TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Posted by Bunz on May-25-2005 08:05:

quote:
Originally posted by Giesber
Juist gelezen in de Metro: staking van vrijdag gaat niet door. Als ze staken gaat het ergens in september zijn.

prachtig, dan hoef ik me daar geen zorgen meer in te maken en kunnen we met zen allen zonder problemen richting mayday

worden er trouwens gratis bussen ingelegd van Gent Sint-Pieters naar Flanders Expo ?

Posted by Dj P.A! on May-25-2005 08:48:

Hello!
We are three swedish guys who are thinking of maybee taking a cheap Ryanair flight this weekend to Belgium and check this out. Is the event already sold out? Or is is cool for us to just go there and pay the entrance at the door?

Posted by InTeXoR on May-25-2005 08:52:

i guess it will be no problem to buy tickets at the entrance if you're there when the event starts (8 PM), they still had lots of tickets at the presale outlet where i bought my ticket last weekend.

Posted by Dj P.A! on May-25-2005 09:16:

Unfornunatley the Flight doesn't arriwe in Charleroi until 8PM so we could be at Gent att earliest arount 10PM. Will it still be no problem? Is there a timetable avaiable by the way for the playlist?

Posted by eSiK on May-25-2005 09:28:

Any new ideas where MayDay 2005 Belgium will be broadcasted on the internet?

Thx in advance for your responses!

Best greetings,

eSiK.

Posted by Giesber on May-25-2005 10:35:

quote:
Originally posted by Dj P.A!
Unfornunatley the Flight doesn't arriwe in Charleroi until 8PM so we could be at Gent att earliest arount 10PM. Will it still be no problem? Is there a timetable avaiable by the way for the playlist?

You can find the timatable on the website: http://www.abstrakt.be/mayday/

quote:
Originally posted by Buoyant
Btw Rob, wat doet gij al zo vroeg op?

Mijn capaciteiten verder tot ontwikkeling brengen op mijn stageplaats.

Posted by InTeXoR on May-25-2005 10:51:

if you want to be sure you can also buy tickets online on the site mentioned in the post above. buy i don't think it will be sold out and you will still be able to buy tickets if you arrive at 10 PM.

Posted by pooley on May-25-2005 11:22:

Cool, not sold out, we still need to get our tickets.

Posted by Kaidreas on May-25-2005 15:53:

quote:
Originally posted by eSiK
Any new ideas where MayDay 2005 Belgium will be broadcasted on the internet?

Thx in advance for your responses!

Best greetings,

eSiK.

maybe you should check out the site of studio brussel... (radiostation) of mail one of those guys. hope you have any luck!

Posted by djcresto on May-25-2005 16:16:

quote:
Originally posted by Kaidreas
maybe you should check out the site of studio brussel... (radiostation) of mail one of those guys. hope you have any luck!

ik zal er waarschijnlijk niet kunnen bijzijn verdomme. Stom werk!

Posted by MikeVee on May-25-2005 18:37:

quote:
Originally posted by Magistrate
hmm, kheb gemerkt dat ze paul zen set ingekort hebben: nog maar 1,5 uur

Ach ja, om 2u weer in Leuven.

Posted by crups on May-26-2005 08:26:

Iemand een idee hoeveel mensen er verwacht worden morgen? of eventueel hoeveel mensen er vorig jaar waren?

Posted by MikeVee on May-26-2005 10:40:

Pak verleden jaar 6-7-8.000 mensen (die zaal kan 13.000 mensen aan maar was met moeite half in gebruik + een klein beetje mensen in dat ander zaaltje).Verwacht dit jaar zelfs minder mensen ondanks dat het nu al wat bekender moet zijn, veel studenten kunnen niet en dat is toch een belangrijk deel van de doelgroep.

Posted by FUSyke on May-27-2005 11:27:

Juist achter kaartjes geweest, laat het feestje maar beginnen

Posted by crups on May-27-2005 11:58:

Jaja, nog 10 uur, en pvd mag eraan beginnen

Posted by djcresto on May-27-2005 13:18:

en ik zit hier nog op mijnen bureau tot 23u vanavond. Algemene vergaderingen, hate it!

anyway, lekker zweten vanavond guys...

Posted by pooley on May-27-2005 16:11:

jaja feest sebiet
woot

Posted by pooley on May-27-2005 16:54:

Hoeveel beta's gaan er nu?

Posted by X-Tune on May-27-2005 17:12:

pff... veel te warm

Posted by Jasperovitsj on May-27-2005 17:14:

^ Indeed

Kzal wel aan jullie denken daar in de oven die Flanders Expo zal worden, terwijl ik in den hof lig in onze schommelstoel, genietend van de avondkoelte met een ijsje

Posted by STEF59 on May-28-2005 01:15:

i come back from mayday. About 800-1000 people. I will help someone who will post the playlist in the tracklists forum.

Posted by Real on May-28-2005 06:46:

Net terug na een veel te lange reis

Mijn bescheiden mening:
PvD: SUPER - For An Angel, Time Of Our Lives, SvD - Dark Roast, PERASMA - SWING TO HARMONY (Deserves an effort dub gok ik), Santiago Nino - Believe (Max Graham rmx) , en wa nog allemaal
Het belgische publiek hield van PvD en PvD van ons

Filterheadz: SUPER - Yimanya, cartagena, sunshine,.. wat wil je nog meer. Wel sommige saaie techno platen gedraaid, maar ik klaag enkel omdat ik geen �chte techno-fan ben

Nu-NRG: SAAI - (voor mij althans) onbekende nummers, met steeds een stevige bassline, maar verder niets opvallends

Mojado: SUPER - Senorita, El Toro, ... Kheb niet heel hun set gezien. Maar het mixen was naadloos voor zover ik er was

Over naar Area2, waar geen lasers waren en een redelijk zielige belichting hing t.o.v. Area1. Ik wil maar zeggen dat Marco V & Cor F meer verdienden (maarja die DJ's die ik niet goed vind, moeten ook ergens draaien uiteraard)

Marco V: AVERAGE - Hij draaide enkel techno als ik me goed herinner. Wel was er BangBang, my baby shot me downdowndowndown die veel goedmaakte

Cor Fijneman: GOED - Dark Alliance - Genetic, Greece 2000 Remix, MoM - 10 in 01, ... Cor draaide blijkbaar nogal wat classics. Moest hij wat vroeger op de avond gedraaid hebben zou ik het super gevonden hebben, maar ik was tegen dan al ZOOOO tam, dat ik niet meer zo stevig kon springen

Besluit: het viel me op dat zowat elke DJ precies een "best-of" setje neerzette. Alle DJ's in area1 draaiden hun eigen klassiekers, tot groot jolijt van het publiek
Prachtige lasers, goed geluid
(Relatief) weinig volk: vind ik ideaal
Snel binnen, snelle bediening aan toog
De sfeer zat er dik in
Nogal veel sletjes overal

Tot zover mijn samenvattingske, dit is maar MIJN mening, schiet me niet neer als ge PvD slecht vond..

Posted by Buoyant on May-28-2005 07:52:

wat een marginaal kutfeest was met dat
nee, ons avondje werd bruut verstoord toen volgepompte opgefokte fuckin' agressieve SCORPIO security junks het in hun hoofd haalden om een vriend 3 keer op zijn neus te slaan omdat hij in een hoekje van de zaal was aant pissen. Hij moest naar het ziekenhuis om foto's te laten maken.
Er is wel een klacht ingediend bij de politie maar of dat iets gaat uithalen ...

schandalige zooi dat het is

Posted by FUSyke on May-28-2005 07:55:

Eerst nog ff werken voor stage maar vanavond zal ik wel een verslagske typen Een ding kan ik wel al zeggen, PvD was

Posted by MikeVee on May-28-2005 08:02:

Ondanks dat god kwam, zat er weinig volk in de kerk.

Ging enkel voor de vandit-artiesten dus:
- Nu-NRG was zalig, maar veel te kort.
- Paul van Dyk Was weer super.
Na members Of Mayday (elke keer hetzelfde) maar doorgegaan.

Lichten: Maydayonwaardig, doordat de zaal leeg was dan nog eens weinig gebruik gemaakt van het licht om het donker te houden (donkere feestjes met wat lazerstralen zijn wel leuk maar mayday staat toch bekend om zijn lichtspektakel); de lazers waren dan wel meer dan in orde.
Geluid: Als je verder dan 5m voor een box stond kon je gewoon praten, maw geen maydaygeluid, bovendien leek het alsof na een half uur PvD het geluid zelfs wat omlaag ging.

Benieuwd of het vlgend jaar nog gaat plaatsvinden (indien ja zullen ze zeker een andere datum moeten zoeken).

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »