TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
goeie week gehad deze week, sta weer 20ste overall en 3e in onze eigen poule 
Beetje jammer dat ik wat ben weggezakt... ondanks de goals van Buijs, Polak, Kuijt en Hofs! Mijn 'dure' aankopen laten het een beetje afweten de laatste weken. Landzaat en Huntelaar scoren niet meer!
Hmm weer een moeilijke week dit. Zit te twijfelen wat ik moet doen qua wissels. Tis jammer dat ik niet de helft tegelijk kan wisselen 
Ik ga het team van Jappi0 copyen! 
Heb Alex gekocht!
Lastig programma deze week!
En jullie zijn allemaal mietjes dat jullie je team niet openbaar doen !
De stand.....
User Punten
Jappio 418
qwertyplok 405
dj_spare 382
TranceFool 376
Tim81 372
SnuggLe 371
Groot gat!
ryo-TA 343
Gat! Hieronder is het kansloos! 
spleetoog 313 (aap, pas je team eens aan, je hebt 1,5 miljoen!)
alexverheij 312
mr.marcello 307
Djeebie 301
Kolkie 290
JhonnyEnglish 237
jploveparade 222
MadDorito 203
Quriuz.com 200
moogwai 164 (PAS JE TEAM EENS AAN!)
Oh en wie is de bheerder van deze league? Ik heb het idee dat sommige mensen geen TA zijn.... Weet ik niet zeker, maar als dat zo is (sommige namen ken ik echt niet), dan mag je die mensen best verwijderen vind ik..........! Wie is bv QWERTYPLOK, MadDorito, Quriuz.com, JhonnyEnglish?
ok ik ga mensen deleten!
hou je vast whahahahaha 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik ga het team van Jappi0 copyen! ![]() Heb Alex gekocht! Lastig programma deze week! En jullie zijn allemaal mietjes dat jullie je team niet openbaar doen ! ![]() |
| quote: |
| Originally posted by dj_spare ok ik ga mensen deleten! hou je vast whahahahaha |
:
Zozo, Djeebie, marcello en spleetoog voorbij gegaan,
.
| quote: |
| Originally posted by Jappio ik mis snuggle in de tussenstand? : |
foooooooooook (.nl) slechte ronde gemaakt, iedereen haalt me in... ohja en ik heb dus ws. de verkeerde deleted uit de stand (sorry snuggle, rejoin ff!)
deze kan je volgens mij gewoon verwijderen hoor. Ik ken ze tenminste niet
:
VerrekteZakHooi 478
qwertyplok 470
JhonnyEnglish 290
MadDorito 261
zal wel slecht zijn voor de stand voor de subleague, maar goed dat boeit ook eigenlijk niet zo 
| quote: |
| Originally posted by Jappio deze kan je volgens mij gewoon verwijderen hoor. Ik ken ze tenminste niet :VerrekteZakHooi 478 qwertyplok 470 JhonnyEnglish 290 MadDorito 261 zal wel slecht zijn voor de stand voor de subleague, maar goed dat boeit ook eigenlijk niet zo |
Jeah right. Dat ik een week niet post (en nu in de toekomst een STUK minder ga posten) wil nog niet zeggen dat ik meteen wegkan uit de subleageu.
ik snap ook niet waarom ik jou eruit heb geknikkerd, Snuggle, volgensmij had ik jou er niet uitgeknikkerd maar 2 andere dakduiven :S
| quote: |
| Originally posted by dj_spare ik snap ook niet waarom ik jou eruit heb geknikkerd, Snuggle, volgensmij had ik jou er niet uitgeknikkerd maar 2 andere dakduiven :S |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Whatever, maakt ook niet uit. Wat uitmaakt is dat ik punten moet pakken! Heb net weer wat gewisseld. Maar tis te standaard, dit team..... ![]() Denk dat ik Kalou eruit ga halen. |
De wedstrijd in de kuip woensdag heeft me overtuigd dat hij weer op de goede weg is en er de komende weken wel weer wat inprikt. Bovendien wint Feyenoord van NEC en van PSV dus dat zijn dan sowieso al 10 punten
Met een onverandert team de volgende ronde in... ik ben er wel tevreden over eigenlijk
.
Zo erg goed weekend gehad zeg met geluk met mn wissels ook. Totaal 57 punten! 
Da's niet verkeerd!
Ik heb volgens mij (wederom) niet zo best gescoord... Huntelaar, Hofs en Kuijt, maar verder weinig!
Toch maar een keer een echte verdediger opstellen die wat punten haalt!
Kalou, Huntelaar, Alex, Opdam.... gaat aardig, maar niet bijzonder.
Alleen Alex heeft bijna niemand.
jasper herfstkampioen 
Deelnemers
User Punten
Jappio 621
VerrekteZakHooi 611
TranceFool 592
qwertyplok 564
SnuggLe 540
Tim81 534
dj_spare 522
Kolkie 485
alexverheij 477
mr.marcello 454
ryo-TA 451
Djeebie 429
spleetoog 407
JhonnyEnglish 354
jploveparade 325
MadDorito 311
moogwai 264
Fulcrum_X 132
Gefeliciteerd!
.....maar je bent er nog niet 
Ikke 2 volgens mij
, want die verrekte zak hooi hoort er niet geloof ik...
Tsja, had 41 punten deze laatste ronde :S :S
Nu NET niet genoeg om ipv een vitessemiddenvelder om Bart Goor of iets dergelijks te kopen. Hmm...
Had Babel willen kopen ipv Kalou of Huntelaar......... Had ik dat maar gedaan!
Maarja, nu even wachten tot na de winterstop om te kijken wat we gaan wisselen!
*edit* Netjes kolkie, 57 punten!
Je hebt nu ook dik wat geld te besteden! 1,2 miljoen!
Dat moet voor de volgende ronde wel wat punten gaan opleveren!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Had Babel willen kopen ipv Kalou of Huntelaar......... Had ik dat maar gedaan! |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Whaha gozer. Dik lulverhaal en jij weet het ook |

Had jij hem nog wel dan?
Shit man, wat ben ik weggezakt na die goeie start...
Heb ook al weken niet meer gewisseld 
Ga gelijk mijn team aanpassen, zie dat ik Maxwell en Kromkamp kan kopen
Misschien na de winterstop toch nog wat stijgen!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.