TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005 ==> Medewerkers gevraagd
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj 2) Er moet idd altijd een ervaren tapper achter de toog staan, maar dat zal ook geen probeem zijn denk ik, gezien de mensen die zich al hebben opgegeven. |
Euhm, nee... Hoe haalt ge dat in 's hemelsnaam uit die zin? 
| Originally posted by Jasperovitsj +1 Line-up zal volgende week ten laatste uitgemaakt zijn, en dan zou de website eigenlijk al klaar moeten zijn zodat de spam kan beginnen... Weet er iemand trouwens nu al hoe het zit met de exacte openingsuren en bijgevolg draai-uren? |
| Originally posted by Dark Apostle Seg mijne beste, wil je soms insinueren dat wij geregeld massaal met onze meule oan de tap hangen te groezelen? |
Ik ben er gearriveerd om half9. Dan geeft de eigenaar eerst nog wat uitleg ivm de drank enzo. Om 9u zijn we ook beginnen.
Voor het verdelen van het volk om te werken:
Met 3 mensen achter de toog is ruim voldoende. Op 3 personen hadden we altijd iemand die constant tapte en de andere 2 bezorgeden het bier aan de mensen en zorgden voor de sterke en de frisdranken.
Aangezien we geen ingang vragen kunnen we de inkom gebruiken voor bonnekes te verkopen. Daar zet je best 2 mensen, want daar alleen zitten is niet gezellig.
Voor de rest heb je geen volk meer nodig of weet er nog iemand iets waarvoor we volk nodig hebben?
Hoelang ga je een shift laten duren? 1u30min?
ik denk dat een anderhalf uurtje perfect gepast is. Zijn er voor zulke gelegenheden eigelijk geen wettelijke normen voor security enzo? (voor alle duidelijkheid, ik stel mij NIET kandidaaat: ik weeg 52 kg(ja, ik ben nog vermagerd...tis erg
) en heb g��n brede torso
)
| Originally posted by Tiger777 ik denk dat een anderhalf uurtje perfect gepast is. Zijn er voor zulke gelegenheden eigelijk geen wettelijke normen voor security enzo? (voor alle duidelijkheid, ik stel mij NIET kandidaaat: ik weeg 52 kg(ja, ik ben nog vermagerd...tis erg ) en heb g��n brede torso ) |
| Originally posted by FUSyke Aangezien we geen ingang vragen kunnen we de inkom gebruiken voor bonnekes te verkopen. Daar zet je best 2 mensen, want daar alleen zitten is niet gezellig. |
| Originally posted by TOR + dat de kans groter is om overvallen te worden. |
ik verkoop geen bonnekes
2 uur per shift is veel makkelijker in te delen, en das best wel snel om hoor, zeker als er goeie muziek op de achtergrond speelt 
En de eigenaar heeft gezegd dat Security niet nodig is daar, dus daar moeten we ons ook geen zorgen over maken...
Anyway, ergens na volgend weekend beginnen we aan de medewerkerslijst, dan kunnen we alles nog aanpassen in functie van de beschikbare medewerkers 
Aangezien er op mijn fuif een paar mensen van mijn klas bang waren voor vechtpartijen hebben we 2 stoere kerels aan de ingang geplaatst
Dat heeft toch wat effect moet ik zeggen. Maar eigenlijk is dit niet nodig hoor, ik heb geen ongerelgeldheden gezien. En moest er iets zijn dan grijpt de BETA-Army wel in
ik heb ook wel bang van vechtpartijen hoor.. Heb je die Thug groep al gezien? Echt crapuul zeh

^ Pakt uw schup dan mee 
that's some good thinking!

bij het opstellen van het helperschema moet ook rekening gehouden worden met de al dan niet nuchter zijn van de helpende personen.
Den Dries mag de deuren opendoen en jack de lichten aansteken...
| Originally posted by djcresto bij het opstellen van het helperschema moet ook rekening gehouden worden met de al dan niet nuchter zijn van de helpende personen. Den Dries mag de deuren opendoen en jack de lichten aansteken... |
| Originally posted by djcresto Den Dries mag de deuren opendoen en jack de lichten aansteken... |
| Originally posted by djcresto bij het opstellen van het helperschema moet ook rekening gehouden worden met de al dan niet nuchter zijn van de helpende personen. Den Dries mag de deuren opendoen en jack de lichten aansteken... |