TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- .....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::.....
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]


Posted by Shahar on Feb-23-2005 12:29:

quote:
Originally posted by Huge-A
כנראה כולם עשו לך איגנור...


לא יש שם בעיה סעמק לא רק לי
תיכנס רגע תבדוק


Posted by Huge-A on Feb-23-2005 12:44:

quote:
Originally posted by Shahar
לא יש שם בעיה סעמק לא רק לי
תיכנס רגע תבדוק


חמוד שלי אני מחובר כבר הרבה זמן והכל עובד ..
אותך כבר לא אוהבים יותר ..


Posted by Viber on Feb-23-2005 13:45:

quote:
Originally posted by guetag
למי יש כאן
NBA 2005
ורוצה לשחק ברשת?


יאללה בוא אני יטביע על הראש של אייברסון עם מיילס


Posted by Elior on Feb-23-2005 13:50:

quote:
Originally posted by Shahar
גם אצלכם באייסי אף אחד לא מחובר??


גם אני עכשיו התחברתי ואין אף אחד מחובר משום מה..כנראה בעיה בשרתים..


Posted by Shahar on Feb-23-2005 13:58:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
גם אני עכשיו התחברתי ואין אף אחד מחובר משום מה..כנראה בעיה בשרתים..


כן יש בעיה בשרת אבל לא לכל מספר יש תבעיה הזאת...יש כאלה שאצלהם הכל פסדר


Posted by Rising on Feb-23-2005 18:00:

וואלה עכשיו אני נכנס גם לי יש תבעיה הזאת..


http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=174192&sid=10


Posted by Shahar on Feb-23-2005 18:15:

יש לי מידע בטוח ומעודכן
זה האימיל שקיבלתי מהתמיכה של אייסיקיו:
quote:
Dear Shahar,
Thank you for taking the time to write us.

Due to networking problems, you may experience difficulties when loading your
ICQ Contact List.

Note: Your ICQ Contact List is saved on our servers.

We apologize for the inconvenience and are working on fixing this, so please try
again later.

Thank you,
The ICQ Support team.


Posted by Viber on Feb-23-2005 21:52:

quote:
Originally posted by guetag
תמשיך לחיות בסרט...
מה האיי סי קיו שלך או מסנג'ר?


לחיות בסרט הכי טוב אחי


איציק#
239091757


Posted by Shahar on Mar-02-2005 18:33:

quote:
Originally posted by guetag
אנשים יש לי בעיה בחיבור
DISK ON KEY
זה מראה לי שהכול בסדר..
אבל זה לא מראה לי ב
MY COMPUTER
את הכונן...
מישהו יכול לעזור?


זה יכול להיות רק בעיית דרייבר לדעתי


Posted by markfeldman on Mar-06-2005 16:51:

או קיי חבר'ה

יש לי שאלה חשובה.

לכל המשתמשים בינינו בתוכנות ביטרונט:

איך לעזעזאל אני מגדיר את עצמי כ:

CONNECTABLE ?

משום אני לא ותוכנת הפיירואל אצלי מכובית.

מה עושים ?

מישהו גם נתקל בבעייה ?

ודרך אגב:

אני משתמש בתוכנת

AZURUES

אז אם למישהו יש פיתרון, אני אשמח.


Posted by Shahar on Mar-13-2005 02:47:

מישו יודע איך אני מעלים את
FIND
מתוך תפריט התחלה?


Posted by Rising on Mar-13-2005 10:15:

quote:
Originally posted by Shahar
מישו יודע איך אני מעלים את
FIND
מתוך תפריט התחלה?


תעשה
F3

זה יותר מהיר גם..


Posted by Flotser on Mar-13-2005 12:53:

quote:
Originally posted by Shahar
מישו יודע איך אני מעלים את
FIND
מתוך תפריט התחלה?


אם הבנתי אותך נכון,
אז :
Control Panel ->
TaskBar and Start Menu ->
Start Menu ->
Customize ->
Advanced ->
תוריד את ה
v
ליד
search

אבל יש לי הרגשה לא לזה התכוונת


Posted by Shahar on Mar-13-2005 13:28:

quote:
Originally posted by Flotser
אם הבנתי אותך נכון,
אז :
Control Panel ->
TaskBar and Start Menu ->
Start Menu ->
Customize ->
Advanced ->
תוריד את ה
v
ליד
search

אבל יש לי הרגשה לא לזה התכוונת


זה מה שרציתי אבל אני בווינדוס 98 ואין לי את זה בלוח בקרה..


Posted by markfeldman on Jun-03-2005 13:15:

האם מישהו יודע כיצד פותחים קובץ עם סיומת:

.NFO ?


Posted by Elior on Jun-03-2005 13:20:

quote:
Originally posted by markfeldman
האם מישהו יודע כיצד פותחים קובץ עם סיומת:

.NFO ?


כפתור ימני - פתח עם.. - notepad

או להוריד את התוכנה
DAMN NFO Viewer
מ http://www.softpedia.com/get/Office...FO-Viewer.shtml


Posted by DjChook on Jun-03-2005 13:39:

רק
notepad


Posted by Flotser on Jun-03-2005 15:42:

quote:
Originally posted by DjChook
רק
notepad


דווקא הרבה יותר כיף לקרוא
nfo
עם
DAMN NFO...


Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.