TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »
^is dat die, die ge ook in de winkel kunt kopen?
=

Nope, het is een DVD met langs de ene voorkant de amsterdam arena in het wit, met witte achtergrond, en de andere voorkant idem ditto maar dan ih zwart.
Ja er zijn twee voorkanten aan ...
| quote: |
| Originally posted by TOR de website gaat online op 1 januari, mss krijgen we dan al een paar namen. het zou me eerlijk gezegd verwonderen mochten we de volledige line-up dan al kennen. |
^ Damn, Marcel Woods

en dan nu nog
cor fijneman
REGI
en Wout

![]()
De balans is toch nog altijd 2 - 1 in het voordeel van de goeie DJ's! 
Marcel_Woods_-_Trance_Energy_2004_31-01-2004
Nog altijd ��n van beste sets ooit !!
Dus das al goed als diene komt 
Marcel Woods bweikes
ik vond em de eerste keer op AIB anders wel niet slecht.
kweet nu wel nie hoe dat nu is ze.
Marcel Woods past meer op een black-editie , denk ik
. Als ze het in die richting zoeken kiezen ze beter voor een Marco V ,Tillman Uhrmacher of Kai Tracid. Hoewel die laatste al op het feest van Cherrymoon in het sportpaleis aanwezig zal zijn.
^och komt de kai naar ons landje... mmm stevig feesje dus
Yep voor Kai wil ik wel een Cherryfeestje ondergaan 
^hoe lief... zout ge dat echt voor mij willen doen? 
Die was echt ni gepland 
Misschien komt PVD wel 

| Originally posted by FredNova Misschien komt PVD wel ![]() |

| Originally posted by djcresto fred weet weer meer ![]() met pvd ben ik er veel kans bij |
| Originally posted by FredNova ik weet juist niks meer dan u hoor! |
Misschien komt Tiesto ook wel

| Originally posted by Jasperovitsj Misschien komt Tiesto ook wel |
| Originally posted by Buoyant Als hij beloofde om te draaien zoals in de Ethiashal, GRAAAAAAAAAAAAAG bitteeuuuuh |
letten ze daar serieus op , op die witte kledij?Uiteindelijk ga ik toch te lui zijn ver nog achter een witte broek te zoeken 
| Originally posted by JM007 letten ze daar serieus op , op die witte kledij?Uiteindelijk ga ik toch te lui zijn ver nog achter een witte broek te zoeken |

Ik geef ook wel geen 50 euro of zelfs meer voor een broek die ik nooit meer zal aandoen, mss kan ik een jeansbroek laten weken in bleekwater, das nu toch in de mode, gewoon beetje feller dan.
ga met u broek naar de kapper en laat ze blonderen.
anyways Ik heb de commercial op vt4 gezien. twas wel verleidelijk moet ik zeggen