TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by reveal fin gammal tråd det här ![]() tänkte skriva igår, men orkade inte leta upp den... gårdagens anledning till att jag inte lade mig förrän 3 var att jag letade efter ett bra svar på frågan huruvida en matris A är diagonaliserbar eller inte, med e^tA som utgångspunkt... |
Har aldrig postat i denna thread men nu såg jag den, fick mig att tänka på att jag måste fan lägga mig, hatar mig själv varje morgon att jag inte la mig tidigare
Go natt...
| Originally posted by Ravesquad pluggis.... god natt |
Nu är jag uppe sorgligt sent.. varför? jo, för jag har en massa skit att plugga, som jag ändå inte gör utan sitter och lyssnar på musik o sitter framför datorn. Förträngning kallas det nog, funkar jättebra för mej och har alltid gjort.. 
jag känner igen symptomen jag kan inte sluta lyssna och när man ska gå och lägga sig så får man ner nån jävligt bra låt så måste man höra den om å om igen. Och sen dan efter på jobbet så längtar man bara på att få komma hem och vrida på hög volym å bara njuta... Men dom är vana på mitt jobb
när man kommer till jobbet som en sombie så frågar dom asså pigg idag fått ner nån bra trance eller 
idag är anledningen att dj doboy kör ett fett liveset på di.fm
Cool, ska kolla dj.fm n?r jag ?nd? sitter h?r..
Idag ?r jag fortfarande uppe av precis samma anledning som f?rra g?ngen:
| Originally posted by Virus ..f?r jag har en massa skit att plugga, som jag ?nd? inte g?r utan sitter och lyssnar p? musik o sitter framf?r datorn. F?rtr?ngning kallas det nog, funkar j?ttebra f?r mej och har alltid gjort.. |
| Originally posted by reveal idag är anledningen att dj doboy kör ett fett liveset på di.fm |
japp, han är mkt fin, *lyssnar*
födelsedagsfest på DI, massvis med djs som lirar live ikväll
lägg märke till att vår egen Irish lirade ett set för ett par timmar sen
Sova, jag, nu
c-yazzzZZZZZ...zzzZZzzz...
VARFÖR KAN JAG INTE SOVA?????
Ska stanna hemma fram till nyår, min plånbok tillåter inget mera
...va kan man göra hemma en fre/lör?
05:30 och jag e fortfarande uppe??? Nej nu får det vara nog!!
varför är jag fortfarande uppe?... Jo därför att jag står framför datorn i entrén och frenetiskt försöker lära mig ett aerobicsprogram på en yta av 1,5 kvadratmeter utan att slå sönder extremiteter (heter det va?). Faen detta är värre än att råplugga för tenta kvällen innan skrivning, detta är riktigt tungt och frustrerande. Borde varit ute i god tid, för vi har ju trots allt dansstudios på skolan för sånt här. ÅNGEST! Hade hellre varit ute å dansat på riktigt :~(
Fan vad jag hatar att bli väckt mitt i natten av polare som är på efterfest.....Och man hör hög trance musik pumpa ut ur högtalarna och man har tagit en lugn hemmakväll tittat på video med mera....
Nu kan jag ju fan inte somna om......
YEEES!!!
Jag e uppe för jag just kom hem.. har haft världens längsta snöbollskrig me grabbarna från konsum (jobbar där på torsdagar) ända från vasastan till söder......faan va härligt det e me snö
åh vet ni va?! jag blev klar med min c-uppsats ida!!!!! fan va jag e duktig
nu e frågan, kommer jag orka upp imorn till min klipptid kl 10?!
go natt på er mina allra bästa tranceaddictkompisar i världen!!! pusspuss
spelar civilization 3... 
Själv har jag spenderat många nätter framför Counter strike nu
Jävla beroende framkallande........ 
Har PMat lite med skaparen också som förövrigt är en regulär medlem på TA 
Nu kommer inte jag tillbaka förrän runt den 10
nde så se till att vara lika gulliga mot varandra nu som ni alltid varit 
vem är det som skapat det?
Gooseman 
hmm... han har jag nog aldrig "sett" här på TA. har han varit med länge eller?
varför är jag fortfarande uppe?
..för att jag inte är trött och inte har nåt liv.
Jag spelade civ 2 som bara den förut, världens bästa dataspel efter championsship manager.. tänkte köpa 3:an den dagen jag en gång vaknar och inser att jag faktiskt äger pengar.
klockan är 5... frågan är varför bara jag, King of Clubs och Gaby är uppe, det borde alla vara
se "jag byter var 10e sekund" för hela storyn 
Sov på soffan ... var bara tvungen att lyssna klart....
Jag vaknade typ nu. Solen har redan gåt ner, Ångest! tänkte egentligen gå upp innan tolv, massa grejer att fixa. men men..
Jag ligger hemma sjuk så jag har förflyttat mig från datorn till soffan och sen soffan till datorn... snacka om att inte ha ett liv!!??