TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »


Posted by dj_spare on Nov-15-2004 15:50:

goeie week gehad deze week, sta weer 20ste overall en 3e in onze eigen poule


Posted by Tim81 on Nov-15-2004 16:48:

Beetje jammer dat ik wat ben weggezakt... ondanks de goals van Buijs, Polak, Kuijt en Hofs! Mijn 'dure' aankopen laten het een beetje afweten de laatste weken. Landzaat en Huntelaar scoren niet meer!


Posted by Jappio on Nov-16-2004 16:55:

Hmm weer een moeilijke week dit. Zit te twijfelen wat ik moet doen qua wissels. Tis jammer dat ik niet de helft tegelijk kan wisselen


Posted by SnuggLe on Nov-16-2004 19:03:

Ik ga het team van Jappi0 copyen!
Heb Alex gekocht!
Lastig programma deze week!
En jullie zijn allemaal mietjes dat jullie je team niet openbaar doen !

De stand.....

User Punten
Jappio 418
qwertyplok 405
dj_spare 382
TranceFool 376
Tim81 372
SnuggLe 371

Groot gat!

ryo-TA 343

Gat! Hieronder is het kansloos!

spleetoog 313 (aap, pas je team eens aan, je hebt 1,5 miljoen!)

alexverheij 312
mr.marcello 307
Djeebie 301
Kolkie 290
JhonnyEnglish 237
jploveparade 222
MadDorito 203
Quriuz.com 200
moogwai 164 (PAS JE TEAM EENS AAN!)

Oh en wie is de bheerder van deze league? Ik heb het idee dat sommige mensen geen TA zijn.... Weet ik niet zeker, maar als dat zo is (sommige namen ken ik echt niet), dan mag je die mensen best verwijderen vind ik..........! Wie is bv QWERTYPLOK, MadDorito, Quriuz.com, JhonnyEnglish?


Posted by dj_spare on Nov-16-2004 19:30:

ok ik ga mensen deleten!

hou je vast whahahahaha


Posted by Jappio on Nov-16-2004 19:48:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga het team van Jappi0 copyen!
Heb Alex gekocht!
Lastig programma deze week!
En jullie zijn allemaal mietjes dat jullie je team niet openbaar doen !


sst. die tips zijn niet voor iedereen gratis


Posted by Jappio on Nov-30-2004 09:34:

quote:
Originally posted by dj_spare
ok ik ga mensen deleten!

hou je vast whahahahaha


ik mis snuggle in de tussenstand? :

Deelnemers
User Punten
Jappio 500
VerrekteZakHooi 478
qwertyplok 470
TranceFool 454
Tim81 451
dj_spare 444
ryo-TA 388
alexverheij 380
Kolkie 351
Djeebie 349
mr.marcello 348
spleetoog 345
JhonnyEnglish 290
MadDorito 261
jploveparade 251
moogwai 188


had toch wel weer een goeie week, zonder echte uitschieters dan.. Nu 5e algemeen en op 18 punten van de nr 1. Tis toch jammer dat ik deze week 2 verplichte wissels heb.


Posted by kolkiewolkie on Nov-30-2004 10:44:

Zozo, Djeebie, marcello en spleetoog voorbij gegaan, .


Posted by SnuggLe on Nov-30-2004 11:36:

quote:
Originally posted by Jappio
ik mis snuggle in de tussenstand? :


Ben ik gedelete dan? Ben er nog wel hier , lees wel, maar post weinig.
441 punten. 32e overall. 70 punten deze keer (dinsdag zuigt).


Posted by dj_spare on Nov-30-2004 13:37:

foooooooooook (.nl) slechte ronde gemaakt, iedereen haalt me in... ohja en ik heb dus ws. de verkeerde deleted uit de stand (sorry snuggle, rejoin ff!)


Posted by Jappio on Nov-30-2004 15:11:

deze kan je volgens mij gewoon verwijderen hoor. Ik ken ze tenminste niet :

VerrekteZakHooi 478
qwertyplok 470
JhonnyEnglish 290
MadDorito 261

zal wel slecht zijn voor de stand voor de subleague, maar goed dat boeit ook eigenlijk niet zo


Posted by SnuggLe on Nov-30-2004 16:53:

quote:
Originally posted by Jappio
deze kan je volgens mij gewoon verwijderen hoor. Ik ken ze tenminste niet :

VerrekteZakHooi 478
qwertyplok 470
JhonnyEnglish 290
MadDorito 261

zal wel slecht zijn voor de stand voor de subleague, maar goed dat boeit ook eigenlijk niet zo


De verkeerde deleten? Jeah right. Dat ik een week niet post (en nu in de toekomst een STUK minder ga posten) wil nog niet zeggen dat ik meteen wegkan uit de subleageu.
Maar delete de anderen maar ja, dat zijn geen TA-ers.

