TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Ah!
Irritatie van de dag: een valling!
| quote: |
| Originally posted by Real Irritatie van de dag: een valling! |
't Is echt ongelofelijk. Ik erger mij aan zowat alles en iedereen de laatste tijd.
Ook:
- Mika
- Hadise
- Sandrine
- Brahim
- Gui Polspoel
- enz ...
| Originally posted by Real 't Is echt ongelofelijk. Ik erger mij aan zowat alles en iedereen de laatste tijd. Ook: - Mika - Hadise - Sandrine - Brahim - Gui Polspoel - enz ... |
Massamisconcepties
| Originally posted by Real - Hadise |
ouders die niet ingrijpen wanneer diens 4 kinderen tussen 1 en 6 jaar lawaai maken (+100dB) aan het tafelke naast u in de frituur
en als ik bedoel schreeuwen, dan bedoel ik SCHREEUWEN 
Amy MacDonald - This Is The Life
ooooooh, wat haat ik dit nummer zeg. Gewoonweg ENORM irritant ROTnummer ... en dan draaien ze dat ook nog kweet nie hoe vaak op de radio 
Is toch een leuk liedje? 
Mijn GPS.
En dan vooral op de Ring 
Alle trance classics die stuk voor stuk horen verkracht worden door de 12-in-a-row pluck trance2k8 �la underworld - born slippy, fragma - toca me, chicane - saltwater en nu zelfs Delirium - Silence... Mateloze irritatie...
Verder:
-Belle Perez: wanna-be latino muziek met een stem van een 12 jarig kind is a no-go.
-Mensen die het nodig vinden om met hun 1 nanowattspeaker van hun gsm op max volume rond te lopen op straat
-Gedubde reclames voor kuisproducten 
| Originally posted by DeZmA -Gedubde reclames voor kuisproducten |
Kvind die Belle Perez anders wel een stuk
![]()
| Originally posted by DeZmA Alle trance classics die stuk voor stuk horen verkracht worden door de 12-in-a-row pluck trance2k8 �la underworld - born slippy, fragma - toca me, chicane - saltwater en nu zelfs Delirium - Silence... Mateloze irritatie... Verder: -Belle Perez: wanna-be latino muziek met een stem van een 12 jarig kind is a no-go. -Mensen die het nodig vinden om met hun 1 nanowattspeaker van hun gsm op max volume rond te lopen op straat -Gedubde reclames voor kuisproducten |
Kid Rock - All Summer Long
Katy Perry - I Kissed A Girl
Sara Bareilles - Love Song
Rihanna - Take A Bow
En er zijn nog zo enkele gedrochten. Ze doen me ��n voor ��n kokhalzen. Wat is popmuziek toch rampzalig slecht tegenwoordig.
| Originally posted by Real Katy Perry - I Kissed A Girl Sara Bareilles - Love Song |
| Originally posted by Real Katy Perry - I Kissed A Girl |
Deze maand werk ik terug in de GB in berchem. Om de vijf botten deze prachtige reclameboodschap:
A: wat gebruik je voor je handen?
B: zeep!
A: en voor je tanden?
B: tandpasta natuurlijk!
A: en voor je billen?
B: euhm ... tja
A: SCOTTEX! want je billen verdienen beter!
oh dear 
Beatport die ineens taxen toegevoegd heeft, ******s
| Originally posted by Transfusion Beatport die ineens taxen toegevoegd heeft, ******s |
Ge moet nu maar is iets in uw mandje doen en dan op checkout klikken, komt er onderaan bij mij 2€ bij :/
what.. the.. fuck.
twas nog ni duur genoeg ginder zeker? Tijd om over te stappen naar een paar andere shops, toch content dak paar dagen geleden nog een deel tracks zonder taxen gekocht heb.. 0,37 cent op een track van 2,49?? sla eens ni heel door
| Originally posted by Real Kid Rock - All Summer Long |