TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party inschrijvingen!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
spijtig... 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ owla, waarom? |
Ej Ej Nabi zo ni he vriend :/
GENE MC DO MEER VOOR U !
ik pas ook
Hey Tiger, als het late uur voor u een probleem is mag je gerust mijn plaats om 22u innemen hoor! Het zou toch zonde zijn dat je daarom dit feestje moet missen?
| Originally posted by Wildfir3 same here, knoop is finaal doorgehakt |

Ga ik die wel humpen 
Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...
Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken? 
| Originally posted by eieregooie Ghey... Ik kom nog eens naar een feestje in Leuven zeg ![]() Naja... gelukkig komt Pool wel Ga ik die wel humpen ![]() Wel jammer van Tiger ook Hij steekt veel tijd en moeite in die T-shirts enzo, en levert op die manier best een behoorlijke bijdrage aan dit forum enzo... en dan moetie dit feestje missen omdat op houseparty's altijd drugs genuttigd zouden worden enzo...T wordt tijd dat je je ouders eens wakker mept Tiger Ik bedoel... In de kerk wordt toch ook niet altijd wijn gedronken? ![]() |
okee tis officeel ik kom ook gezellig langs...
| Originally posted by Dr Oetker okee tis officeel ik kom ook gezellig langs... |
| Originally posted by eieregooie hmm... ik heb inmiddels 100% zeker vervoer, maar ik kan niet garanderen dat ik er om 18:00 ben... sterker nog, waarschijnlijk niet... |
samen in de file, ja gezeeeellig
| Originally posted by Dr Oetker Eigenlijk heb ik geen idee ofdat dat dan ook BBQ is maar ik zit iig in dezelfde auto |
| Originally posted by Jasperovitsj De BBQ begint pas rond 20u... |
| Originally posted by SilentEagle Oooh, dan ben ik mss nog op tijd voor ijskoude restjes! |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik weet niet wat jullie van plan waren, maar als er nog vlees over is steek ik in de loop van de nacht de BBQ terug aan om de restjes op te maken hoor! |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik weet niet wat jullie van plan waren, maar als er nog vlees over is steek ik in de loop van de nacht de BBQ terug aan om de restjes op te maken hoor! |
Tering moet misschien de morgend doen de 25 ipv de namiddag/avond
ik beloof niks, want ben nog steeds wat ziek... 
heb Jasperovitsj zen uitnodiging gehad. (Thx!)
Alst zaterdag al beter is en als ik dat kan vinden, wil ik gerust afkomen!
En dan ik maar denken dat ik een tijdje geen posts meer ging maken
Sorry dat ik er niet bij kan zijn jongens
Maar het zal toch wel een goed feestje worden en bovendien stellen mijn DJ kwaliteiten nu ook niet veel voor he 
| Originally posted by Eagle` Tering moet misschien de morgend doen de 25 ipv de namiddag/avond |
Ze zijn vrij laat hiermee vin je ook niet?
| Originally posted on www.betaparty.tk Neem de flyer mee! (21-7-2004) Wanneer je er zeker van wilt zijn dat je op de party wordt toegelaten, neem dan een printje van de flyer mee. Deze zal dienst doen als uitnodiging tot de party. Dit is nodig om het feestje wettelijk correct te laten verlopen, zonder dat het prijskaartje enorm hoog wordt. Tot zaterdag! ( met flyer ) |
| Originally posted by JediD4M ik beloof niks, want ben nog steeds wat ziek... ![]() heb Jasperovitsj zen uitnodiging gehad. (Thx!) |
hoeveel volk gaat er met den trein, of kan er desnoods aan carpooling gedaan worden?
Komen doe ik zeker maar ik ben nog heel hard aant twijfelen of ik de BBQ ook ga meemaken ( en bijgevolg het voetballen ook) omwille van wat dan de het totale prijskaartje van die dag zal worden. Tweekendje Illusion Beach was ook niet helemaal gratis
dus moet er nog ff overnadenken, ik kan nog tot morgen beslissen geloof ik ?
Ik ga met de trein