Tzou ook leuk zijn als mensen hun team zichtbaar hadden. Jappi0 kan ik me voorstellen van niet, omdat hij zo hoog staat.
Alle functies werken ook niet bij fok, lekker handig.


Posted by dj_spare on Nov-30-2004 17:13:

ik snap ook niet waarom ik jou eruit heb geknikkerd, Snuggle, volgensmij had ik jou er niet uitgeknikkerd maar 2 andere dakduiven :S


Posted by SnuggLe on Nov-30-2004 18:28:

quote:
Originally posted by dj_spare
ik snap ook niet waarom ik jou eruit heb geknikkerd, Snuggle, volgensmij had ik jou er niet uitgeknikkerd maar 2 andere dakduiven :S


Whatever, maakt ook niet uit.
Wat uitmaakt is dat ik punten moet pakken! Heb net weer wat gewisseld. Maar tis te standaard, dit team.....
Denk dat ik Kalou eruit ga halen.


Posted by Jappio on Dec-03-2004 16:20:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whatever, maakt ook niet uit.
Wat uitmaakt is dat ik punten moet pakken! Heb net weer wat gewisseld. Maar tis te standaard, dit team.....
Denk dat ik Kalou eruit ga halen.


Ik heb hem er juist ingegooid dit weekend De wedstrijd in de kuip woensdag heeft me overtuigd dat hij weer op de goede weg is en er de komende weken wel weer wat inprikt. Bovendien wint Feyenoord van NEC en van PSV dus dat zijn dan sowieso al 10 punten


Posted by kolkiewolkie on Dec-03-2004 16:29:

Met een onverandert team de volgende ronde in... ik ben er wel tevreden over eigenlijk .


Posted by Jappio on Dec-05-2004 15:34:

Zo erg goed weekend gehad zeg met geluk met mn wissels ook. Totaal 57 punten!


Posted by Tim81 on Dec-05-2004 17:11:

Da's niet verkeerd!

Ik heb volgens mij (wederom) niet zo best gescoord... Huntelaar, Hofs en Kuijt, maar verder weinig!

Toch maar een keer een echte verdediger opstellen die wat punten haalt!


Posted by SnuggLe on Dec-05-2004 19:42:

Kalou, Huntelaar, Alex, Opdam.... gaat aardig, maar niet bijzonder.
Alleen Alex heeft bijna niemand.


Posted by Jappio on Dec-20-2004 17:25:

jasper herfstkampioen

Deelnemers
User Punten
Jappio 621
VerrekteZakHooi 611
TranceFool 592
qwertyplok 564
SnuggLe 540
Tim81 534
dj_spare 522
Kolkie 485
alexverheij 477
mr.marcello 454
ryo-TA 451
Djeebie 429
spleetoog 407
JhonnyEnglish 354
jploveparade 325
MadDorito 311
moogwai 264
Fulcrum_X 132


Posted by TranceFool on Dec-20-2004 17:43:

Gefeliciteerd! .....maar je bent er nog niet
Ikke 2 volgens mij , want die verrekte zak hooi hoort er niet geloof ik...


Posted by SnuggLe on Dec-20-2004 18:40:

Tsja, had 41 punten deze laatste ronde :S :S
Nu NET niet genoeg om ipv een vitessemiddenvelder om Bart Goor of iets dergelijks te kopen. Hmm...

Had Babel willen kopen ipv Kalou of Huntelaar......... Had ik dat maar gedaan!

Maarja, nu even wachten tot na de winterstop om te kijken wat we gaan wisselen!

*edit* Netjes kolkie, 57 punten!
Je hebt nu ook dik wat geld te besteden! 1,2 miljoen!
Dat moet voor de volgende ronde wel wat punten gaan opleveren!


Posted by Jappio on Dec-20-2004 20:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Had Babel willen kopen ipv Kalou of Huntelaar......... Had ik dat maar gedaan!


Whaha gozer. Dik lulverhaal en jij weet het ook


Posted by SnuggLe on Dec-21-2004 16:21:

quote:
Originally posted by Jappio
Whaha gozer. Dik lulverhaal en jij weet het ook


Goedzo, je let op
Ik wil gewoon jou team copyeren , dat weet je ook Had jij hem nog wel dan?


Posted by Tim81 on Dec-21-2004 17:31:

Shit man, wat ben ik weggezakt na die goeie start...
Heb ook al weken niet meer gewisseld

Ga gelijk mijn team aanpassen, zie dat ik Maxwell en Kromkamp kan kopen Misschien na de winterstop toch nog wat stijgen!!


Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.