TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Marco V till Malmö i mars
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
Sen är det väl upp till Martin hur många (eller vilka?) som får plats i hans lägenhet, som trots allt inte är oändligt stor 
Hmm, dags att köpa biljett... var var det nu i Lund man kunde köpa dem?
| quote: |
| Originally posted by reveal Sen är det väl upp till Martin hur många (eller vilka?) som får plats i hans lägenhet, som trots allt inte är oändligt stor ![]() Hmm, dags att köpa biljett... var var det nu i Lund man kunde köpa dem? |
HOPPA o studsA till marco V irish o CO hurra
vi får väl hyra en lokal som förfest hahaha
kommer bli en rolig fest må jag säga =)
Kanon blir folket 
är inte helt säker på om jag skall gå, men det vore ju taskigt att inte låna ut sina prylar:
2*1200mk2, en skitmixer från reloop
finalscratchen vet jag inte om jag vågar släppa 
finnes i lund strax söder om mårtenstorget,
utlånas på villkor att ingen skrattar åt mixern 
edit: eh, är lite konfunderad CJ skrev att det behövde lånas prylar
men förfesten är hos sipowitz så jag vet inte om det behövs...
skitsamma jag har prylar om någon behöver låna.
^^^ Klart du ska komma!
| Originally posted by reveal Sen är det väl upp till Martin hur många (eller vilka?) som får plats i hans lägenhet, som trots allt inte är oändligt stor ![]() |
men jag drar i af endast med mig tranceaddict folk. för övrigt verkar det vara färre som visar intresse av förfesten nu än förra året inför Tiesto, så jag passar på att ta med lite fler folk den här gången. men ifall det är ett problem så drar jag med mig färre folk, helt enkelt
Oroa er inte - alla mina polare har bangat så kommer jag så kommer jag själv...
| Originally posted by Laszlo Oroa er inte - alla mina polare har bangat så kommer jag så kommer jag själv... |
Jag har nu äntligen köpt biljett
Jag kommer ensam, om man nu kan räkna sig som ensam när man ska träffa massor med SweTA-polare 
iom att det inte blir något av nästa kryssning har detta kommit litet på tal... om vi får tag i en bil kommer några av oss bila ned.
må hända att jag blinkat vid fel tillfälle, men var annonseras det om detta evenemang?
har själv inte sett någon affisch i hela Malmö och inte heller någon flyer. Hörde att där inte var mer än 1500 på Tiesto, inte konstigt om man inte gör reklam för det.. ont om pengar?
Någon som kan mer om det här som vill klargöra för mig som tycker det är underligt. Skulle vara mycket tacksamt
Ja, det bör ju vara så dags att slänga upp lite affischer här och var, tycker man...
Dom kanske förlitar sig på att dte sprids via nätet fast det räcker ju tyvärr inte hal vägen om man ska fylla ett ställe...
Säker på att dom fixar de 
Andreas kan man lita på...
På Malmö Skivhandel och Folk & Rock på Lilla Torg har dom flyers. Cosmic One Records skulle få en poster i veckan sa dom. Biljettförsäljningen går också hyfsat bra hörde jag. Men det gör ingen större nytta att sätta upp affisher på t.ex JC o såna ställen
Förresten har jag försökt jaga ner Andreas, några "out of town" polare behöver lite biljetter bokade. Men jag har nog fel nummer eller nåt... någon som kan Andreas nummer? ringde numret på ace event's hemsida men det var någon annan på ace som svara

| Originally posted by CJ InterCity På Malmö Skivhandel och Folk & Rock på Lilla Torg har dom flyers. Cosmic One Records skulle få en poster i veckan sa dom. Biljettförsäljningen går också hyfsat bra hörde jag. Men det gör ingen större nytta att sätta upp affisher på t.ex JC o såna ställen Förresten har jag försökt jaga ner Andreas, några "out of town" polare behöver lite biljetter bokade. Men jag har nog fel nummer eller nåt... någon som kan Andreas nummer? ringde numret på ace event's hemsida men det var någon annan på ace som svara |
CJ, du kan ju handla biljetterna åt dem så länge?
Sådär, nu har jag äntligen beställt biljetter 
Vi kommer ett gäng på 4 pers med tåg till Malmö kl 16.52.
Om det nu går bra så kommer vi gärna och hälsar på i Lund på en liten förfest 
Tjipp tjipp =)
Ang. Marknadsföringen, tja 'lite pengar' frågade någon om och det är givetvis alltid en sanning i dessa samanhang.
Det som stämmer är att det inte finns posters upp på alla kommunala brädor den här gången. Det är enormt krävande och ger väldigt lite.
Men poster å flyers finns det lite överallt. Många tusen flyers har gått ut bara i Malmö. Sen listas det i alla tidningar och så.
Sen når vi ganska många tusen med vårt utskick.
På Tiësto hade vi halvsidor i metro och liknande. Men det ger tyvärr inte mycket om man jämför med vad det kostar att göra.
Vi tar dock tacksamt emot hjälp att sätta upp posters på högskolor och liknande. Det ska vara avklarat för länge sedan men går du på en högskola där du inte sett en poster så säg gärna till 
Ps. Jag har mitt nummer.
rekommenderar att maila allt som har med biljetter att göra till [email protected]
Jag kan som vanligt hjälpa till att spika upp några affischer runt om på vårt kära universitet här i Växjö...ska ner till Malmö på måndag och stannar där till tisdag för att ha hand om någon TV-sändning så jag ska passa på att tjacka mig en biljett då. 
| Originally posted by reveal CJ, du kan ju handla biljetterna åt dem så länge? |
Tackar så mycket för informationen. Hoppas det går bra med marknadsföringen. Har Ace-event koll på antalet sålda biljetter?
