TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
ja inte n�n j�vla l�gkvalitativ hardtrance i alla fall... 
hade t�nkt �ka n�r jag s�g den ursprungliga linan (mest pga DJ Bakke & Gen6) men var tog de v�gen i den slutgiltiga linan? 
Jag ska med! 
Cor = Zuper
Scot = Intressant
Picotto = Wiiiieeeeee 
Orkidea = niiiiiice
Bra fr�ga...dom e ju �nd� helt ok...verkar som dom tog bort alla dom vettiga psytrancedjsen.. 
| quote: |
| Originally posted by -=Kotten=- ja inte n�n j�vla l�gkvalitativ hardtrance i alla fall... |

Jag tycker detta ser j�vligt lovande ut i alla fall ! Riktigt bra lina !
TYV�RR kan de ju inte passa alla men som man sagt f�rr och som t�ls att s�ga igen �r att det blir f�rbannat kul oavsett lina !!!
Okej man kan ju inte s�ga att G�nther hade gjort samma effekt men jag tror ni smarta clubbskallar vet vad jag menar...
Sen som ni vet blir de 18 f�rska mer eller mindre ok�nda DJs till Sailors Pub
Vi som vart med f�rr och inte blitt f�r fulla � d�ckat vid den tiden vet att Sailors Pub klockan 06:00 - 08:30 (ca) �r grymt bra !!!!!! Gl�m inte de !
Tummen upp
f�r MondayBar och deras slit f�r att behaga alla kr�sna clubbers !
*St�lla klockan p� larm 07:55 fredag den 8e okt. f�r att ringa till Silja & boka B-hytt*
ja s�ger bara
-Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
| Originally posted by -=Kotten=- Fy fan...fjortistrance...dom lyssnade allts� p� sm�barnen p� tranceclubber som �nd� inte f�r f�lja med.. |
vi kan pusta ut att de inte har med n�gon hardstyle dj iallafall. f�r den h�r g�ngen 
Re: ja s�ger bara
| Originally posted by Glorie vem kallar du fjortistrance? scot antar ja? |
L�tt mycket b�ttre lina nu! Orkidea, Scot, Finjeman... mummss. Orkidea k�rde enligt mig b�sta setet p� fokused@stockholm
| Originally posted by -=Kotten=- Bra fr�ga...dom e ju �nd� helt ok...verkar som dom tog bort alla dom vettiga psytrancedjsen.. |
ser ingen anledning till varf�r att boka s�na till en av de f� rena klubbevents vi har h�r...=)
varit h�r typ 3 ggr tror ja...

| Originally posted by Amnezia 1. psytrance kan du h�ra vilken helg som helst typ i varenda skogsdunge runt om i landet ser ingen anledning till varf�r att boka s�na till en av de f� rena klubbevents vi har h�r...=) |
D� har jag bokat d�
1st B-hytt
B-hytt bokad 
| Originally posted by RebeL9 alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon �r �ven en duktig progtranceproducent/dj. |
| Originally posted by Vizay men det �r egentligen helt irrelevant i det h�r sammanhanget eftersom hon skulle spelat psy p� kryssningen |
Ut p� SJ�N o lalla omkring igen haha
jaha vem ska man bo med den h�r g�ngen har alla redan best�mt sig...???
JAG SKA MED!! :P men med vem o hur

B-hytt f�r 2 personer �r bokad, dvs D-hytt 
Det ska bli s� naaaajjjsssss 

jag har inte bokat .. hoppas n�n annan gjort det �t mig 
Betalningsdatumet �r tydligen framflyttat till den 25 oktober...
| Originally posted by reveal Betalningsdatumet �r tydligen framflyttat till den 25 oktober... |
5000
b-hytt bokad, nu g�ller det bara att f� ledigt fr�n jobbet 
| Originally posted by RebeL9 alla vill inte springa runt i skogsdungar. Dessutom spelar Gen6 inte bara psy utan hon �r �ven en duktig progtranceproducent/dj. |
Jag tycker det �r j�ttekul att det kommer vara s� m�nga stilar representerade p� kryssen. Jag gillar m�nga olika stilar inom edm och tyckte att den f�rra linan var helt okej, �ven om den nya k�nns �nnu b�ttre eftersom hardtrancen nog �r det som liggar mig n�rmast om hj�rtat...
Och en c-hytt har man bokad ocks�... s� vi ses p� havet allesammans 
Edit..
dessutom �r kryssningarna antagligen de roligaste festerna vi har och n�stan obligatoriska
<-- me @ summer cruise