TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2005
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by jofawe Men innan TE f�rra �ret s� var det ju utm�rkt att k�ra en raggardusch och fixa sig p� toaletten p� Stationen.. eller? Bra med boxarna d�r med f�ressten. |

Visst finns det biljetter kvar? klickar man p� ticketbox.nl s� st�r det vad jag kan se, ingenting om att dom skulle vara slut. N�gon som kan med s�kerhet s�ga att det finns biljetter kvar?
HEJSAN ALLA
ang�ende TE o g�ra sig iordning
visst �r det suver�nt att kunna vara fr�sch o s� n�r man ska p� ett event =) Sj�lv s� fick jag �ran att vara hos en trevlig person f�rra �ret p� TE han finns h�r
tack en eng�ng
F�rrra �ret p� SENSATION s� f�r jag vara evigt tacksam till JULLE o DJROB f�r deras g�stfrihet =) helt ov�rdeligt
I�r ska vi fixa ett hotellrum vi �r redan 8 pers
o jag �r medr�knad 
ANG�ENDE TE BILJETTER:
DE �r INTE SLUT Det finns kvar.
N�r det g�ller biljetter till sverige s� kommer det att vara l�st snart permanent
Snart s� �ppnar ID-T sin f�rs�ljning i Tyskland o d�r ifr�n ska man kunna k�pa biljetter till TE o framtida evenemang 
F�retaget som hj�lper till d�r heter Stageholding o finns i Hamburg
De ska dra ig�ng i Januari inl vad jag har h�rt men jag v�gar INTE svara p� om det st�mmer f�rhoppningsvis g�r det
Kom ih�g slogan ID-T Germany Tell them we are comming 
ID-T vad jag har fattat det som s� ska de b�rja s�lja sina egna biljetter helt o h�llet ....kanske n�gon kan bekr�fta det
S� mina v�nner jag hoppas jag har lungat er lite och jag hoppas alla kommer till festen vilken kv�ll det blir den h�r g�ngen kommer det att vara rekord med svenskar d�r nere TRO MIG 
fj�rde �ret i rad
bokade precis flygbiljett ner..
l�rda-tisda...
kanske syns
kommer bli ett j�la springande mellan de olika golven, ja s�ger d� det. 
Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by Glorie kanske syns |
Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by SWE_TRANCE tsssssss, att du v�gar!!! Klart att "vi syns"!!! |
Re: Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by Glorie jag menade inte till dig ! jag menade till resten |
Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by Glorie bokade precis flygbiljett ner.. l�rda-tisda... kanske syns kommer bli ett j�la springande mellan de olika golven, ja s�ger d� det. |
) finns att det �r samma flyg och d� l�r vi ses
Re: Re: Re: fj�rde �ret i rad
| Originally posted by Glorie jag menade inte till dig ! jag menade till resten |
What's with all the hate Glorie? 
Baaaah..g�r ju rykten om att det �r inst�llt? ;S
Ingen info uppe p� n�n officiell hemsida dock... riktigt kass humor om det h�r �r ett sk�mt 
EDIT: Det var inte sant som tur �r.. Humor fr�n holl�ndska sektionen h�r p� TA tydligen 
jo n�stan lika d�ligt sk�mt som n�r canadensaren skrev om festen som id-t skulle anordna i sverige...
Ig�r kostade flyg med basiqair tor 75,58 euro. Idag kostar dom tor 120.58 euro.
Fick bli SAS f�r 1200kr d� naturligtivs.
N�gon som har koll p� hur stora boxarna p� tagsationen i utrecht �r samt hur m�nga det �r, �r det risk att dom �r slut om man kommer sent osv.
BasiqAir hade ett speciellerbjudande mellan Tisdag (11) och S�ndag (16), bara 75 euro.
Vanliga priset �r 96 euro, men f�r att du f�rs�kte boka i mindre �n en m�nad innan flygdatumet (som �r 12 februari) fick du dyraste priset som �r �120.
| Originally posted by ScuL BasiqAir hade ett speciellerbjudande mellan Tisdag (11) och S�ndag (16), bara 75 euro. Vanliga priset �r 96 euro, men f�r att du f�rs�kte boka i mindre �n en m�nad innan flygdatumet (som �r 12 februari) fick du dyraste priset som �r �120. |
Du kan fortfarande spara lite pengar och dra p� In Qontrol bussresan.
Den kommer att kosta 1600:- inklusive biljett till festen.
| Originally posted by ScuL Du kan fortfarande spara lite pengar och dra p� In Qontrol bussresan. Den kommer att kosta 1600:- inklusive biljett till festen. |
| Originally posted by Try jo n�stan lika d�ligt sk�mt som n�r canadensaren skrev om festen som id-t skulle anordna i sverige... |
Originally posted by St_Andrew ni svenskar har ingen humor |
Originally posted by St_Andrew ni svenskar har ingen humor |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det �r pengar jag bara kan dr�mma om... har jag ber�ttat att jag haft inbrott i bilen igen... kul liv. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det �r pengar jag bara kan dr�mma om... har jag ber�ttat att jag haft inbrott i bilen igen... kul liv. |
| Originally posted by ScuL synd du b�rjar bli lite ghetto i v�sby du! |
| Originally posted by SWE_TRANCE OT: hehe, har inte v�sby alltid varit ett ghetto? |
| Originally posted by reveal Vad f�rvarar du i din bil eftersom du har inbrott hela tiden? D�r l�r ju inte finnas n�t att sno liksom... Fy fan f�r folk som inte kan skilja p� mitt och ditt |