TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1manager 2005
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by robin on May-08-2005 14:04:

slechts 405 !

Posted by MaGiK54 on May-08-2005 16:37:

558......hoogste score tot nu toe....

Posted by SnuggLe on May-08-2005 19:39:

quote:
Originally posted by MaGiK54
558......hoogste score tot nu toe....

Ik dus 556, we ontlopen elkaar niet veel.

Maarja, dat kan ook niet anders want iedereen heeft bijna hetzelfde team. Trulli met 1x Toyota en dan nog wat McLaren of Renault. Grote verschillen worden er echt niet gemaakt.

Ik hoop trouwens dat alles van Toyota een keer HARD door de mand valt, zodat al die teams met alleen Toyota afvallen

Tim: je hebt nu ineens HEEL VEEL knaken (want je had al 20 miljoen), wat ga je d'r mee doen?

Posted by Tim81 on May-08-2005 19:44:

Volgens mij doe ik hier ook nog aan mee... Volg F1 voor geen meter, dit seizoen dus ook weer niet ondanks dit spelletje...

Kijken of ik nog wat aanpassingen kan verrichten!
Volgens mij moet ik Alonso hebben

Posted by Tim81 on May-08-2005 19:49:

Hmmm, shit... ik heb weer wat lopen klooien! Kwam een paar honderd euro te kort om Alonso te kopen... Daarom van banden gewisseld, maar dat leverde niks op Nu alleen een andere motor gekocht... Alonso dus nog maar ff wachten Ik zal nooit een F1-fan/kenner worden

Posted by Jappio on May-09-2005 20:55:

snuggle voorbij

Posted by SnuggLe on May-09-2005 21:39:

quote:
Originally posted by Jappio
snuggle voorbij

LoL, is dat je doel?

Ach ik doe het niet slecht en heb nu een goede koop gedaan. Maar speel te behoudend, ik heb van 3 teams nu wat, ipv alles op Renault of Toyota, wat WEL heel veel punten haalt. Maar op deze manier heb ik altijd wat, en ben ik niet afhankelijk van 1 team.

Moet je eens kijken als Toyota uitvalt, hoeveel mensen HEEL weinig punten hebbeN!

Posted by Dj Lex on May-09-2005 22:27:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Moet je eens kijken als Toyota uitvalt, hoeveel mensen HEEL weinig punten hebbeN!

Ja als ja! Ze staan niet voor niets op de tweede plaats in het constructeurskampioenschap. Die auto's zijn zeer betrouwbaar en een goede basis voor je team.

Posted by New Wave on May-09-2005 22:32:

quote:
Tim: je hebt nu ineens HEEL VEEL knaken (want je had al 20 miljoen), wat ga je d'r mee doen?

Helemaal niets.

Posted by SnuggLe on May-10-2005 05:30:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja als ja! Ze staan niet voor niets op de tweede plaats in het constructeurskampioenschap. Die auto's zijn zeer betrouwbaar en een goede basis voor je team.

Tuurlijk als, zo bedoel ik het ook
Ze zijn inderdaad heel betrouwbaar, dus zie het niet snel gebeuren.
Wat ik alleen wil zeggen, is dat je als team heel kwetsbaar bent op die manier, met alleen Toyota. Maar oke, we zullen zien joh

Oh, had Ferrari kunnen kopen: McLaren inwisselen voor Ferrari
LoL!

Posted by Jappio on May-10-2005 19:31:

quote:
LoL, is dat je doel?

Ach ik doe het niet slecht en heb nu een goede koop gedaan. Maar speel te behoudend, ik heb van 3 teams nu wat, ipv alles op Renault of Toyota, wat WEL heel veel punten haalt. Maar op deze manier heb ik altijd wat, en ben ik niet afhankelijk van 1 team.

Jups! Kolkie sta ik al boven en Robin en JP ook, dus doe t iig al beter dan vorig jaar

ennuh een goede aankoop.. dat weet je altijd pas achteraf

Posted by Lynxx on May-10-2005 19:46:

kolkie (die weer es achter jans compu zit) heeft eindelijk goed geboerd! Perfecte timing qua wissel .

Deze keer laat ik het zo, anders moet ik teveel gaan gokken wat ik ga doen want er valt puur gebasseerd op de uitslagen (kzie helaas geen race dit seizoen, ) weinig zinnigs over te zeggen (Mclarens zijn snel, maar niet betrouwbaar), Renault en Toyota zijn goed, maar kan altijd een keer verkeerd gaan, zeker nu Monaco er aankomt.

Even lekker zo laten dus.

Posted by New Wave on May-10-2005 22:17:

Ben inderdaad benieuwd wat Monaco gaat worden. Aan alleen een snelle auto heb je niets. Kijken hoe de Renaults het op korte/langzame stukken doen. Maar ik heb vertrouwen in mijn team

Posted by New Wave on May-13-2005 18:04:

quote:

Het team van Toyota F1 heeft een grote administratieve fout gemaakt en loopt hiermee het risico alle tot nu toe vergaarde punten kwijt te raken. De superlicentie is door het team te laat aangevraagd en alles was pas geregeld een week voor de Grand Prix van Spanje.

President van Toyota, John Howett, geeft aan dat er inderdaad fouten zijn gemaakt met het aanvragen van de licentie. "We hebben erg veel spijt van deze grote fout. Alle spullen zijn inmiddels bij de FIA en we hebben inmiddels de nieuwe superlicentie."

De FIA gaat de zaak nu onderzoeken, het is niet bekend of er door andere teams geprotesteerd is bij de FIA. Waarschijnlijk zal het team een waarschuwing of een geldboete krijgen.

Posted by SnuggLe on May-13-2005 18:09:

wedden dat Ferrari gaat protesteren?

Posted by New Wave on May-13-2005 21:25:

Mwjha, dat vermoeden deel ik met je. Zo kinderachtig zijn ze denk ik wel. Als ze dat doen trouwens, echt no respect van ze. Het zijn echt naaiers.

Posted by SnuggLe on May-21-2005 11:39:

.......en daar gaat Toyota dit weekend maybe wel !
Ralf hard eraf.....ik hoop dat ze een keer niets maken, echt nul komma nul Dan zul je zien dat de stand op zijn kop wordt gezet.

Posted by TOR on May-21-2005 12:34:

idd ja, waarom moest Ralf er nu afvliegen

en ik zit nog met McLaren ook, terwijl Montoya een sanctie boven het hoofd hangt

Raikkonen is de enige die redding kan brengen dit weekend.. gelukkig ziet dat er zeer behoorlijk uit

Posted by New Wave on May-21-2005 13:48:

GP van Monaco kan alles gebeuren. Altijd veel uitvallers. Klein foutje en de vangrail is snel gevonden. We zullen zien wat het gaat worden.

Posted by MaGiK54 on May-22-2005 13:08:

Vette Star Wars marketing bij Red Bull

En het gaat weer lekker met Ferrari

Posted by New Wave on May-22-2005 13:34:

Mooie actie van Trulli. Alleen ligt hij nu wel laatste. Gaat behoorlijk wat punten kosten voor mij. Ralf toch wel leuk goed terug gekomen. Thats racing.

Posted by MaGiK54 on May-22-2005 13:58:

Zeer vermakelijke race

Posted by robin on May-22-2005 14:40:

shit 300 nogwat puntjes

Posted by MaGiK54 on May-22-2005 17:50:

354

Posted by jp on May-22-2005 17:53:

471

Toyota rijders

Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »