TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Update - foto van jezelf thread!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by moogwai on Mar-11-2005 17:55:

Werelds die foto


Posted by DarkAngel on Mar-11-2005 17:57:

quote:
Originally posted by jp
Effe snel dan...






Posted by SnuggLe on Mar-11-2005 18:50:

quote:
Originally posted by jp
Effe snel dan...



Hahahhahaha supercool!
Hij is echt wel lachen

Maareh...stiekem zijn jullie allemaal jaloers


Posted by jp on Mar-11-2005 19:16:


Posted by ahp2002 on Mar-14-2005 13:40:



Ikke in het midden, tijdens LEF feest (Ferry Corsten)


Posted by Dj Lex on Mar-14-2005 19:49:

Met de witte jas in het midden is Dj LEX!


Posted by emre on Mar-14-2005 19:55:

Wat doet Markus Schulz nou op wintersport met die Rotterdam pussy gang


Posted by basvh on Mar-14-2005 19:56:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Met de witte jas in het midden is Dj LEX!



toch apart om dat stelletje springers te zien zitten als een stelletje oude lullen.



was dit op ski vakantie ofzo?


Posted by SnuggLe on Mar-14-2005 20:04:

Wel lachen foto Was wel aan het begin van de vakantie, of gewoon niet veel zon gehad?


Posted by Dj Lex on Mar-14-2005 22:55:

Was idd de eerste dag van de skivakantie. De rest van de dagen jammer genoeg ook weinig zon gehad, maar dat mocht de pret niet drukken


Posted by Three 'O Three on Mar-15-2005 10:50:

quote:
Originally posted by dj Lex
Foto


Hallo dan, wie zijn die jonge goden??

quote:
Originally posted by basvh
toch apart om dat stelletje springers te zien zitten als een stelletje oude lullen.


Op wat voor manieren kan men nog meer zitten dan?


Posted by emre on Mar-15-2005 11:48:

PartyArie die stil zit is idd wel zeldzaam


Posted by Dj Lex on Mar-15-2005 17:09:

quote:
Originally posted by emre
PartyArie die stil zit is idd wel zeldzaam


Nou ja het heeft even geduurd voor we hem rustig hadden voor de foto. Toen de foto genomen was ging hij als een dolle de berg weer op, af, in en alle andere bijvoegnamelijke zetwoorden.


Posted by dj pdv on Mar-16-2005 20:22:

quote:
Originally posted by emre
Wat doet Markus Schulz nou op wintersport met die Rotterdam pussy gang


Ja nou je het zegt het is idd net Markus himself. Blijk ik gewoon al jaren bevriend met hem te zijn


Posted by Muppy on Mar-16-2005 21:18:

Hey die 2e kerel van links heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik....
grappig


Posted by Three 'O Three on Mar-17-2005 15:55:

quote:
Originally posted by Muppy
Hey die 2e kerel van links heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik....
grappig


Het is inderdaad ook een rasechte Papendrechter, of hoe dat dan ook heet.


Posted by michie on Mar-18-2005 16:26:

quote:
Originally posted by dj pdv
Ja nou je het zegt het is idd net Markus himself. Blijk ik gewoon al jaren bevriend met hem te zijn


het zal je broer maar zijn

Alleen ik snap niet dat die hier thuis niet zo goed kan draaien en in clubs wel


Posted by dj pdv on Mar-18-2005 17:11:

quote:
Originally posted by michie
het zal je broer maar zijn

Alleen ik snap niet dat die hier thuis niet zo goed kan draaien en in clubs wel


Ja hij doet net alsof hij niet kan en ondertussen verdient hij bakken met geld. Ze werkt dat gewoon michie.


Posted by Dj Lex on Mar-18-2005 18:47:

Jut en jul posten ook eens


Posted by basd on Mar-19-2005 20:58:

Vooruit dan maar



Ik sta er niet te groot op, dat houdt het voor jullie ook leuk


Posted by MaGiK54 on Mar-19-2005 21:00:

waar is dat dan ?


Posted by basd on Mar-19-2005 21:05:

quote:
Originally posted by MaGiK54
waar is dat dan ?

Moest stiekem even een vakantiefoto ertussen sneaken.

Dat is vlakbij Dunedin, in Nieuw-Zeeland. Wel gaaf, op een strandje dat eigenlijk niet toegankelijk was (behalve over die rotsen), maar waar een of andere dwaas met teveel geld een tunneltje naartoe heeft laten uithakken.


Posted by Yarnie on Mar-20-2005 22:59:




ik ben de rechter


Posted by SnuggLe on Mar-21-2005 06:24:

Ah nee he Yarnie, waarom doe je mij dit aan op de vroege ochtend??
ZO groot!


Posted by kolkiewolkie on Mar-21-2005 11:21:

Vrijdag voor een week terug in Dld.



Ik himmel rechts, lynxx een stap meer naar links.


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.