TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by GrooveCollect. thanks Bram |
Thanks voor deze Nathan Fake set Tango! Klinkt super! 
| Originally posted by tango .....Check vooral het nummer 'coheed' echt fucking vet! |
Matt Coleridge presents Solution nu op Proton.
Echt TE vet! Echt heeeeeeeeeelemaal mijn ding.
Vette drive, beetje duister, super man!
Iemand meer info over die gast? 
Kijk es aan... ff een paar dagen Progressive-thread niet gecheckt en ik zie een paar heerlijke soundjes staan: Shiloh, Sasha, Nathan Fake 
Voor het geval er nog iemand is die 'm niet heeft is HIER de set van �zg�r Can @ GDJB 27-12-2004 te downloaden. Tracklist:
01 nathan fake - dinamo [traum]
02 andre kraml - safari (james holden remix) [crosstown rebels]
03 �zg�r can - the mingle king [cdr]
04 luke fair - digital [precinct]
05 ID-
06 steve angello - euro [size]
07 sebastian ingrosso - get it back [refune]
08 remy - scrambled (nathan fake remix) [additive]
09 �zg�r can - sleepless in stockholm [cdr]
die nathan fake set is echt weer grandioos. Hij blijft me gewoon verbazen met zijn producties. Wat ook leuk is om te horen is dat hij nu ook wel meer speelt met FX enzo tijdens zijn live act. in mazzo en panama was het nog iets statischer... zit echt veel vooruitgang in !
Wordt binnenkort inderdaad wel weer tijd voor een leuk Border Community feestje in Panama....
Holden en Fake 
| Originally posted by Matthijs Voor het geval er nog iemand is die 'm niet heeft is HIER de set van �zg�r Can @ GDJB 27-12-2004 te downloaden. Tracklist: 01 nathan fake - dinamo [traum] |
Download exclusive audio here! Starting in December dannyhowells.com is pleased to announce a new series of exclusive Danny Howells audio downloads for your listening pleasure. Each month we will be putting a new mp3 audio file on this page for you to download. For the month of January we've got something special to chase away the post Christmas blues. As part of his 24/7 tour, Danny played a special gig in Los Angeles at the "Monday Social" and we have the first part of this as a download, exclusive to this website. Part 2 will follow in February, so sit back, download and enjoy! To download right-click the link below and choose "save as...". :: Monday Social part 1 |
| Originally posted by SnuggLe http://www.dannyhowells.com/ |

| Originally posted by HiGH_NrG Wat een baggersnelheid... ![]() Wacht wel even tot het wat rustiger is... |
| Originally posted by magrec Vette plaat maarre in dat setje van nathan fake die tango poste daar begint nathan ook met dinamo alleen das een totaal andere plaat... Dus welke plaat is nu dinamo en hoe heet die andere plaat dan |
dat was idd geen dinamo. dat andere nummer heeft volgens mij nog geen titel. hij draaide die ook oa in panama
| Originally posted by joesterizor dat was idd geen dinamo. dat andere nummer heeft volgens mij nog geen titel. hij draaide die ook oa in panama |
| 28-1 Full Spectrum Nathan Fake live (Border Comunnity, UK) Benno Blome (Sender, D) Nuno dos Santos Adriaan Veldhuizen Ekko 7 euro www.fullspectrum.nl |
Op www.protonradio.com is de featured artist set van Bart van Wissen te downloaden. FF registreren en dan kan je m binnentrekken
Heerlijke set!
| Originally posted by ChooChoo Op www.protonradio.com is de featured artist set van Bart van Wissen te downloaden. FF registreren en dan kan je m binnentrekken Heerlijke set! |

ja heerlijke nieuwe tracks van hemzelf idd!
En ik heb t volgens mij al gezegd, maar Roel H - Designate vind ik een van de beste platen van de set!
| Originally posted by ChooChoo Op www.protonradio.com is de featured artist set van Bart van Wissen te downloaden. FF registreren en dan kan je m binnentrekken Heerlijke set! |
ik vind Bart toch net iets te sloom/funky/tribal8ig...
lekkere set daar niet van, maar niet mijn ding.
paar uitschieters die ik wel heel vet vind:
Mike Monday - Housequake (Kenny Shifter Mix)
Roel H - Designate
Bart Van Wissen - Electric (Madoka Remix)
Monkz - Goggles (aka smile MDK remix
)
ik zal het aan roel doorgeven dat jullie zijn track wel diggen 
| Originally posted by mahwang u was vast al wel op de hoogte van het volgende feestje? |
100 % zeker aanwezig!
| Originally posted by joesterizor ik zal het aan roel doorgeven dat jullie zijn track wel diggen |
De platen die ik tot nu toe van m gehoord heb zijn erg lekker! Zijn release op Private Reality gaat zeker een van mn aankopen worden
| Originally posted by ChooChoo Doe maar! De platen die ik tot nu toe van m gehoord heb zijn erg lekker! Zijn release op Private Reality gaat zeker een van mn aankopen worden |
Er stond op http://www.filterheadz.com/promomixdec04/ een promomix van de Filterheadz.
Tracklist:
01. Rene Amesz - Come On
02. Ingrosso & Dahlback - We Got The Music
03. Underground Movement - Shake
04. Sinesweeper - Unknown
05. Ingrosso & Dahlback - Lick My Deck
06. kobbe vs nitro - america (Kelly D 2004 Mix)
07. Prawler - Frisco
08. Rene Amesz - Sticky Hands
09. Chable & Bonnici - Ride (King Unique vs Filterheadz Mix)
10. Kobbe - Unknown
Zitten een paar heerlijke nummertjes tussen. Meer richting techno af en toe, maar is heeeeeeeerlijk. Setje heb ik nog niet helemaal, maar wel een paar cuts.
Sndh, schiet op 
| Originally posted by SnuggLe Er stond op http://www.filterheadz.com/promomixdec04/ een promomix van de Filterheadz. Tracklist: 01. Rene Amesz - Come On 02. Ingrosso & Dahlback - We Got The Music 03. Underground Movement - Shake 04. Sinesweeper - Unknown 05. Ingrosso & Dahlback - Lick My Deck 06. kobbe vs nitro - america (Kelly D 2004 Mix) 07. Prawler - Frisco 08. Rene Amesz - Sticky Hands 09. Chable & Bonnici - Ride (King Unique vs Filterheadz Mix) 10. Kobbe - Unknown Zitten een paar heerlijke nummertjes tussen. Meer richting techno af en toe, maar is heeeeeeeerlijk. Setje heb ik nog niet helemaal, maar wel een paar cuts. Sndh, schiet op |