TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Stom nieuws
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Xilver on Feb-27-2006 07:55:

quote:
Originally posted by Crebilis
Probeer vooral niet aan die huwelijksnacht te denken

...
Thanks for the mental picture

Posted by Tiger777 on Feb-27-2006 09:19:

quote:
Originally posted by Zehra
WTF?!

indeed

Posted by Lady_LizzY on Feb-27-2006 09:43:

quote:
Soedanees moet huwen met geit waarmee hij werd betrapt

Een Soedanese man is ertoe gedwongen een geit tot "vrouw" te nemen nadat hij was betrapt op het hebben van seks met het dier, zo heeft de BBC vrijdag op gezag van de krant Juba Post gemeld.

Een zekere Alifi in de noordelijke Nijlstaat vertelde de krant dat hij op 13 februari omstreeks middernacht een fel geluid hoorde en onmiddellijk naar buiten spurtte. Daar vond hij een zekere mijnheer Tombe bij en met de geit van Alifi.

Wat doe je daar?
"Toen ik hem (Tombe) vroeg "wat doe je daar", viel hij van het achterste van de geit af. Ik pakte hem en bond hem vast", vertelde Alifi de krant. De eigenaar van de dier riep toen de raad van ouderen bijeen om zich over de zaak te beraden.

"Ze (de ouderen) zeiden dat ik hem niet naar de politie moest brengen, maar hem eerder een bruidsschat moest laten betalen omdat hij de geit als zijn vrouw had gebruikt", voegde Alifi er aan toe. Die bruidsschat bedroeg 15.000 Soedanese dinar of vijftig dollar.

Alifi en de raad van ouderen gaven vervolgens de geit aan Tombe. "Voorzover ik weet zijn ze nog altijd samen", zei Alifi laconiek nog.

Het houdt precies niet op

Posted by Xilver on Feb-27-2006 11:05:

Gatver gasten, hoe sick in the mind moet ge zijn om op een beest te kruipen

Posted by Push2005 on Feb-27-2006 11:37:

quote:
Originally posted by Xilver
Gatver gasten, hoe sick in the mind moet ge zijn om op een beest te kruipen

Hahaha, zeg da wel ja

Zo goor eigenlijk...

Posted by Antony on Feb-27-2006 15:19:

bestaat der ni zo'n lieke van?
vroeger veel op topradio ghoort bij Het land van hoogland.

Posted by Tiger777 on Feb-27-2006 17:09:

quote:
Originally posted by Antony
bestaat der ni zo'n lieke van?
vroeger veel op topradio ghoort bij Het land van hoogland.

"Het schapenneukerslied" "want wij gaan schaapen neuuuken schaaapen neuken, schaaapen neuken is fijn" en zo lalt men door

Posted by Push2005 on Feb-27-2006 17:19:

quote:
Originally posted by Tiger777
"Het schapenneukerslied" "want wij gaan schaapen neuuuken schaaapen neuken, schaaapen neuken is fijn" en zo lalt men door

Da's van Pietje Potent ofzoiets
Maar "De Dikke Lul Band" heeft er ook een paar

Posted by djcresto on Feb-27-2006 17:39:

quote:
Originally posted by Push2005
Da's van Pietje Potent ofzoiets
Maar "De Dikke Lul Band" heeft er ook een paar

hilarisch om de blikken te zien als ge die in een cafe met nietsvermoedende klanten opzet

Posted by Antony on Feb-27-2006 18:49:

kweet datter iet inkwam van de achterpoten in u laarzen steken ofzoiet

Posted by Sh!fty on Feb-27-2006 19:37:

quote:
Originally posted by Tiger777

is da nie van hans teeuwen?

Posted by Nabistai on Feb-27-2006 20:14:

quote:
Originally posted by Sh!fty
is da nie van hans teeuwen?

Ome Henk, maar Hans Teeuwen heeft dat idd ook gebruikt.

Anyway, schapen neuken is zooooooo 2003

Posted by Antony on Feb-27-2006 20:29:

isser dan een 2006-beest ook?

Posted by Bunz on Feb-27-2006 20:34:

quote:
Originally posted by Antony
isser dan een 2006-beest ook?

kiekens met vogelgriep

op eigen risico

Posted by Antony on Feb-27-2006 20:44:

sry, dit moest toch effe...

Posted by Tiger777 on Mar-10-2006 16:16:

Mechelse boer heeft kalf met twee koppen

Bij veeboer Ludo Slachmuylder uit Hombeek bij Mechelen heeft zijn koe Wouke van de Grenshoeve een levend kalf met twee koppen ter wereld gebracht. Dat is volgens de bijgeroepen veeartsen van de Gentse Universiteit een zeldzaamheid.
Omdat het dier door de afwijkingen weinig kans op overleven maakt, zal het worden afgemaakt, aldus assistent Pieter Cornille.

Extreem degoutant. Het beestje(beestjes?) werd met een open rug van mechelen naar merelbeke gereden, in een kruiwagen gestoempt en op ne kouwe vloer te kijken gesteld terwijl cornille der met naalden in aan het prikken was 'om te zien welke van de 2 koppen pijn voelden'. Tot zijn grote verbazing: ALLEBEI Het beest werd na anderhalf uur creperen afgemaakt

Posted by Antony on Mar-27-2006 14:22:

quote:
Testrit met Ferrari eindigt bij lantaarnpaal
Een Duitse man die een Ferrari 360 Modena meenam voor een testrit, botste tegen een lantaarnpaal toen hij indruk probeerde te maken op een vrouw.

