TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by jp on Feb-07-2005 21:35:

Kwestie van afstellen lijkt me


Posted by @win on Feb-07-2005 21:36:

quote:
Originally posted by jp
Kwestie van afstellen lijkt me


Vorige keer bij Schulz 113 dB


Posted by jp on Feb-07-2005 21:48:

Wat zeggie?


Posted by @win on Feb-07-2005 21:49:

quote:
Originally posted by jp
Wat zeggie?



Oje Worst Lust!!


Posted by Muppy on Feb-07-2005 22:45:

quote:
Originally posted by DickieThijssen
geluid op die boot zuigt


hmmm het is kwalitatief iig beter dan die nummers van jou gok ik zo


Posted by DickieThijssen on Feb-07-2005 22:49:

Smiling Frog

quote:
Originally posted by Muppy
hmmm het is kwalitatief iig beter dan die nummers van jou gok ik zo

haha, ok, 1-0


Posted by Muppy on Feb-07-2005 22:51:

quote:
Originally posted by DickieThijssen
haha, ok, 1-0


haha was maar grappie hoor


Posted by Shadow on Feb-08-2005 17:51:

quote:
Originally posted by Matthijs
Kaartjes nog steeds 'onvindbaar' bij de plaatselijke FRS!!!


kaartjes zijn ook gewoon via ticketbox te koop, heb er gister 4 besteld. Dan hoef je ook niet meer alle FRS af te lopen.


Posted by After_Forever on Feb-08-2005 18:00:

heb ook kaartjes gehaald
After_Forever +5


Posted by AirPole on Feb-08-2005 18:24:


@win?
Asperge?
After_Forever
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Shadow
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Posted by @win on Feb-08-2005 23:34:

FRS Zwolle NS kende het feest niet eens Maar gelukkig FRS Groningen NS wel

Kaartje binnen dus!


Posted by @win on Feb-08-2005 23:35:

quote:
Originally posted by TranceZoner

@win
Asperge?
After_Forever
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Shadow
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Mijn vraagteken kan dus weg


Posted by Freezel on Feb-08-2005 23:43:

quote:
Originally posted by @win
FRS Zwolle NS kende het feest niet eens Maar gelukkig FRS Groningen NS wel

Kaartje binnen dus!


Ben je daarvoor naar Grun gegaan of was je er toevallig? Had je vrijdag ook in Utrecht/N'gein kunnen halen


Posted by @win on Feb-08-2005 23:46:

quote:
Originally posted by Freezel
Ben je daarvoor naar Grun gegaan of was je er toevallig? Had je vrijdag ook in Utrecht/N'gein kunnen halen


Nee ik had tentamen

Heb je btw mijn smsje nog gekregen?


Posted by Freezel on Feb-08-2005 23:47:

quote:
Originally posted by @win
Nee ik had tentamen

Heb je btw mijn smsje nog gekregen?


Wist niet dat je in Grun op school zat Yep, goede keus, Departure heb ik al op CD en vinyl is onderweg


Posted by @win on Feb-08-2005 23:50:

quote:
Originally posted by Freezel
Wist niet dat je in Grun op school zat Yep, goede keus, Departure heb ik al op CD en vinyl is onderweg


Had ik je dat nog niet verteld

Die sukkels hier bij Mid Town hadden gewoon de promo in de winkel liggen LOL!
Maar goed ontopic, ik sms je wel en dan hoor je wel hoe gezellig het op deze avond is


Posted by Freezel on Feb-08-2005 23:53:

quote:
Originally posted by @win
Had ik je dat nog niet verteld

Die sukkels hier bij Mid Town hadden gewoon de promo in de winkel liggen LOL!
Maar goed ontopic, ik sms je wel en dan hoor je wel hoe gezellig het op deze avond is


Haha, grote kans dat ik op weg ben dan naar Two Tribes in Melbourne met M.I.K.E., Signum, Rank 1 en The Prodigy


Posted by @win on Feb-08-2005 23:54:

quote:
Originally posted by Freezel
Haha, grote kans dat ik op weg ben dan naar Two Tribes in Melbourne met M.I.K.E., Signum, Rank 1 en The Prodigy


Alwaar jij mij dan weer via sms verslag van doet


Posted by Freezel on Feb-08-2005 23:55:

quote:
Originally posted by @win
Alwaar jij mij dan weer via sms verslag van doet


Hehe, dan lig je nog te pitten of je wordt net wakker


Posted by Matthijs on Feb-09-2005 12:07:

h�h� eindelijk kan ik mijn aanwezigheid ook bevestigen! Vandaag net zo lang bij de FRS blijven zeuren tot hij de helpdesk ging bellen, en toen was het kaartje toch ineens snel gevonden.

@win
Asperge?
After_Forever
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Shadow
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Posted by eieregooie on Feb-09-2005 12:13:

Welke titel staat er op het kaartje dan? Misschien handig voor anderen...


Posted by Matthijs on Feb-09-2005 12:30:

titel is gewoon 'Armin Only'
Maar als ze het niet kunnen vinden moet je zeggen dat de kaartjes EXCLUSIEF via FRS verkocht worden, dan staan ze blijkbaar ergens anders in het systeem. De code waaronder die jongen 'm uiteindelijk vond in de computer was 158, kan misschien ook handig zijn om te onthouden.


Posted by eieregooie on Feb-09-2005 12:51:

thx


Posted by moogwai on Feb-09-2005 14:26:

Thanks, ga morgen wel ff langs.


Posted by Muppy on Feb-11-2005 13:46:

kaarten zijn binnennnnnnnn!!!!


Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.