TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by jp on Sep-21-2004 16:33:

"Son, I have no money for that"


Posted by MaGiK54 on Sep-21-2004 16:33:

Hoe laat komt Comedy Factory


Posted by AirPole on Sep-21-2004 16:34:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Hoe laat komt Comedy Factory


De TV-Gids








Posted by jp on Sep-21-2004 16:37:

19:57 NED2


Posted by AirPole on Sep-21-2004 16:39:

quote:
Originally posted by jp
19:57 NED2



Nederland 3 toch


Posted by jp on Sep-21-2004 16:44:

Ja dat bedoel ik.


Posted by Siesta on Sep-21-2004 16:45:

achja het blijft tranceaddict.com hier


Posted by AirPole on Sep-21-2004 16:47:


Posted by jp on Sep-21-2004 16:58:

wasda?


Posted by AirPole on Sep-21-2004 17:07:

Een kom met paneermeel


Posted by jp on Sep-21-2004 17:29:

waarvoor?


Posted by Chicane on Sep-21-2004 18:05:

schnitzels natuurlijk!


Posted by SnuggLe on Sep-21-2004 18:13:

quote:
Originally posted by MaGiK54
In deze draad moet je juist de draad-starter afzeiken niet andere TA'ers


Ach ja, ben het gewend


Posted by AirPole on Sep-21-2004 18:57:

quote:
Originally posted by Chicane
schnitzels natuurlijk!



Juistem! Ja, had ff een fotootje gemaakt hiero, want ik was in de keuken bij Armin en Tijs


Posted by MaGiK54 on Sep-21-2004 21:29:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Hey ik ben altijd degene die hier de niet-lollige grapjes maakt!




En dit bevestig je weer in deze thread door de "ik ben Tiesto" - grap en door je pic


Posted by AirPole on Sep-22-2004 02:18:

quote:
Originally posted by MaGiK54
En dit bevestig je weer in deze thread door de "ik ben Tiesto" - grap en door je pic




Er moet toch altijd 1 op het forum zijn die niet-lolloige grapjes maakt?!!


en ik ga nu snel pitten, want ik heb om 11 uur weer college

Cheers


Posted by Chicane on Sep-22-2004 05:59:

Tijs heeft wel harige armen zeg.. was me nooit op gevallen..


Posted by jp on Sep-22-2004 06:39:

Das Tijs niet, maar z'n vriendin


Posted by Chicane on Sep-22-2004 06:54:

quote:
Originally posted by jp
Das Tijs niet, maar z'n vriendin



Posted by sndh on Sep-22-2004 07:33:

het zit niet altijd mee he, tis lonely at the top


Posted by New Wave on Sep-22-2004 12:27:

Waar is die gast eigenlijk?. Mensen met goeie humor zijn zeer welkom op dit forum


Posted by MaGiK54 on Sep-22-2004 12:40:

quote:
Originally posted by New Wave
Waar is die gast eigenlijk?. Mensen met goeie humor zijn zeer welkom op dit forum


Ik mis hem eigenlijk ook al. Mike Clark kom terug please, je verrijkt mijn leven met je grensloze humor


Posted by jp on Sep-22-2004 12:53:

Maar eh, een demonstratie van zo'n Tosti apparaat lijkt me best interessant


Posted by MaGiK54 on Sep-25-2004 00:20:

En toch mis ik Mike al een beetje


Posted by jp on Sep-25-2004 01:14:

Thumbs up

Mike Clark Come Back Petition

http://www.petitiononline.com/2004mike/petition.html


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.