TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Mhonolink - Further Funkshunz 1-4 (Mhonday Music)
Heerlijke plaat! Stond al voor 2 maanden terug gepland als ik me niet vergis, maar nu eindelijk uit, zat er een beetje op te wachten. De vier tracks doen niet echt voor mekaar onder vind ik. Lekkere funky techno
quote: |
Originally posted by Hitman Laatste uur back2back met alleen eigen producties ![]() komen dus ![]() |
Originally posted by emre Decomposed Subsonic - Atlantic View ![]() |
Originally posted by basvh bron? organiseer jij dat feest? |
David West - Painted Skies, best lekker plaatje voor begin van de avond!
Ghost World - Dans le Modele
Deze komt denk ik nog eventjes knetterhard mijn Top 10 voor dit jaar binnen stormen:
David Roiseux - Demented (Cari Lekebusch remix) [INNOVEZ 004]
Sampletje hier
Had het origineel al liggen, maar deze is zoveel vetter.. Vrijdag maar eens opduiken in Eindhoven (hopelijk).
Nu ff snel!!!!!
Kasey Taylor & Chris Meehan - Biotics (Mix 2)
volgens mij
Ik weet de namen niet, maar in de set John Digweed - Live @ Bedrock's 6th birthday @ Heaven (11-6-04) zitten een paar SUPERTRACKS die ook mijn top 10 binnen komen vliegen dit jaar. So de ju. Als iemand een tracklist heeft van die: graag!
Nog bedankt Emre
Originally posted by SnuggLe Nog bedankt Emre ![]() |
Originally posted by tijs08 ![]() |
Originally posted by magrec Nu ff snel!!!!! Kasey Taylor & Chris Meehan - Biotics (Mix 2) volgens mij ![]() |
Deze is alleen voor de mensen die een goeie club/groove tune kunnen waarderen Echt zomers
Full Intention Ft. Xavier - It Hurts me So
Wordt ook veel op id&t radio gedraait nu.....
Aantal nieuwe tunes:
Varian Feat Tyrah Morena - No Way Out (Lightscape Remix)
Punkrok - Sweet Child
Santiago Nino - Xtc
allemaal erg lekker!
Joel Mull - Emico
Originally posted by magrec Nope het was: guy_gerber-stoppage_time__dave_gardner_and_sahar_z_haoman_17_mix.mp3 Zo hoort progressive te klinken ![]() |
Is ook niet de nieuwste plaat meer, maar ik vind 'm wel verschrikkelijk goed!
Mic Burns - See me Fall (Bart van Wissen Breaking the Fall Remix)
Wrecked Angle - Back To Babylon (Original Mix)
Slam - This House (Phil Kieran Remix)
Goed spul
Originally posted by magrec Joel Mull - Emico ![]() |
VA-Renaissance_The_Mix_Collection_1_(Remastered_10th_Anniversary_Edition)-PROPER-3CD-2004-xxx
Originally posted by SnuggLe VA-Renaissance_The_Mix_Collection_1_(Remastered_10th_Anniversary_Edition)-PROPER-3CD-2004-xxx ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Originally posted by emre Gewoon kopen want artwork + hoes in general = veeeeeeet !!!! (Thanx Tim81) |
KST & 7G - Requiem
uit de film Requiem for a Dream! geweldig gedaan!
Complete 'A Sort Of Homecomming' LP van Michael Burkat, echt waanzinnig goed en niet eens verschrikkelijk hard beuken
Vooral
- Word of the lord (erg rustig nummertje met vocaal.. leuk om mee te beginnen of te eindigen)
- Novelty (heerlijke drive door het hele nummer heen)
- Fighting Spirit (lekker tech-trance achtig nummer)
Red Baron - Vandenberg (Grayarea Remix)
errrg vette breaks weer van Grayarea!