TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
Vandaag zijn pas alle bussen gelicht die vol zaten vanaf zaterdag.
Aangezien de drukte kanhet nog 3 dagen duren. misschienheb je pech en komt het pas na nieuwjaar aan
Dat is trouwens ook precies d e tijd dat ik me karten ga versturen 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Dat is trouwens ook precies d e tijd dat ik me karten ga versturen |
| quote: |
| Originally posted by Phat B ben je er iig zeker van dat ie op tijd is... voor volgend jaar |
Hoeveel postzegels moet daar nou ongeveer op?
dat ligt eraan wat t weegt he? 
150 Kg ongeveer
Kreeg vanmiddag een smsje. Ze had het niet verwacht, schrok zelfs en nou krijg ik een kaart terug. Mn voorgevoel voorspelt niet veel goeds....
![]()
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Kreeg vanmiddag een smsje. Ze had het niet verwacht, schrok zelfs en nou krijg ik een kaart terug. Mn voorgevoel voorspelt niet veel goeds.... |
Blijf positief 
Als ze niks wil dan had ze dit gelijk in een sms kunnen zetten, dus blijf positief. Aan de andere kant is een kaart wel een beleefde manier om je te laten weten 'dat je wel leuk bent enz enz maar het is niet wederzijds enz vrienden blijven enz enz'
Gewoon afwachten dus...
Twas idd de beleefde manier van jp.........
Dit was het dan. Jullie worden bedankt voor het medeleven in deze toch wel aparte ervaring...
ervaring rijker, illusie armer
Kut voor je, hoop dat de vriendschap met haar broer er niet onder zal lijden in ieder geval!
Over een tijdje kun je erom lachen. Dat klinkt misschien wat cru maar zo is het wel. We maken dit allemaal wel een keertje mee.
School/feest/werk zijn de beste plaatsen om leuke meiden te ontmoeten. Vooral niet op zoek gaan maar de natuur z'n werk laten doen 
| quote: |
| Originally posted by matthijs Kut voor je, hoop dat de vriendschap met haar broer er niet onder zal lijden in ieder geval! |
| quote: |
| Originally posted by jp Over een tijdje kun je erom lachen. Dat klinkt misschien wat cru maar zo is het wel. We maken dit allemaal wel een keertje mee. School/feest/werk zijn de beste plaatsen om leuke meiden te ontmoeten. Vooral niet op zoek gaan maar de natuur z'n werk laten doen |
Helaas pindakaas 
Jammer, maar je hebt het iig geprobeerd
De volgende keer bij een ander je er niet van laten weerhouden om het weer te doen, kan dan zomaar positief uitvallen.
Weer een ervaring rijker, moet je maar denken...
Wel kut voor je trouwens. 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dan kan ik 2 dingen zeggen: - hoeveel had je betaald? - Ik wil het niet eens weten want ik krijg er 'visions' bij! Bah! |
Dit is (achteraf makkelijk gezegt) de rede waarom ik nooit brieven/kaartje stuur.
De onzekerheid is echt zeer kut...
Face to face is moeilijk maar je hebt wel direct resultaat.
Als ze je 100% wilt dan had ze je gebeld en had je al een afspraak gehad. Een kaartje posten duurt te lang om in een reactie te zeggen dat ze je ook leuk vind. Ga van het ergste uit. Maar misschien valt het mee. 
Too bad....maar je weet nu wel waaraan je toe bent en dat kan ondanks het kut is in dit geval best opluchten.
Cosmic het is klote voor je..
Ken de ELLEN-de sinds vanmiddag
| quote: |
| Originally posted by Remy D Cosmic het is klote voor je.. Ken de ELLEN-de sinds vanmiddag |

| quote: |
| Originally posted by Jappio hmm zullen we maar een zielig-zijn / vrijgezelle threadje openen? Mijn zwangere relatie is sinds vandaag ook een abortus geworden ![]() Morgen maar weer ff ouderwets achter de vrouwen aan gaan om zo even alle frustraties kwijt te raken |
Volgende keer weer.
| quote: |
| Originally posted by Jappio hmm zullen we maar een zielig-zijn / vrijgezelle threadje openen? Mijn zwangere relatie is sinds vandaag ook een abortus geworden ![]() Morgen maar weer ff ouderwets achter de vrouwen aan gaan om zo even alle frustraties kwijt te raken |
Waarom vallen vrouwen altijd zo in cliches als ze het uitmaken:
Ik zie je meer als vriend
Ik wil vrienden blijven
Je kan me altijd bellen
etc
etc
en jij zit daar maar met een blik van

| quote: |
| Originally posted by New Wave Is je zusje inmiddels al 18+? |
he Jasper
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.