TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »


Posted by New Wave on Dec-27-2004 23:34:

Vandaag zijn pas alle bussen gelicht die vol zaten vanaf zaterdag.
Aangezien de drukte kanhet nog 3 dagen duren. misschienheb je pech en komt het pas na nieuwjaar aan Dat is trouwens ook precies d e tijd dat ik me karten ga versturen


Posted by Phat B on Dec-28-2004 12:47:

quote:
Originally posted by New Wave
Dat is trouwens ook precies d e tijd dat ik me karten ga versturen


ben je er iig zeker van dat ie op tijd is... voor volgend jaar


Posted by New Wave on Dec-28-2004 13:51:

quote:
Originally posted by Phat B
ben je er iig zeker van dat ie op tijd is... voor volgend jaar


Inderdaad


Posted by jp on Dec-28-2004 17:03:



Hoeveel postzegels moet daar nou ongeveer op?


Posted by eieregooie on Dec-29-2004 02:15:

dat ligt eraan wat t weegt he?


Posted by jp on Dec-29-2004 15:33:

150 Kg ongeveer


Posted by Cosmic on Dec-29-2004 18:14:

Kreeg vanmiddag een smsje. Ze had het niet verwacht, schrok zelfs en nou krijg ik een kaart terug. Mn voorgevoel voorspelt niet veel goeds....





Posted by BaRTeZ on Dec-29-2004 18:18:

quote:
Originally posted by Cosmic
Kreeg vanmiddag een smsje. Ze had het niet verwacht, schrok zelfs en nou krijg ik een kaart terug. Mn voorgevoel voorspelt niet veel goeds....






waarom zou ze zoveel moeite doen (kaart kopen, postzegels halen, ding op de bus doen) om slecht nieuws over te brengen?


Posted by jp on Dec-29-2004 18:19:

Blijf positief

Als ze niks wil dan had ze dit gelijk in een sms kunnen zetten, dus blijf positief. Aan de andere kant is een kaart wel een beleefde manier om je te laten weten 'dat je wel leuk bent enz enz maar het is niet wederzijds enz vrienden blijven enz enz'

Gewoon afwachten dus...


Posted by Cosmic on Dec-29-2004 19:35:

Twas idd de beleefde manier van jp.........


Dit was het dan. Jullie worden bedankt voor het medeleven in deze toch wel aparte ervaring...

ervaring rijker, illusie armer


Posted by Matthijs on Dec-29-2004 19:45:

Kut voor je, hoop dat de vriendschap met haar broer er niet onder zal lijden in ieder geval!


Posted by jp on Dec-29-2004 19:47:

Over een tijdje kun je erom lachen. Dat klinkt misschien wat cru maar zo is het wel. We maken dit allemaal wel een keertje mee.

School/feest/werk zijn de beste plaatsen om leuke meiden te ontmoeten. Vooral niet op zoek gaan maar de natuur z'n werk laten doen


Posted by Cosmic on Dec-29-2004 21:02:

quote:
Originally posted by matthijs
Kut voor je, hoop dat de vriendschap met haar broer er niet onder zal lijden in ieder geval!


nee, dat staat buiten kijf.


quote:
Originally posted by jp
Over een tijdje kun je erom lachen. Dat klinkt misschien wat cru maar zo is het wel. We maken dit allemaal wel een keertje mee.

School/feest/werk zijn de beste plaatsen om leuke meiden te ontmoeten. Vooral niet op zoek gaan maar de natuur z'n werk laten doen



Heb je opzich gelijk in. Khad t begin dit jaar ook al een keer meegemaakt...(met iemand anders natuurlijk). 2004 was niet het jaar van de liefde voor mij....

Op zoek doe ik niet, het moet op je pad komen idd. Dat was nu ook het geval.


Posted by eieregooie on Dec-29-2004 21:43:

Helaas pindakaas


Posted by Tom Lont on Dec-29-2004 22:05:

Jammer, maar je hebt het iig geprobeerd De volgende keer bij een ander je er niet van laten weerhouden om het weer te doen, kan dan zomaar positief uitvallen.


Posted by djxtension on Dec-29-2004 22:33:

Weer een ervaring rijker, moet je maar denken...

Wel kut voor je trouwens.


Posted by HBtje on Dec-29-2004 23:55:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dan kan ik 2 dingen zeggen:

- hoeveel had je betaald?
- Ik wil het niet eens weten want ik krijg er 'visions' bij! Bah!


kerel ga huilen ofzo





Posted by New Wave on Dec-30-2004 00:00:

Dit is (achteraf makkelijk gezegt) de rede waarom ik nooit brieven/kaartje stuur.
De onzekerheid is echt zeer kut...
Face to face is moeilijk maar je hebt wel direct resultaat.
Als ze je 100% wilt dan had ze je gebeld en had je al een afspraak gehad. Een kaartje posten duurt te lang om in een reactie te zeggen dat ze je ook leuk vind. Ga van het ergste uit. Maar misschien valt het mee.


Posted by MaGiK54 on Dec-30-2004 16:51:

Too bad....maar je weet nu wel waaraan je toe bent en dat kan ondanks het kut is in dit geval best opluchten.


Posted by Remy D on Dec-30-2004 17:32:

Cosmic het is klote voor je..

Ken de ELLEN-de sinds vanmiddag


Posted by Jappio on Dec-30-2004 18:35:

quote:
Originally posted by Remy D
Cosmic het is klote voor je..

Ken de ELLEN-de sinds vanmiddag


hmm zullen we maar een zielig-zijn / vrijgezelle threadje openen?

Mijn zwangere relatie is sinds vandaag ook een abortus geworden

Morgen maar weer ff ouderwets achter de vrouwen aan gaan om zo even alle frustraties kwijt te raken


Posted by Remy D on Dec-30-2004 18:37:

quote:
Originally posted by Jappio
hmm zullen we maar een zielig-zijn / vrijgezelle threadje openen?

Mijn zwangere relatie is sinds vandaag ook een abortus geworden

Morgen maar weer ff ouderwets achter de vrouwen aan gaan om zo even alle frustraties kwijt te raken


en op Innercity zag het er nog zo goed voor ons uit... We hadden iedergeval wel een leuke tijd daar. Volgende keer weer.


Posted by New Wave on Dec-30-2004 18:38:

quote:
Originally posted by Jappio
hmm zullen we maar een zielig-zijn / vrijgezelle threadje openen?

Mijn zwangere relatie is sinds vandaag ook een abortus geworden

Morgen maar weer ff ouderwets achter de vrouwen aan gaan om zo even alle frustraties kwijt te raken


Is je zusje inmiddels al 18+?


Posted by basvh on Dec-30-2004 18:38:

Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken:

Ik zie je meer als vriend
Ik wil vrienden blijven
Je kan me altijd bellen
etc
etc

en jij zit daar maar met een blik van


Posted by Remy D on Dec-30-2004 18:40:

quote:
Originally posted by New Wave
Is je zusje inmiddels al 18+?


Maar ze zus is al vergeven aan mij.. he Jasper


Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.