TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto tijdens openings ceremonie Athene
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
Vond het ook wel jammer dat de muziek zo slecht te horen was, helemaal op Ned. 2. Op Eurosport was het iets beter, m.a.w.: de commentator hield wat meer z'n bek dicht! 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Hier kan je de uitzending op Radio 1 nogmaals beluisteren... Openingsceremonie Lekker dan: Livestreams De NOS zendt regelmatig belangrijke radio- en televisieprogramma's live uit via het internet. Op dit moment zijn er echter geen speciale uitzendingen voorzien. U kunt via het internet echter wel luisteren naar Radio 1. Het kan zijn dat u deze stream niet kunt beluisteren gedurende de Olympische Spelen. Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen. Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen. Internetters met een andere provider of bezoekers uit het buitenland moeten wij helaas teleurstellen. Na de Olympische Spelen kunnen we de service weer zonder problemen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak. ----------- Toch wel leuk om te lezen wat 'onze' Tijs allemaal losmaakt met zijn Openingsceremonie (Tracklist requests / postings) |

Grrrr...inet viel uit etc dus mijn fucking reply is weg, maar dan nog maar een keer verkort:
- Respect voor Thijs
- Muziek kwam echter hier totaal NIET over en vond het er totaal niet bijpassen
- Ligt niet aan het feit dat het Thijs was/is (maarja, iedereen zal wel weer denken 'ja maar hij houdt niet van Tijs'. Tsja, dat moet je zelf weten...)
had helemaal niet door dat hij zo dichtbij stond 
ik was op MSN met 2 TAs uit Australi�, die helemaal in een deuk lagen toen NL binnenkwam want ze waren precies goed gekleed voor een Sensation WHite, en dan met die trance erbij
Goed man 
Vond t toch wel cool om te zien! Ook idd hoe al die sporters gingen meeswingen! Geweldig!
Viva Mexico!!!!!!!!! 
En het Zuid Afrikaanse team JooHoooooooo 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe - Muziek kwam echter hier totaal NIET over en vond het er totaal niet bijpassen |
), maar voor de rest vond ik zeker wel lekkere muziek voor zo'n opening. Tijs had er zeker veel aandacht aan besteed, met veel nieuwe edits en een paar "speciaal" voor de spelen geproduceerde tracks zoals die met die panfluit en die openings/afsluit plaat!| quote: |
Originally posted by dEsidEL |
Na de reclame zit tiesto in het programma van Mart Smeets op Nederland 2.
En van de week bij Edwin Evers op 538 
Heeft ie nog wel tijd om te draaien joh 
Ben wel benieuwd wat ie straks nog te melden heeft....
en 6pack kwam ff door het interview heen om gek te doen, echt prachtig 
Die bronzen plak is ze kwijt 
Bijdehand mannetje van 6pack... "ik heb ook nog een imago waar ik aan moet denken"... Tsss