TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2005! 3 dagen!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Posted by HiGH_NrG on Mar-06-2005 10:51:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Het is al uitverkocht!

Probeer je nu iedereen uit zijn tent te lokken ofzo?

Posted by Tim81 on Mar-06-2005 11:13:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Probeer je nu iedereen uit zijn tent te lokken ofzo?

Wat een mannetje he!

Tiesto en Dana/Pavo/Luna draaien niet, dus het zal niet zo snel uitverkocht zijn

Posted by Eagle` on Mar-06-2005 23:25:

Zeik zijn er nog tickets voor het ganse weekend of ook al uitverkocht ?

Posted by Dj Lex on Mar-07-2005 07:31:

quote:
Originally posted by Eagle`
Zeik zijn er nog tickets voor het ganse weekend of ook al uitverkocht ?

Alles uitverkocht helaas...

Posted by MaGiK54 on Mar-07-2005 08:24:

Via ticketbox zijn beide tickets nog te bestellen....

Posted by jp on Mar-07-2005 08:48:

Over het hek klimmen is gratis

Posted by tijs08 on Mar-07-2005 17:34:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Alles uitverkocht helaas...

Ik had de aller laatse voor zaterdag....

Posted by Opti on Mar-07-2005 17:53:

quote:
Originally posted by tijs08
Ik had de aller laatse voor zaterdag....

Nee, ik had de laatste 4 voor zaterdag...

Posted by Partyhardy! on Mar-07-2005 22:11:

Worm Popper

woei! kicke line-up! Hernan geniaal! Sasha super! zonnetje erbij!
loooooooooooooooooooos!

Posted by basvh on Mar-07-2005 22:17:

wat ik me nu afvraag onno of ze bij extrema nou ook naar deze line-up kijken? zo ja wat vinden ze er dan van?

Posted by Partyhardy! on Mar-07-2005 22:35:

quote:
Originally posted by basvh
wat ik me nu afvraag onno of ze bij extrema nou ook naar deze line-up kijken? zo ja wat vinden ze er dan van?

Bedoel je of ze rekening houden met het maken van de line-up voor Extrema Outdoor? dan is het antwoord nee.
Maar iedereen heeft het natuurlijk wel over de line-up ja, en je kunt niet anders concluderen dan dat hij super is natuurlijk...

Posted by Remy D on Mar-07-2005 22:40:

Jahaaa DV is uitverkocht maar tot de donderdag 5 aug drukken ze steeds 1000 nieuwe kaarten en zetten de hekken wat naar achter.

Posted by Muppy on Mar-07-2005 22:44:

uitverkocht? daaaag serieus?

Posted by basvh on Mar-07-2005 22:46:

quote:
Originally posted by Remy D
Jahaaa DV is uitverkocht maar tot de donderdag 5 aug drukken ze steeds 1000 nieuwe kaarten en zetten de hekken wat naar achter.

haha zou me niks verbazen. ook toen bij Dance Valley 2002 toen ze echt maar 40 000 kaarten hadden verkocht. Yeah right!

quote:
Bedoel je of ze rekening houden met het maken van de line-up voor Extrema Outdoor? dan is het antwoord nee.Maar iedereen heeft het natuurlijk wel over de line-up ja, en je kunt niet anders concluderen dan dat hij super is natuurlijk...

ik bedoelde in de trant van hoe extrema naar dance valley kijkt.
Zullen ook wel wat Extrema gasten dan naar dance valley gaan om te feesten dan?

Posted by GrooveCollect. on Mar-07-2005 23:27:

Ik kan je vertellen (en ik zit wat extrema betreft dicht op het vuur) dat ze uiteraard de line-up van DV weten (zelfs al weken voordat hij bekend gemaakt wordt), maar dat ze zich er niks van aantrekken. Die doen gewoon hun eigen ding. Hun zijn ook al maanden bezig met het boeken van dj's voor hun festival net als UDC.
Zeker wat progressive betreft was Extrema jaren eerder met dat programmeren dan DV. Dit kwam natuurlijk door Peter van Deep Rec. die toendertijd de programmering op zich nam.

Posted by basvh on Mar-07-2005 23:49:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
(zelfs al weken voordat hij bekend gemaakt wordt),

en hoe weten ze dit dan? veel contact met bookingskantoren ofzo?

Posted by GrooveCollect. on Mar-07-2005 23:52:

uiteraard horen ze dat soort dingen via bookingskantoren, maar ook gewoon van udc zelf.
tis niet zo'n grote scene. Er zijn bij allebei de organisaties wel wat mensen die gewoon contact met elkaar hebben.

Posted by basvh on Mar-07-2005 23:54:

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
uiteraard horen ze dat soort dingen via bookingskantoren, maar ook gewoon van udc zelf.
tis niet zo'n grote scene. Er zijn bij allebei de organisaties wel wat mensen die gewoon contact met elkaar hebben.

jah duncan en brian zullen wel elke week bij elkaar op de koffie komen.

Posted by GrooveCollect. on Mar-08-2005 00:32:

hahahaha

denk zelfs dat die zich niet eens persoonlijk met de line-up bemoeien.

Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 07:50:

Waar ik aan zat te denken: het feit dat er op vrijdag OOK al zulke grote namen staan, kan alleen maar betekenen dat er vrijdagavond/vrijdagnacht hele vette afters zullen zijn van de eerste dag Dance Valley

Dan draait Sasha maybe wel in een klein clubje ofzo, dat zou veel vetter zijn. Kan mij die 1e dag DV gestolen worden Of worden ze dat door UDC verboden?

En Jerry, als er een after is, regel mij eens kaarten

Posted by Partyhardy! on Mar-08-2005 14:13:

Ook beter trouwens dat zowel Sasha als Cattaneo op zaterdag niet op de mainstage staan want op de main komt progressive nooit zo los in vergelijking met een tent

Posted by SnuggLe on Mar-08-2005 14:56:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ook beter trouwens dat zowel Sasha als Cattaneo op zaterdag niet op de mainstage staan want op de main komt progressive nooit zo los in vergelijking met een tent

Klopt, maar als het maar niet zo warm is als vorig jaar in de tent bij Deep Dish. FUcking hell, tijdens "Lets get loud, lets get ill" ging het dak er letterlijk en figuurlijk af, maar het was ook zooooooooooooooooo warm!

Posted by Partyhardy! on Mar-08-2005 15:47:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt, maar als het maar niet zo warm is als vorig jaar in de tent bij Deep Dish. FUcking hell, tijdens "Lets get loud, lets get ill" ging het dak er letterlijk en figuurlijk af, maar het was ook zooooooooooooooooo warm!

ja! lekker zweten!

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-08-2005 15:49:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Nou vorig jaar Killa met een zonnetje op je bol was ook wel erg prettig hoor

Posted by Partyhardy! on Mar-08-2005 15:59:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Nou vorig jaar Killa met een zonnetje op je bol was ook wel erg prettig hoor

true, true maar ben toch blij want het gaat om de hele set en zoals het bij Holden los ging vorig jaar ging het toch zeker niet bij Sasha & Digweed...

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »