geni Golden Strobo FL-1800 3.000 W
->Rookmachine Antari Z-1200 + 2 l fog liquid "normal"
->6m Prolyte triangle truss
Applaus voor Cresto die deze deal heeft kunnen maken! 
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde aan de organisatie 
_O_
Hehe... "platendraaier" lol 
zeer mooie deal idd zal lekker kunnen knallen
Inderdaad netjes.
.01 [ Aanspreking - Korte inleiding ]
Eerst en vooral van waar de titel My Journey ??? Wel het was als het ware een zoektocht in men platenbak naar platen die redelijk bij elkaar passen, bovendien zitten er een hoop persoonlijke favo platen tss van vorig en dit jaar oa. Signum Dub van Soul Deep, Nu-Nrg Remix van Basic Dawn - Pure Thrust en ��n van de beste platen van dit jaar naar mijn gevoel A-Force - Gravitational Waves. Mix is vrij uplifting met op het end, wat meer hardere werk.
.02 [ Mix - specifications ]
Download: Icarus - My Journey
Bestandsformaat: ogg @ 96kbps (Openen met Winamp 5 of Winamp 2.91 of Winamp 3.0)
Mix lengte: 63.35 min
Genre/stijl: Trance
Dj gear: 2x Gemini PT-2100, Gemini PS 626i mengpaneel en Stanton Pro 2000S Headphones
.03 [ Playlist/Tracks ]
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Remix)
Ti�sto - A Tear In The Open
A-Force - Gravitational Waves
Lightscape - Inner-Warmth (Phynn's Overheated Remix)
Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub)
Ernesto vs Bastian - Stop 9.5 (Phynn's Salvation Mix)
GTR - Mistral
Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)
Mark Norman - Phantom Manor
Ti�sto - Adagio For Strings
.04[ Eigen Comment ]
De mix zelf, de overgangen zijn niet allemaal zoals het moet,oa men phase moet ik nog aan werken, maar ze zijn wel genietbaar als zeg ik het zelf, enkel bij overgang tss Inner-wamrth en Soul Deep draaide het precies grondig in de soep, zat er nogthans niet ver naast en plots trainwreck.
Mental note aan mezelf
- eerst platen deftig afkuisen want heb er nogal last van gehad, hoor je ook in opname soms trouwes :ironic:
- phase match ook nog sterk aan werken
- blijven oefenen 
Nou goed voor men eerste mix dat ik online zet is het denk ik wel aanvaardbaar voor jullie kritische oor, hoop ik althans
Njoy zou ik zeggen
Voor diegene die beslissen om deze mix te downlaoden, wat opbouwende kritiek is altijd meegenomen of course 
Wat bedoel je precies met phase match?
Ik hoor wel dat het voluma af en toe drastisch toeneemt, is dat de phase?
Geen idee, maar dat van het volume is wel waar. Zoals die overgang tussen Mistral en Pure Thurst, die laatste komt er gewoon te hard door. Gewoon wat meer met je gain werken, en misschien de koptelefoon op hetzelfde volume laten spelen doorheen heel de set. Dan moet je automatisch je gain gebruiken als een plaat te stil klinkt! 
| Originally posted by eieregooie Wat bedoel je precies met phase match? Ik hoor wel dat het voluma af en toe drastisch toeneemt, is dat de phase? |
Wat een gare uitleg 
Mja, kmoet dit toch even kwijt: als een plaat aan 't spelen is, please don't touch the fader. Zo'n fluctuerend volume is echt irritant.
*downloading*
leuk gedaan eagle, zo moet iedereen z'n set inleiden =)
kunt ge da ook afspelen met iets anders dan winamp?
ja, ma dan moet ge wel een OGG codec hebben cresto... Vraag mij niet waar ge da moet vinden ofzo zenne, bij mij zat dat gewoon in de installatie van winamp in...
try google en tik in: dbpoweramp (prog voro omzetten naar mp3s en zo, vrij goed)
of tik in dbpoweramp ogg
| Originally posted by Bertn try google en tik in: dbpoweramp (prog voro omzetten naar mp3s en zo, vrij goed) of tik in dbpoweramp ogg |
goed nieuws mensen
wie wil blijven slapen kan dat in de sporthal zelf!!!
wel eigenluchtmatras, slaapzak meebrengen
Voor mensen die met het openbaar vervoer komen is dit misschien de oplossing.
graag wel vooraf een seintje op [email protected]
Heh, deja-vu 
| Originally posted by eieregooie Heh, deja-vu |
| Originally posted by djcresto niet iedereen leest die sticky threads |
Zouden wij eigenlijk niet eens een DJ constest kunnen organiseren zoals onze noorderburen?