TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Kwestie van afstellen lijkt me
| quote: |
| Originally posted by jp Kwestie van afstellen lijkt me |
Wat zeggie?
| quote: |
| Originally posted by jp Wat zeggie? |
| quote: |
| Originally posted by DickieThijssen geluid op die boot zuigt |
| quote: |
| Originally posted by Muppy hmmm het is kwalitatief iig beter dan die nummers van jou gok ik zo |
| quote: |
| Originally posted by DickieThijssen haha, ok, 1-0 |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Kaartjes nog steeds 'onvindbaar' bij de plaatselijke FRS!!! |
heb ook kaartjes gehaald
After_Forever +5 
@win?
Asperge?
After_Forever
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Shadow
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
FRS Zwolle NS kende het feest niet eens
Maar gelukkig FRS Groningen NS wel
Kaartje binnen dus! 
| quote: |
| Originally posted by TranceZoner @win Asperge? After_Forever Cosmic Dj_spare? Eieregooie Emma Esrem + Zusje Franzelare HiGH_NrG Jimacy JP Kolkiewolkie? LegacyofTrance Magik54 MagicImpulse Marc...S? Matthijs? Moogwai M_Peror? Muppy Passiva Remy D Shadow Tim Tom Lont Tomaz TranceZoner |
| quote: |
| Originally posted by @win FRS Zwolle NS kende het feest niet eens Maar gelukkig FRS Groningen NS wel Kaartje binnen dus! |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ben je daarvoor naar Grun gegaan of was je er toevallig? Had je vrijdag ook in Utrecht/N'gein kunnen halen |

| quote: |
| Originally posted by @win Nee ik had tentamen ![]() Heb je btw mijn smsje nog gekregen? |
Yep, goede keus, Departure heb ik al op CD en vinyl is onderweg
| quote: |
| Originally posted by Freezel Wist niet dat je in Grun op school zat Yep, goede keus, Departure heb ik al op CD en vinyl is onderweg |
| quote: |
| Originally posted by @win Had ik je dat nog niet verteld Die sukkels hier bij Mid Town hadden gewoon de promo in de winkel liggen LOL! Maar goed ontopic, ik sms je wel en dan hoor je wel hoe gezellig het op deze avond is |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Haha, grote kans dat ik op weg ben dan naar Two Tribes in Melbourne met M.I.K.E., Signum, Rank 1 en The Prodigy |
| quote: |
| Originally posted by @win Alwaar jij mij dan weer via sms verslag van doet |
h�h� eindelijk kan ik mijn aanwezigheid ook bevestigen! Vandaag net zo lang bij de FRS blijven zeuren tot hij de helpdesk ging bellen, en toen was het kaartje toch ineens snel gevonden.
@win
Asperge?
After_Forever
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Shadow
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
Welke titel staat er op het kaartje dan? Misschien handig voor anderen...
titel is gewoon 'Armin Only'
Maar als ze het niet kunnen vinden moet je zeggen dat de kaartjes EXCLUSIEF via FRS verkocht worden, dan staan ze blijkbaar ergens anders in het systeem. De code waaronder die jongen 'm uiteindelijk vond in de computer was 158, kan misschien ook handig zijn om te onthouden. 
thx
Thanks, ga morgen wel ff langs.
kaarten zijn binnennnnnnnn!!!!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.