TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Olympische Spelen Athene 2004
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]


Posted by jp on Aug-29-2004 17:23:

De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:

-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
-De juryfouten bij met name turnen
-Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren)
-Gek die atleet aanvalt tijdens marathon
-Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag)


Posted by MaGiK54 on Aug-29-2004 17:34:

quote:
Originally posted by jp
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:

-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is



Wat een MOFO zeg


Posted by Eagle` on Aug-29-2004 17:39:

quote:
Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...




tering niet gezien, maar ik zou niet meer bijkomen denk ik Wel sneu voor die kerel dat aan het lopen is maar goed


Posted by robin on Aug-29-2004 17:49:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een MOFO zeg


echt laf! hij had m ook gewoon even tegen de mat kunnen gooien..

dan is ie pas stoer!


Posted by MaGiK54 on Aug-29-2004 19:17:

Tis weer afgelopen, nog 1.5 jaar wachten en we mogen weer naar schaatsen kijken


Posted by sndh on Aug-29-2004 21:37:

afgelopen...

naja heb nog wel een vraag. mijn moeder wilde weten welk liedje telkens werd gespeeld bij het uitreiken van de medailles, dan natuurlijk niet het volkslied van de betreffende sporter, ik weet zelf niet waar ze het over heeft, maar misschien kan iemand het me vertellen. schijnt een emotioneel riedeltje te zijn...


Posted by EverZ on Aug-29-2004 22:21:

quote:
Originally posted by jp
Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in...



Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html


Posted by Massive84 on Aug-30-2004 05:41:

quote:
Originally posted by EverZ
Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html


ahaha serieus?

die gast is echt diehard man.


Posted by Jappio on Aug-30-2004 07:33:

quote:
Originally posted by jp
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:

-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
-De juryfouten bij met name turnen
-Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren)
-Gek die atleet aanvalt tijdens marathon
-Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag)


euhm

- het afscheid van Jan Zelezny
- een geweldige comeback van Leontien van Moorsel na een val in de wegwedstrijd
- bloedstollende apotheose bij het polsstokspringen voor vrouwen met een een nieuw wereldrecord
- Irak dat zomaar stunt met een voetbalelftal en de halve finales haalt
- Phelps die de koning van de spelen wordt
- Inge de Bruijn die ondanks 2 x falen uiteindelijk toch goud pakt en zo de succesvolste nederlandse deelnemer aan de spelen is
- Het gigantische falen van medaillekandidaten als Rens Blom en Rutger Smith
- De 40 jarige roemeense roeister die toch maar ff voor de 4e of 5e x goud pakt op de verschillende spelen (om over die geweldige haarbos van dr maar te zwijgen)
- de 4 x 100 m waarin de VS ondanks 3 -9,90 lopers geklopt worden door GB.

ik denk dat als je echt een beetje geinteresseerd bent in de sport in het algemeen dat de schandalen niet overheersen. Ik heb geweldige spelen gezien.


Posted by magrec on Aug-30-2004 07:36:

quote:
Originally posted by EverZ
Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html


Nee, het is een ier die iedereen duidelijk wil maken dat the 2nd coming er aankomt. Niet iemand die geilt op aandacht maar een gestoorde kerel.


Posted by EverZ on Aug-30-2004 08:02:

quote:
Originally posted by magrec
Nee, het is een ier die iedereen duidelijk wil maken dat the 2nd coming er aankomt. Niet iemand die geilt op aandacht maar een gestoorde kerel.


Zou kunnen want ik heb het niet gezien op de olympische spelen dus ik weet niet of het diezelfde kerel is. Die gozer van die ek-finale heeft wel een keer op de baan gelopen tijdens een F1 wedstrijd, maar dat was geloof ik in Canada als ik het me goed herinner.


Posted by BaRTeZ on Aug-30-2004 08:54:

en dat was de mooie sport zomer van 2004

Tennis, EK, Tour, OS en nog wat wielrennen... Mooie afsluiting van Smeets gisteravond, tevens het einde van mijn vakantie. Straks weer naar het college


Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.