TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu winter dance event!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Elof is er ook bij blijkbaar 
ahp2002 van dienst zijn 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie ahp2002 van dienst zijn |
En wasset lekker? Vanavond isset mijn beurt 
Wat moeten we doen om in de VIP area binnen te komen? Is het alleen voor trance.nu admins en moderators?
Er was een wedtrijd op Trance.nu voor vip-tickets te winnen.
en de rest is voor DJ's enzo...
| Originally posted by eieregooie en de rest is voor DJ's enzo... |
hoe zit het nu met transport?
bij wie is nog plaats vrij in de wagen?
wie gaat met de trein?
| Originally posted by Jasperovitsj Of trance.nu powerposters |

| Originally posted by TOR wie gaat met de trein? |
ok, dat wordt dus ook de trein voor Gert en mij
Freezel: wij komen aan op Den Haag HS, dus bij CS zal er niet veel te beleven vallen 
ik post de precieze tijden later nog
^ Euhm Jackies, Tom heeft nog zeker 1 en misschien ook 2 plaatsen vrij in zijn auto. Als jullie in Antwerpen geraken kan je mee met hem (ons)...
| Originally posted by TOR ok, dat wordt dus ook de trein voor Gert en mij Freezel: wij komen aan op Den Haag HS, dus bij CS zal er niet veel te beleven vallen ![]() ik post de precieze tijden later nog |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Euhm Jackies, Tom heeft nog zeker 1 en misschien ook 2 plaatsen vrij in zijn auto. Als jullie in Antwerpen geraken kan je mee met hem (ons)... |
Hop on in then. 21u - 21u30 aan station Berchem, kmoet laat werken waarschijnlijk
| Originally posted by Xilver Hop on in then. 21u - 21u30 aan station Berchem, kmoet laat werken waarschijnlijk |
da's heel mooi Tom, bedankt.
ik kom aan in Berchem om 20.50u
Hopelijk houdt mijn autoke het wat uit, want der begint vanalles weer mee te schelen. Dinsdag gaat hij binnen in de garage.
Z en ik zien dat we ook tegen 21u in Berchem staan, dan hoef je ons niet in Schoten te komen oppikken! 
| Originally posted by Jasperovitsj Z en ik zien dat we ook tegen 21u in Berchem staan, dan hoef je ons niet in Schoten te komen oppikken! |
afspreken 21u achteraan tstation?
Yepz aan de taxi's
feestje bouwen \o/
We vertrekken hier thuis binnen 5 minuten, this is going to be a party!!!

FOAD!
amuseert ulle en tot morgne op TiC \o/