Cow:
Nope det har vi inte. Inte mer än att det ser ungefär lika ut som till Tiestofesten. Börjar ta slut på sina ställen men någon total siffra har vi inte ännu.
Andreas
för Malmöborna: nu finns det Marco V posters på Öresundsgymnasiet och Komvux Kronborgs anslagstavlor. se men inte röra

| Originally posted by CJ InterCity för Malmöborna: nu finns det Marco V posters på Öresundsgymnasiet och Komvux Kronborgs anslagstavlor. se men inte röra |
Nyhetsbrevet
Vet inte om det har släppts ännu men lite gissande av filnamn så fick jag fram det iallafall från ace-weben
Bara en vecka kvar till Godskitchen..
För er som bor uppåt landet kan vi berätta att här nere i Malmö ska våren komma till helgen. Det yttersta beviset på det är att Malmös mesta och bästa uteservering, lilla torg, håller på att sättas upp. Så missa inte tillfället att mysa under en gasolbrännare i vårsolen innan festen nästa Torsdag. Det tar ca 5 minuter att gå från lilla torg till Slagthuset och är värt promenaden.
Biljetter till Godskitchen.
Det är en enorm åtgång på biljetterna. Speciellt glada är vi över att evenemanget lockar en hel del nytt folk som aldrig vart på en liknande tillställning innan. Det är precis vad vi behöver för att växa ikapp med andra länder i Europa. Mycket har vi att tacka serien The Club på kanal 5 för. Där du får följa gänget bakom Godskitchen när de övertar en av världens hetaste nattklubbar, ICE i Las Vegas. Nästa avsnitt ser du på Söndag kl. 23:00.
Har du inte skaffat dig en biljett ännu så börjar det att bli hög tid att göra det. Det är slut på sina ställen även om vi gör vad vi kan för att fördela de som återstår jämt över landet. De absolut sista förköpsbiljetterna kommer att hamna på Folk & Rock i Malmö nästa Onsdag. Får du inte tag på någon så släpper vi som bekant in ett par hundra i dörren. Vi har lite biljetter kvar som vi kan skicka mot postförskott. Sista dagen att beställa dessa är på Måndag.
Live sändning
Om du inte kan närvara på eventet så behöver du inte vara helt förkrossad. Du kommer nämligen att kunna följa kvällen live på nätet. DI.FM kommer att finnas på plats och sända både ljud och bild till några tusen personer. Mer information hittar du på www.di.fm inom en snar framtid.
Säkerhet:
För er och vår säkerhet är Slagthuset utrustat med metalldetektorer. Det fungerar ungefär som på en flygplats. Vi kan inte tvinga dig att gå igenom dessa men det är ett krav för att få komma in på evenemanget. Mer om hur detta går till kan du läsa under Club info på www.nattklubb.com
Boende
För alla inresande som vill vila sina trötta ben efter festen kan vi rekommendera Comfort Hotel som ligger ca 50m från Slagthuset. Billigt och bra om du inte kräver någon lyx utan nöjer dig med en bekväm säng och en stabil frukost.
Telefon till hotellet, 040 - 33 04 40
Tävling
Vi kommer att lotta ut en biljett till Godskitchen Global Gathering 2005 på festen.
Är du inte bekant med festivalen så handlar det om drygt 100 av världens bästa djs
fördelat på 9 arenor under en och samma natt.
Festivalen blir större för varje år och 2004 besöktes den av drygt 50 000 besökare(!)
Paul van Dyk, Ferry Corsten, Tiësto, Armin van Buuren, Mauro Picotto, Sasha, John
Digweed, Hernan Cattaneo, Carl Cox, Paul Oakenfold var några av stjärnorna förra året.
Du kan kika in här för att se bilder och lineup från förra året. Vill du hålla dig uppdaterad på årets upplaga klickar du här. För att vinna en biljett till festivalen (värd ca 1150.-) behöver du ha en biljett till evenemanget nästa Torsdag. När du lämnar in din biljett i entrén kommer du att få en lott. Vi drar sedan en vinnare under kvällen. Håll ett öga på storbildskärmarna.
Hitta till Slagthuset
Många undrar var entrén på Navigationsgatan ligger. Det är så enkelt att det är entrén till teatern vi använder oss av. Har du svårt att hitta den så följ bara sökljuset på himlen. Det gäller även er som inte hittar till Slagthuset. Ta er någonstans centralt och följ sedan sökljuset som ser ut att komma från hamnen.
Vill du se det på en karta, klicka här
Här kommer informationen igen.
Plats Slagthuset Malmö, entré Navigationsgatan
Datum 24 Mars
Tid 23:00-05:00
Lineup
Marco V [NL]
Paul Thomas [UK]
Johan Nilsson [SE]
Ålder 20, 18 med förköpt biljett.
Pris Förköp 200:- i dörren 250:-
Biljetterna hittar du på följande ställen.
POSTFÖRSKOTT
Maila oss dina kontaktuppgifter, telefon och adress, så hör vi av oss.
MALMÖ
Subwax Tel: 040-611 53 70 (NY)
Folk & Rock Tel: 040-78103
Malmö skivhandel Tel: 040122676
LUND
Folk & Rock Tel: 046-133580
HELSINGBORG
Folk & Rock Tel: 042-142520
HALMSTAD
Skivlagret Tel: 035-186030
LINKÖPING
Yngves livs Tel: 013-318888