Posted by speentje on Mar-27-2006 14:26:

was 't schapenneukerslied niet van Theo Maassen?

Posted by Antony on Mar-27-2006 14:27:

quote:
De arend Lucy die net verkocht was, heeft de 3�0 kilometer die haar van haar vorige eigenaar scheidden, teruggevlogen. Lucy is een drie jaar oude Aquila rapax of een roofvogelarend. Ze werd voor bijna 4500 euro verkocht door de valkenier Titus Wardle aan een andere vogelliefhebber. Vlak na de verhuis raakte Lucy vermist. Twee weken later dook ze op bij het huis van haar vorige eigenaar. "Ik vloog met mijn havik toen ik Lucy zag zitten op een muurtje. Ik kon mijn ogen niet geloven," vertelt Wardle.

De vlucht van Lucy is uitzonderlijk door de afstand die de roofvogel aflegde. "Op de dag dat ze besloot terug te vliegen was het heel erg winderig. Daardoor kon ze op een windstroom naar het noorden geraken. Maar de afstand die ze aflegde is zeer uitzonderlijk. Het verste dat ik ze heb weten vliegen was ongeveer 15 kilometer. En ik ben al meer dan twaalf jaar bezig met roofvogels," zegt de 21-jarige.

Wardle was zeer ontroerd dat Lucy naar hem terug en besloot dan ook om de vogel te houden. "Ze vindt het hier duidelijk leuk en is vastbesloten om te blijven. Ik was wel geschrokken toen ik haar vond, of moet ik zeggen: toen ze mij vond? Maar tegelijk vond ik het erg om haar te zien gaan, dus het is wel leuk dat zij er hetzelfde over dacht. Hoe zou ik haar dan terug kunnen afstaan?" De roofvogelfan heeft al het geld intussen teruggestort. (EdP)

vinnek eerder "leuk nieuws" makom ge komt wa tegen op hln.be

Posted by Tiger777 on Mar-27-2006 15:10:

quote:
Originally posted by speentje

Dikke lul band dacht ik

Posted by Tiger777 on Mar-27-2006 20:39:

quote:
Originally posted by Prins Filip de belgique
U moet ook weten dat we heel vaak op het terrein zijn in het binnenland, meer dan tweehonderd dagen per jaar, met allerhande soorten activiteiten die ons elke keer de kans geven persoonlijke contacten met de bevolking te hebben. Dat zijn soms ook heel diepmenselijke gesprekken en dat gebeurd soms in het zicht, maar veelal buiten het zicht van de camera's.''

Van vorig weekend maar bon, blijft belachelijk

Posted by Shadowkid on Mar-27-2006 21:23:

quote:
Britse leraren hebben genoeg van Axe-effect

Britse leraren zijn het 'Axe-effect' grondig beu. Door het gebruik van dit merk deodorant denken tienerjongens dat ze -zoals dat in de televisiespotjes wordt voorgesteld- onweerstaanbaar worden voor meisjes. De walm van deodorant is in sommige klassen dan ook niet meer te harden.
Soms is lesgeven alleen mogelijk nadat de ramen zijn geopend. Een woordvoerder van Unilever, die de deo's maakt, noemt de ontwikkeling op Britse scholen 'fascinerend'.

Het succes van de deo, die in Groot-Brittanni� Lynx heet, is vooral het gevolg van een reclame met Hollywoodster Ben Affleck die met een telapparaatje bijhoudt hoeveel vrouwen voor hem vallen.

Hij wordt vervolgens overtroffen door een slungelige tiener die de deo gebruikt en een veel hogere score heeft.

De voorzitter van de NUT, de Britse docentenvereniging, verklaarde dat de enorme lucht van deodorant in de klassen ook weleens schadelijk voor de gezondheid kan zijn. Maar hij voegde eraan toe dat 'een van de vreugdes van dit vak het meebeleven van hobby's van tieners' is.

mcu

Posted by Antony on Mar-28-2006 14:40:

^ is inderdaad wel leuk reclamespotje

Posted by Gladius on Mar-28-2006 15:51:

quote:
Originally posted by speentje

neen

Posted by Tiger777 on Mar-29-2006 19:58:

quote:

Man rijdt acht jaar rond met 21 kg cannabis onder auto

Een Franse autobestuurder was stomverbaasd toen hij na een botsing een berg cannabis onder zijn wagen zag liggen. In de garage ontdekte een mecanicien nog meer zakjes, die op verschillende plaatsen onder de carrosserie waren gekleefd. In totaal vond hij 21 kilogram cannabis.
Volgens de Franse politie hing de kundig verstopte buit al minstens acht jaar onder de auto. De huidige eigenaar kocht zijn tweedehandswagen in 1998 en rook nog nooit onraad. De gendarmerie trekt momenteel de vorige eigenaars van de auto na. Ze vermoeden dat de smokkelaar zijn voorraad niet vanonder de carrosserie kon halen omdat hij in de gevangenis zat.

Nu moest ik daar toch even om glimlachen

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »