TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- .....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::.....
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by Huge-A כנראה כולם עשו לך איגנור... |
| quote: |
| Originally posted by Shahar לא יש שם בעיה סעמק לא רק לי תיכנס רגע תבדוק |
| quote: |
| Originally posted by guetag למי יש כאן NBA 2005 ורוצה לשחק ברשת? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar גם אצלכם באייסי אף אחד לא מחובר?? |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs גם אני עכשיו התחברתי ואין אף אחד מחובר משום מה..כנראה בעיה בשרתים.. |
וואלה עכשיו אני נכנס גם לי יש תבעיה הזאת..

http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=174192&sid=10
יש לי מידע בטוח ומעודכן
זה האימיל שקיבלתי מהתמיכה של אייסיקיו:
| quote: |
| Dear Shahar, Thank you for taking the time to write us. Due to networking problems, you may experience difficulties when loading your ICQ Contact List. Note: Your ICQ Contact List is saved on our servers. We apologize for the inconvenience and are working on fixing this, so please try again later. Thank you, The ICQ Support team. |
| quote: |
| Originally posted by guetag תמשיך לחיות בסרט... מה האיי סי קיו שלך או מסנג'ר? |
| quote: |
| Originally posted by guetag אנשים יש לי בעיה בחיבור DISK ON KEY זה מראה לי שהכול בסדר.. אבל זה לא מראה לי ב MY COMPUTER את הכונן... מישהו יכול לעזור? |
או קיי חבר'ה
יש לי שאלה חשובה.
לכל המשתמשים בינינו בתוכנות ביטרונט:
איך לעזעזאל אני מגדיר את עצמי כ:
CONNECTABLE ?
משום אני לא ותוכנת הפיירואל אצלי מכובית.
מה עושים ?
מישהו גם נתקל בבעייה ?
ודרך אגב:
אני משתמש בתוכנת
AZURUES
אז אם למישהו יש פיתרון, אני אשמח.
מישו יודע איך אני מעלים את
FIND
מתוך תפריט התחלה?
| quote: |
| Originally posted by Shahar מישו יודע איך אני מעלים את FIND מתוך תפריט התחלה? |
| quote: |
| Originally posted by Shahar מישו יודע איך אני מעלים את FIND מתוך תפריט התחלה? |
| quote: |
| Originally posted by Flotser אם הבנתי אותך נכון, אז : Control Panel -> TaskBar and Start Menu -> Start Menu -> Customize -> Advanced -> תוריד את ה v ליד search אבל יש לי הרגשה לא לזה התכוונת |
האם מישהו יודע כיצד פותחים קובץ עם סיומת:
.NFO ?
| quote: |
| Originally posted by markfeldman האם מישהו יודע כיצד פותחים קובץ עם סיומת: .NFO ? |
רק
notepad
| quote: |
| Originally posted by DjChook רק notepad |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.