TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
NEEEN maar er wordt dan wel een tof feestje gevierd 
vond het maar aan matig feest.
buiten is het een top feest, is het altijd geweest!
maar als je dat gaat proberen te copieeren in een hal, dat wil niet!
de aankleding was schraal, de geluid was voorin vaak tehard en achterin te zacht....
in het begin was er wel wat sfeer maar dat ging al wel snel voorbij.
DV winter haalt het dus bij lange na niet bij DV outdoor!
| quote: |
| Originally posted by franzelare de aankleding was schraal, |
Aankleding was inderdaad vrij matig, net als het geluid op veel plaatsen. Wel lekker dat het niet zo heel druk was, dan heb je tenminste een beetje ruimte om te bewegen. Armin draaide een superset, met "Nirvana - Smells Like Teenspirit" in ��n of andere remix als briljante afsluiter.
Daarna naar Sander Kleinenberg gegaan, in het begin stond er een trommelbandje met hem mee te spelen wat nogal overheerste, ik vond het niks in ieder geval. Gelukkig hielden ze er na een tijdje mee op en draaide Sander daarna weer een lekker setje aan elkaar, met onder andere de classic "Andy Ling - Fixation".
Verder nog wat andere DJ's kort meegepakt en tegen 5-en weer door de mist naar huis gegaan, na toch wel een gezellig avondje!
Ben Gister ook "even" wees te kijken hier.
Pluspunten:
- Het was niet superdruk. Je had redelijk de ruimte om uit je plaat te gaan.
- Het halen van de drank was aardig geregeld.
- Mooie vrouwen :P
Minpunten:
- Ik vond dat dit feessie eerder naar Impulz ruiken dan naar Dancevalley
De Hardere muziek genres hadden toch wel overal de boventoon.
- De Zalen met techno and progressive hadden de functie met doorstroomhallen toegewezen gekregen. Hierdoor werd de sfeer en het behalen van een echte einheid voor de liefhebber zeer belemmerd. Deze zalen hadden echt te weinig aandacht gekregen (Rukkers!)
Nou voor mij was het achteraf wel een geslaagd feest maar er had wat mij betreft wel wat meer in mogen zitten om deze "Special Editie" onvergeetbaar te maken.
We zijn weer zoals we dat altijd onder vrienden zeggen zeer lekker een gezellig uurke weg geweest.
was leuk dat het niet te druk was, moest je niet te lang aanschuiven om drank te gaan halen en om naar de WC te gaan.
Armin draaide een lekkere set, voor mij ��n van zijn beste sets. Niet te trancy, gewoon lekker knallen en zoals matthijs al zei, die mix van 'smells like teen spirit' was echt goed, iedereen ging uit zijn dakkie.
Enkele minpuntjes: geluid in de main hall was wel kut, we wouden even naar sven v�th gaan luisteren maar dat klonk gewoon niet goed. & in klein zaaltje (electronation) bij Dave Clark werden we helemaal gek van die stroboscoop.
Feest was wel leuk maar ik verkies toch dancevalley outdoor, grote indoor feesten zijn niet echt mijn ding.
Ook heengeweest, had weer eens vrijkaartjes ergens gewonnen. Voornamelijk in eurogrooves en HQ geweest. Vond de set van Armin van Buuren toch wel het lekkerst. Iemand die een overzicht heeft van (enkele van) de nummers die hij gedraaid heeft.
Herkende wel vaag soms wat, maar zou de preciese titels niet weten.
Viel qua drukte idd wel mee, garderobe bij de gasten ingang was wel slecht geregeld, was dan wel gratis maar na afloop leek het gewoon op gratis winkelen.
Als de 3 bij de garderobe je jas niet konden vinden, mocht je er overheen klimmen om em zelf op te zoeken. Lijkt me nou niet echt een betrouwbare methode. Heb zelf gelukkig m'n jas terug, maar zou me niet verbazen als er wel iemand er de dupe van geworden is.
hoe zijn de "nieuwe brabanthallen"? ben nu 2x naar impulz indoor geweest en mja wel vermaakt maar niet geweldig ofzo...
krijg een beetje gevoel dat dit zelfde feest was met een nieuwe naam, nee?
| Originally posted by ambs hoe zijn de "nieuwe brabanthallen"? ben nu 2x naar impulz indoor geweest en mja wel vermaakt maar niet geweldig ofzo... krijg een beetje gevoel dat dit zelfde feest was met een nieuwe naam, nee? |
| Originally posted by Creamfields23 Je klinkt als een toerist die voor het eerst in Amsterdam is geweest? Heb je liggen snuiven ofzo |
| Originally posted by ambs hoe zijn de "nieuwe brabanthallen"? ben nu 2x naar impulz indoor geweest en mja wel vermaakt maar niet geweldig ofzo... krijg een beetje gevoel dat dit zelfde feest was met een nieuwe naam, nee? |
ok, goed om te horen....
ja impulz indoor was de afgelopen 2 edities wel een beetje erg wat het publiek betreft maar klinkt wel alsof dit een stuk beter was 
Ben zelf niet geweest, dus heb (nog) geen mening over DV, maar voor diegene die zich afvragen welke remix van nirvana er gedraaid werd??
Nirvana - Smells Like Teen Spirit (BK Bootleg)-Whitelabel-Vinyl
of anders misschien
Warp Brothers - Smells Like Teen Spirit (House Spirit mix)
| Originally posted by Evil_E Iemand die een overzicht heeft van (enkele van) de nummers die hij gedraaid heeft. |
Dit klopt aardig..
Armin van Buuren:
01. Interstate - I Found You ??
02. ID
03. ID
04. Remy & R. Klinkenerg - Scrambled/Crack Down ??
05. Albert Vorne - A Leaden Way (M.I.K.E. Remix)
06. Enmass - CQ (seek you)
07. Primer - Everlast (Original Mix)
08. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Hard Dub)
09. Armin vs. M.I.K.E. - Pound
10. Various Artists - Sweet Traffic (Bobina's Intruder 643 Mash up)
11. Rank 1 - [email protected]
12. Mirco de Gova - Voller Sterne (Super 8 Remix)
13. Armin van Buuren - Communication Part 3
14. ID (well known)
15. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Bootleg)
| Originally posted by PuIsar Dit klopt aardig.. Armin van Buuren: 01. Interstate - I Found You ?? 02. ID 03. ID 04. Remy & R. Klinkenerg - Scrambled/Crack Down ?? 05. Albert Vorne - A Leaden Way (M.I.K.E. Remix) 06. Enmass - CQ (seek you) 07. Primer - Everlast (Original Mix) 08. Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Hard Dub) 09. Armin vs. M.I.K.E. - Pound 10. Various Artists - Sweet Traffic (Bobina's Intruder 643 Mash up) 11. Rank 1 - [email protected] 12. Mirco de Gova - Voller Sterne (Super 8 Remix) 13. Armin van Buuren - Communication Part 3 14. ID (well known) 15. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Bootleg) |
| Originally posted by ahp2002 damn wat een saaie set.... waarom zo weinig nieuwe tracks die toch echt rammen. En waarom zn eigen tune niet, the longest day.... die is vet.. teleurstellende tracklist |

| Originally posted by Creamfields23 - Mooie vrouwen :P |
Unsticky maar......
| Originally posted by Roger Miss Nine |
Volgende keer toch eens kijken...
Originally posted by Tim81 Volgende keer toch eens kijken... |
Waarom is dit nog steeds een sticky?!
| Originally posted by Tim81 Waarom is dit nog steeds een sticky?! |
omdat ik een luie hoer ben 
Die 'feest' moesten we maar snel vergeten...