TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »
resident evil the acapolypse en shaun of the dead en DAWN of the dead gezien vandaag, desondankens onoriginele verhaallijnen, (zombie gaan de wereld rules verhaallijn) wel leuk omte zien! 
Gister Colleteral bekeken, vonf hem eigenlijk tegenvallen. Onrealistisch verhaal, alles zat wel erg mee blablabla. Als je toch een realistische film wilt maken, maak hem dan ook realistisch.
Ik heb heel toevallig eergister Collateral gekeken 
En ik was eigenlijk wel erg tevreden met de film! Voor mij een erg hoog entertainment gehalte...ik bleef de hele film geboeid!
Ook vond ik het acteer gehalte best sterk en Cruise paste best goed in zn rol...
Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien!
Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed 
| quote: |
| Originally posted by Magicbas Voor mij persoonlijk een film om vaker te zien! Vooral de scene met die 3 "junks/overvallers" redelijk in het begin, vond ik erg goed |
Gister Starsky & Hutch gekeken. Leuke film. Ben Stiller en Owen Wilson zijn een top duo.
Donnie Darko & Kill Bill 2 op DVD gekregen.
En Trainspotting / Lock Stock nog maar eens gekeken 
vandaag Saved!, 24th Day en Scoobie Doo 2 gekeken.
Vooral 24th Day is goed, de andere twee niet meer dan tijdverdrijf 
zow ik laat ook eff van me weten:
donnie darko the directers cut is wel geinig, er zitten wat extra stukjes tussen en het verhaal wordt gewoon een beetje uitgelegd.. voor liefhebbers die de originele film al gezien hebben (want die was uiteraard geniaal)..
hehe, heb heel seizoen oc afgekeken en ik download nu mee met het 2de seizoen dat nu bezig is in amerika! :P
nog steeds op mijn 2watch lijstje: eternal sunshine, the notebook etc etc...
Ocean's Twelve was top 
Misschien een rare vraag, maar weet iemand hoelang 'Der Untergang' ongeveer duurt??
| Originally posted by @win Misschien een rare vraag, maar weet iemand hoelang 'Der Untergang' ongeveer duurt?? |
| Originally posted by Yarnie Verder kijk ik net als timeport theOC, net de kerst aflevering gezien van season 2, CHRISMUKKAH !!! |

RTL Nederland heeft de uitzendrechten weten te bemachtigen van de spraakmakende Hitler-film 'Der Untergang'
De zender weet nog niet wanneer het de rolprent, die nu nog met veel succes in de Nederlandse bioscopen draait, op de buis kan brengen.
In het veelbesproken Duitse drama van Oliver Hirschbiegel zijn de laatste dagen van Adolf Hitler realistisch weergegeven, op basis van het dagboek van diens secretaresse Traudl Junge.
Hoofdrolspeler Bruno Ganz dwingt alom respect af door zijn vertolking van de rade- en redeloze dictator in zijn nadagen.
In Duitsland alleen al gingen in ��n maand tijd meer dan drie miljoen mensen naar de film, terwijl 'Der Untergang' momenteel ook in Nederland al meer dan 200.000 bezoekers heeft getrokken.
Op dinsdag 21 december is om 22.20 uur op RTL 5 alvast 'Making Of Der Untergang' te zien, een kijkje achter de schermen bij de totstandkoming van het drama. Naast interviews met hoofdrolspelers en producenten worden beelden vertoond vanaf de set.
Lol, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Vanochtend LOTR Return of the King extended edition gekocht, thuisgekomen natuurlijk opengemaakt, blijkt er ipv de appendices part 5 nog een Part Two van de film in te zitten. Schijnt een produktie fout te zijn geweest waardoor in een aantal kopie�n twee dezelfde DVDtjes zijn terechtgekomen. Morgen maar weer ff ruilen 
| Originally posted by Yarnie Verder kijk ik net als timeport theOC, net de kerst aflevering gezien van season 2, CHRISMUKKAH !!! |
| Originally posted by TimeportE das toch gewoon season 1! in amerika zijn ze namelijk pas net weer begonnen en zijn ze nog in de zomer! |
indrukwekkende film is "Der Untergang"
| Originally posted by TimeportE das toch gewoon season 1! in amerika zijn ze namelijk pas net weer begonnen en zijn ze nog in de zomer! |
je had natuurlijk gewoon gelijk, ik ben nu alles via bittorrent aan het downloaden bij gebrek aan beter! de chrismukkah aflevering was echt weer typisch oc, drama, humor, goede muziek!
btw eergister de slechtste film ooit gezien, grind! geniale slecht maar ik heb zeker wel gemaakt, hehe ..
| Originally posted by AversusZ indrukwekkende film is "Der Untergang" |

| Originally posted by New Wave Ik probeer die film nu al 4 weken binne te trekken maar schiet maar niet op |
| Originally posted by Cosmic probeer eens nieuwsgroepen... Gister naar The Forgotten geweest. Ik vond het gegeven wel leuk (moeder heeft verdriet om verloren zoon, maar de omgeving zegt dat ze dat allemaal heeft ingebeeld en nooit een zoon heeft gehad), maar het plot was ronduit tegenvallend. Ofwel voor het eerste deel een 7 en voor de totale film net een 6, vanwege 3 echte 'schrikmomenten'. |
| Originally posted by Cosmic probeer eens nieuwsgroepen... |
Heb van de week DVD-box van de Muppet Show gekocht, 12 afleveringen op 3 dvd's helemaal top 
Maar 15 euri bij de frs
Finding Neverland.... ROX!