TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
Ok�, das goed guys, merci voor jullie bereidwilligheid 
Jasper, ik zorg zo snel mogelijk voor een setje (kheb er al 2 maar 2x 80MB). Deze week laad ik ene op naar Rootspirit. (Real -> Check aub es uw PM!)
Voor mij is het gelijk wanneer ik draai hoor. Pas me wel aan eventueel aan uur. Maar liefst draai ik vooral meer melodic toestanden gelijk Airwave enzo.
Mvg,
Pheatus
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ok�, das goed guys, merci voor jullie bereidwilligheid |

| Originally posted by djcresto ge kunt samenwerken toch, den ene zorgt voor het beatmatchen en den anderen bedient het mengpaneel |
| Originally posted by Kaidreas tiger het beatmatchen |
| en ikke den tiesto uithangen.... |
Ma dan kende mij nog ni ze menneke
| een back 2 back 2 back |
| Originally posted by djcresto wij hopen op een grote Nederlandse delegatie Misschien een bus huren? |
? Dan wil heel misschien wel komen
| Originally posted by New Wave Wordt er ook techno gedraaid dan ? Dan wil heel misschien wel komen |

| Originally posted by Jasperovitsj Ja hoor...euhm...er zal ook veel...euhm...techno gedraaid worden hoor...echt waar ![]() Waar is de loyaliteit trouwens? Wij Beta's zitten bijna elke maand in NL op feestjes, nu wordt het tijd dat de NL-TA's eens naar Belgie afzakken |
Van feesten in belgie hoor je vrij weinig. I Love techno en Fuse zijn eigenlijk de enige feesten waarvan ik iets hoort. Je moet nederlanders ook een beetje motiveren om te komen
Dus maak een thread aan in de Holland sectie. Want we houden wel van gezellige feestjes. 

)
de vorige editie was er maar 1 belg (wat ik trouwens super cool vond!)
Wees gerust, vanaf de line-up bekend is en e website klaar is komen we jullie forum ook ff terroriseren
En op het vorige feestje waren er een stuk of 25 Beta's denk ik, maar nu gok ik bijna op het dubbele 
| Originally posted by New Wave Verwacht dat Ei alleen zal komen Wordt er ook techno gedraaid dan ? Dan wil heel misschien wel komen |
zijn er nog andere kandidaten?
Ik zag hier de naam van onze ID'er dj zevan nog niet voorbij komen. Ook DJ Mindreaper? Zijn er nog die ik vergeet?
| Originally posted by Jasperovitsj En op het vorige feestje waren er een stuk of 25 Beta's denk ik, maar nu gok ik bijna op het dubbele |
| Originally posted by djcresto zijn er nog andere kandidaten? Ik zag hier de naam van onze ID'er dj zevan nog niet voorbij komen. Ook DJ Mindreaper? Zijn er nog die ik vergeet? |

^ja Zevan is best wel goed vind ik... kheb hier nog een cdke van hem liggen 
ik heb niet onmiddellijk de ambitie om voor volk te spelen
doe het gewoon als pure hobby, daarom heb ik mij niet aangemeld
er zijn anderen die beter voor een publiek kunnen spelen en willen spelen en zij verdienen dan ook meer een kans om hun kunnen te tonen
en ik weet nog niet of ik die datum kan komen
^Omg Respect gast.
do we need an MC?

| Originally posted by djcresto do we need an MC? |
| Originally posted by dj Zevan ik heb niet onmiddellijk de ambitie om voor volk te spelen doe het gewoon als pure hobby, daarom heb ik mij niet aangemeld er zijn anderen die beter voor een publiek kunnen spelen en willen spelen en zij verdienen dan ook meer een kans om hun kunnen te tonen en ik weet nog niet of ik die datum kan komen |

| Originally posted by Belgian Bonzai Jammer, de 'dj' gaf me hoop op een zalige set � la ID-contest ![]() |
| Originally posted by TOR don't worry -> trance classics by Xilver vs. Vega |

| Originally posted by djcresto ik reken op de beta party op J zijn oude Mike adoratie |
De line-up is trouwens bijna compleet, op 1 DJ na...
Dus na het weekend maken we hem bekend, en hij is deze keer heel sterk als je het mij vraagt!! 
| Originally posted by Jasperovitsj De line-up is trouwens bijna compleet, op 1 DJ na... Dus na het weekend maken we hem bekend, en hij is deze keer heel sterk als je het mij vraagt!! |
| Originally posted by Jasperovitsj en hij is deze keer heel sterk a |