TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële Gaming Topic
Pages (28): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Gisteren NBA Hangtime voor de N64 gekocht voor een tientje, geven ze me de Amerikaanse versie mee..
Maar effe ruilen dan van de week.
Woeiiii
Eerste 2 reviews van niet de minste sites.
www.IGN.com
9.9 out of 10
99.0%
www.Gamespot.com
9.6 out of 10
96.0%
GTA ROCKS!! nog 2 dagen. 

| quote: |
| Originally posted by Remy D GTA ROCKS!! nog 2 dagen. ![]() |
Hoe hard kan een piemel worden!! 
| Originally posted by basd Gisteren NBA Hangtime voor de N64 gekocht voor een tientje, geven ze me de Amerikaanse versie mee.. Maar effe ruilen dan van de week. |
| Originally posted by Remy D alle bestellingen voor mailorder/internet zijn verzonden!! Hoe hard kan een piemel worden!! ![]() |
| Originally posted by TranceZoner Heb jij GTA ook gereserveerd? Ik kan hem namelijk morgen vroeg al ophalen, om 10 uur Dat is dus 1 dag eerder dan de officiele Releasedatum! |

Ik ben em nu aan het spelen..
1 woord:
GRUWELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En die stad is fokking groot. eerste missie is op de fiets.. en fietsen is echt droog.
jammer dat ik morgen moet werken
Hmm, ik kon Quake 3 vroeger altijd online spelen, zonder cd-key that is.. Maar nu ineens niet meer
Kutzooi. Vond het altijd wel leuk 
GTA is echt te BRUUT!!!
Het geluid is echt SUPER, Dolby Pro Logic 2 is echt MEGA!!
Phat ook dat Samual L Jackson ook zijn stem heeft verleent. 

Ben snel weer spelen. 

| Originally posted by Remy D GTA is echt te BRUUT!!! Het geluid is echt SUPER, Dolby Pro Logic 2 is echt MEGA!! Phat ook dat Samual L Jackson ook zijn stem heeft verleent. ![]() ![]() Ben snel weer spelen. ![]() |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KHEB NET GTA SAN ANDREAS GEKOCHT!!!!!!!1 TIS DE SJITTTTTTT!!!!!!!! IK GA NU WEER SPELEN DOEEEEEEI

eikels, ik krijg hem pas òvermorgen en misschien pas maandag of dinsdag
heb te laat betaald 
heb GTA San Andreas net bij de Media Markt voor 49,99 opgepikt!
| Originally posted by Blik eikels, ik krijg hem pas òvermorgen en misschien pas maandag of dinsdag heb te laat betaald |
| Originally posted by Smirnoff Wie noem jij dan eikels ?? |
| Originally posted by Blik mezelf, en de mensen van girotel die geen overschrijvingen doen op dezelfde dag |
Net de nieuwe Chamionship manager geinstalleerd.. heb wel wat negatieve verhalen gehoord maar het zal wel een latertje worden vannacht 
Ik ga eens even de nieuwe demo van OPSM proberen. Killzone en PES 4 staan erop 
Als het goed is komt vandaag HALO 2....
vond het eigenlijk te duur maar kon het niet laten om te wachten totdat ie goedkoper is geworden 
| Originally posted by magrec Als het goed is komt vandaag HALO 2.... |

, heb namelijk nog geen XBOX!
| Originally posted by drpeer_holland Als het goed is komt hij morgen uit 11 november om precies te zijn, hopelijk komt dan ook deze uit: Microsoft Xbox HALO-2 pack ![]() Dan ga ik hem zeker halen , heb namelijk nog geen XBOX! |
| Originally posted by magrec Kreeg een mailtje dat ze hem gisteren naar mij hadden verzonden |
| Originally posted by drpeer_holland Waar heb jij hem besteld? |
En ik heb hem 
ff spelen 
| Originally posted by magrec bij bol.com had geen zin om het bij gcshop te doen |