TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Track of the year
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto 3� thrillseekers en tranquility base genomen (kwou geen enkele kiezen) Ze nemen trouwens weer een loopje met hun eigen reglement. Alle mixen gelden voor hetzelfde nummer en hier staat bij de thrillseekers dat het de ferry mix is. |
A: whiteroom, In silence (Txitxarro Remix)
B: Voller sterne (original mix), Escape
C: Sahara, The world doesn't know
D: Killa, Yimanya
A : In Silence en Alba
B : No One On Earth en Jump The Next Train
C : The World Doesn't Know en Sahara
D : Satellite en Killa
1: White Room - In Silence
2: Escape - Voller sterne
3: The world doesn't know - Syneastheasia
4: Killa - Yimanya
| Originally posted by djcresto 2� no one earth en escape (jump the next train vind ik een zwakke plaat, de doe vocals weg en je hebt niets meer dan een average track) |
Al de beste uplifting tracks imo zijn er allemaal uit h� zeg; waar gaat dat naartoe?
| Originally posted by Belgian Bonzai Al de beste uplifting tracks imo zijn er allemaal uit h� zeg; waar gaat dat naartoe? |
| Originally posted by Jasperovitsj 1: White Room - In Silence 2: Escape - Voller sterne 3: The world doesn't know - Syneastheasia 4: Killa - Yimanya |

Men top 100 meest gespeelde plaatjes voor 2004 vind je hier.
ik heb niet gestemd in poll A & B, vind geen enkel van die liedjes sterk genoeg om n stem te verdienen
heb dan toch maar n stem uitgebracht in de andere 2 polls
C: Tilt (door de ozgur can remix) & Thrillseekers (vind de corsten remix toch wel geslaagd)
D: Ridgewalkers & Killa steken er voor mij ver boven uit, ik weet echt niet wat iedereen zo goed vindt aan Yimanya
| Originally posted by dj Zevan ik heb niet gestemd in poll A & B, vind geen enkel van die liedjes sterk genoeg om n stem te verdienen heb dan toch maar n stem uitgebracht in de andere 2 polls C: Tilt (door de ozgur can remix) & Thrillseekers (vind de corsten remix toch wel geslaagd) D: Ridgewalkers & Killa steken er voor mij ver boven uit, ik weet echt niet wat iedereen zo goed vindt aan Yimanya |
Armin Vs MIKE Pres Electric Movement - Pound
Top 10 van dit jaar !
Ongelooflijk sterk nummer !
Sffs partyyyyyyyy
nye woot 
Filterheadz - Yimanya
Boss@Nova - Stonecold (Afterburn Remix)
Haak - Frenzy
George Hales - Autumn Falls
steken er voor mij uit.
| Originally posted by Boockey Men top 100 meest gespeelde plaatjes voor 2004 vind je hier. |
De grote finale is begonnen en voorlopig is In Silence aant winnen. Wie had dat gedacht? 
^ Ik ni in ieder geval! Niet dat ik er niet blij om ben, lieve In Silence dan de White Room of het walgelijk overhypte Find...
tjah, ik ook niet.
maar het is nog vroeg.. voor mij is het nog steeds No One on Earth
ahh toch nog volk die die Find ni goe vindt...
kheb maar voor 'no one on earth' gestemd, normaal zou ik whiteroom hebben gekozen, morjah..
| Originally posted by CygnusX De grote finale is begonnen en voorlopig is In Silence aant winnen. Wie had dat gedacht? |

ik heb op tilt gestemd, vanwege de ozgur can main mix
Tegenvallende eindronde, heb op nog niks gestemd 
Kheb ook maar voor Tilt gekozen, de enige plaat die wat aansluit bij mijn smaak...
Ik heb op Find gestemd. Zeggen wat ge wilt, maar de Andy Moor Remix is een ZALIGE plaat IMO 
Wel enorm spijtig dat Killa er niet tussen staat
Die had ik graag zien winnen.
Mogen winnen van mij:
Find
Whiteroom
Eventueel Tilt
Maar het ziet er nu al naar uit dat In Silence gaat winnen
Vreemd... en totaal onverwacht
Op zich is het wel geen slechte plaat, maar toch niet voor Track Of The Year 
| Originally posted by Real Maar het ziet er nu al naar uit dat In Silence gaat winnen |
| Originally posted by Real Vreemd... en totaal onverwacht Op zich is het wel geen slechte plaat, maar toch niet voor Track Of The Year |