TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Olympische Spelen Athene 2004
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties:
-Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is
-De juryfouten bij met name turnen
-Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren)
-Gek die atleet aanvalt tijdens marathon
-Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag)
| quote: |
| Originally posted by jp De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties: -Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is |
| quote: |
| Originally posted by jp Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in... |
Wel sneu voor die kerel dat aan het lopen is maar goed
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat een MOFO zeg |
Tis weer afgelopen, nog 1.5 jaar wachten en we mogen weer naar schaatsen kijken 
afgelopen...
naja heb nog wel een vraag. mijn moeder wilde weten welk liedje telkens werd gespeeld bij het uitreiken van de medailles, dan natuurlijk niet het volkslied van de betreffende sporter, ik weet zelf niet waar ze het over heeft, maar misschien kan iemand het me vertellen. schijnt een emotioneel riedeltje te zijn...
| quote: |
| Originally posted by jp Bij de marathon liep er eentje op kop met 45 sec voorsprong, komt die mafkees die op Silverstone op de baan rondliep op het parcours, pakt de leider vast en duwt hem zo het publiek in... |
| quote: |
| Originally posted by EverZ Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html |
| quote: |
| Originally posted by jp De schandalen blijven langer 'hangen' als de sportprestaties: -Iranier wil niet judo-en tegen een Israelier dus drinkt veel water zodat hij te zwaar is -De juryfouten bij met name turnen -Dopingzaken (dieptepunt: iemands anders plasje inleveren) -Gek die atleet aanvalt tijdens marathon -Opsportief publiek (behalve bij turnen, waar het publiek minutenland duidelijk liet horen het niet eens te zijn met de uitslag) |
| quote: |
| Originally posted by EverZ Dat is dus diezelfde kerel die ook in de EK finale die vlag naar Figo gooide en toen in het net sprong. Hier heb je z'n website: http://www.jimmyjump.com/ing/main.html |
| quote: |
| Originally posted by magrec Nee, het is een ier die iedereen duidelijk wil maken dat the 2nd coming er aankomt. Niet iemand die geilt op aandacht maar een gestoorde kerel. |
en dat was de mooie sport zomer van 2004 
Tennis, EK, Tour, OS en nog wat wielrennen... Mooie afsluiting van Smeets gisteravond, tevens het einde van mijn vakantie. Straks weer naar het college 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.